Başladığınız tarihi buraya bırakırsanız çok sevinirim. ✨
Hazırladığım tostun son parçasını da ağzıma atarak oturduğum yerden kalktım. Kapıya doğru adımlamaya başladım. Bu sıra da koltukta oturmuş gözlerini kitabından çekmiş benim gözlerime odaklamış olan kardeşime baktım. Benden ne isteyeceğini çok iyi biliyordum.
"Mert benimle gelemezsin. Git arkadaşlarına takıl."
Mert'le vakit geçirmeyi çok sevsemde şu anda yalnız olmak istiyordum. Yalnızlıktan daha çok keyif alıyordum. Kardeşime söylediklerimden sonra evden çıkarak yazlık evimizin etrafında yürümeye başladım. Buraya dün gelmiştik ve bu ortamı çok seviyordum. Bana her zaman huzur veriyordu. Kışları buraya gelmek için gün saydığım bile oluyordu. Evimizden sadece on beş adım ötedeki deniz kenarına ilerledim. Hafifçe eğilerek parmaklarımı deniz suyuna soktum parmaklarına bulaşan suyla gülümsedim. Ellerimi bir süre sonra sudan çekerek yavaşça arkama döndüm. Gözlerimi bir süre etrafta gezdirmeye başlamıştım ki ileride yabancı birini gördüm. Yabancının gözlerinin üzerimde olmasına şaşırdım. Neden bana bakıyordu ki? Belki de sadece buralara ilk defa gelmiş ve yolunu kaybetmiş bir yabancıydı.
Biraz daha adama baktım. Benden gözlerini ayırmadığını fark ettiğimde huzursuzca olduğum yerde kıpırdandım. Karşımdaki orta yaşlardaki adamın bakışlarına aldırış etmeden eve doğru yürümeye başladım. Evimizin kapısındaki sinekliği açarak içeriye girdim. Mert oturduğu kanepeden annem de sildiği bardakların arasından bana bakıyorlardı.
"Yürüyeceğini sanıyordum." Dedi.
Annemin söylediği cümleyle sinekliğe yaşlamış olduğum sırtımı çektim.
"Çok sıcak akşam yürüyeceğim. Dışarı da bir adam var kim o?" Dedim.
Annem sildiği bardaklardan birini daha tezgaha koyduktan sonra dudaklarını büzdü.
"Kimden bahsettiğini bilmiyorum. Çocukluğundan beri buraya geliyorsun tanımadığın biriyse birinin misafiridir." Dedi.
Onun bu söylediklerine kafa sallayarak merdivenlere odama çıkmak için ilerledim. Odama çıktığımda kitaplığımdaki kitaplarda ellerimi gezdirirken birinin üstüne durdum. Bu kitabı uzun zaman önce okumak istiyordum. Vaktim olduğu için şu anda okumaya karar verdim. Kitabı ellime aldım.
Kitapının ortalarına gelirken esnemeye başladığımı fark ettim. Bir süper güç isteseydim bu kesinlikle kitap okurken asla uykumun gelmemesi olurdu. Odamın kapısı çalınmadan açıldığında hızlıca kapıya baktı. Kapımın çalınmadan açılmasını hiç sevmezdim.
"Ne var Mert?" Dedi.
Kardeşime bakmaya başladım. Kardeşim sonunda elinde ki telefondan gözlerini çekerek yüzüme baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ' Yabancı
Short Story"Yasaksın bana ve ben yasak olan her şeyi isterim." B.T: 21.06.2019 •Düzenleniyor {23.03.2021}