2.2

10.8K 235 136
                                    

 Dilara'dan..

Silah sesini duymamla dizlerimin yerle buluşması bir oldu. Annemin çığlığıyla ağlamaya başladım. Babam ve Selim'in yanına koştum. 

''S-Selim i-iyi misin?'' Dedim. 

Selim'i babamın üzerinden kaldırarak vücuduna baktım. Yara almış mı diye bakıyordum ki ellerimi tuttu. 

''Ben iyiyim.'' Dedi. 

Bir hamlede beni kendine çekti. Saçlarıma öpücükler kondurarak bana sarıldığında kokusunu içime çektim. Biz birbirimize sarılırken gözlerim annemi buldu. Bize öyle bir bakıyordu ki Selim'den ayrılmak istemediğim için kafamı başka bir tarafa çevirdim. Sessizce mırıldandım. 

''Selim annem bakıyor.'' Dedim. 

Selim durumu anlayarak beni yavaşça kendinden ayırdı. Babam yerden kalktığında Selim'e doğru yürümüştü ki hemen aralarına girdim. Babam benim bu hareketimle durdu.

''Dilara'm güzel kızım...'' Dedi. 

Her kız çocuğu gibi babasına çok düşkün bir kızdım. Onu affetmek ona sarılmak her şeyi unutmak istiyordum. Ama o gün aklıma geldikçe bunu yapamıyordum. Arkamdaki adamdan cesaret bularak konuşmaya başladım. 

''Neden geldin?'' Dedim. 

Dik durmaya çalışarak sorduğum soruyla babamın mahvolduğunu gördüm. 

''Dilara'm bak benden korktuğunu biliyorum. Nefret ettiğini de biliyorum. Hapishanedeyken çok düşündüm. Her gün düşünmekten kafayı yedim. Ellerimde sana tecavüz etmeye çalışan küçük bir çocuğun kanları var. Bunun için pişman değilim. Bir daha olsa o çocuğu bir daha öldürürdüm. Ama sonrasın da yaptıklarım... Dilara çok üzgünüm.'' Dedi. 

Babamın söyledikleri gözlerimi doldururken arkamdan Selim'in bağırısını duydum.

''Lan oros*u çocuğu kendi kızına dokunmaya kalktın! Ona tecavüz etmeye kalktın lan!'' Dedi. 

Selim babamın üzerine yürümeye kalktığında onu durdurdum. Selim'in söylediği gerçekler bir kere daha yüzüme çarptı. Gözlerimi Selim'den çekerek babama döndürdüm. 

''Baba seni etrafımda istemiyorum. Bunca yıl sensiz yapabildim yine yapabilirim. Lütfen git..'' Dedim. 

Babamın yüzündeki acıyı,hisleri görebiliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babamın yüzündeki acıyı,hisleri görebiliyordum. Geçmişten çok pişmandı bu her halinden belliydi ama ben olanları bir çırpıda unutamazdım. Annemin yıllarca benden nefret etmesini,okulda Onur'un ölümünden beni sorumlu tutmalarını,babasız büyümenin zorluğunu unutamazdım. Babam benim en büyük acımdı... 

''Sen nasıl istersen kızım.'' 

Babam yanımdan geçip gidecekken güçsüzlükten düşecek gibi oldum. Selim beni bir çırpıda tuttu. Babamın arkasından bakıyordum ki annemin sesini duydum.

Daddy ' YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin