Dilara'dan...
Göz yaşlarımı yüzümden silerek omuzlarımı dikleştirdim. Bitmişti işte... O bitirmiş ben son noktayı koymuştum. Şimdi nişanlımın yanına gidecektim. Omuzlarımı daha çok dikleştirerek evimize ilerledim. Anahtarı kapıya takıp açıyordum ki içeriden açılmıştı. Karşımda morarmış yüzüyle duran Akif'i gördüğümde iç çektim.
''Akif ben ö-''
Lafımı kesip sertçe konuşmaya başladı.
''Kimdi o adam?'' Dedi.
Bunu Akif'e açıklamak istemiyordum. Selim bitmişti ben bu defteri yeniden açmak istemiyordum.
''Sabahta söylediğim gibi eskilerden tanıdığım birisiydi.'' Dedim.
Akif'in yanından geçerek salona ilerledim. Okuldan almış olduğum evrakları masaya koyarak kendimi koltuğa attım. Uyumak istiyordum. Bugün yeterince acı çekmiştim. Gözlerimi kapattığımda Akif yanıma geldi.
''Dilara kimdi o?''
Akif'in sorusuyla gözlerimi sımsıkı kapalı tutmaya devam ettim. Ona cevap vermeyecektim.
''Dilara sana diyorum! Kimdi lan o adam?''
Akif sertçe kolumu sıktığında kolumu çekmeye çalıştım. O ne yapıyordu?
''Akif canım acıyor.'' Dedim.
Akif sanki söylediğimi duymamış gibi kolumu daha çok sıktığında acıdan gözümden yaşlar süzüldü.
''Kimdi o adam?'' Dedi.
Onun bu sorusuna bağırarak cevap verdim.
''Aşık olduğum adam! Her zaman seveceğim adam!''
Akif'e bağırmamla Akif duyduğu cümlelerden sonra yavaşça kolumu bıraktı. Şok olmuş gözüküyordu. Gözlerimi koluma indirdiğimde kızardığını gördüm. Çok acımıştı.
''Aşık olduğun adam mı?'' Dedi.
Selim'i artık ondan saklamayacaktım. Gerekirse bu ilişkiyi bitirecektim ama Selim'i saklamayacaktım.
''Bana her zaman anlattığın adam bu muydu?'' Dedi.
Onun bu sorusuna kafamı salladım. Ellerini ağzına götürdüğünde ona hiç üzülmedim. Benim canımı yakmaya hakkı yoktu. Canımızı yakan erkeklere üzülmemeliydik. Bunu her fırsatta yapacak heriflere vicdan yapmamalıydık. Şu anda sadece kolumu sıkmıştı ama bundan sonra ki her kavgamızda her sinirinde bunu artıracağını biliyordum.
''Evet.'' Dedim.
Gözlerinden yaşlar süzüldüğünde kaşlarımı çattım. Mutfağa ilerlemek için ayağa kalktığımda sertçe bileğimi tuttu.
''Nereye gidiyorsun!''
Bağırarak sorduğu soruyla hızlıca elimi çektim.
''Akif bu gece bu evi terk etmiş olmanı istiyorum. Ya kendine gelip toparlanırsın ya da bundan sonra ismimi bile duyamazsın. Soruna gelirsek mutfağa gidip koluma buz koyacaktım ama şimdi bileğime de koymam gerekiyor.''
Akif'e göz devirerek mutfağa ilerledim. Kapıyı arkamdan kilitleyerek yere çöktüm ve ağlamaya başladım. Bana bunu neden yapıyorlardı? Bir kaç dakika önceye kadar beni deliler gibi seven adam şimdi canımı yakmıştı. Hayatımdaki en sevdiğim insan,tek aşık olduğum adam beni yıllar önce hiç çabalamadan bırakmıştı. Ben her şeyi bir kenara bırakıp ona geri döndüğümde beni başka bir kadınla karşılamıştı. Ben neden bunları yaşıyordum? Ben sadece çok sevmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ' Yabancı
Conto"Yasaksın bana ve ben yasak olan her şeyi isterim." B.T: 21.06.2019 •Düzenleniyor {23.03.2021}