Havlumu seçtikten sonra tezgahta domates soyan anneme baktım.
"Anne ben çıkıyorum!" Dedim.
Anneme çıkacağımı söyleyerek havlumu ve çantamı aldım.
"Or*spuluk yapma." Dedi.
Annemin söylediğine göz devirdim. Yıllardır beni or*spu gibi gören bir anneye sahiptim. Gerçi buna artık alışmıştım. Evden çıktım. Normal anneler 'dikkat et' derdi ama tabi onlar çocuklarını seven annelerdi. Telefonumdan en yakın arkadaşımın numarasını çevirdim. Bir kaç çalıştan sonra açtı.
"Ruh ikizim! Ben deniz kenarına geçtim. Seni bekliyorum." Dedim.
İlayda telefonun ucundan bir kaç dakikaya geleceğini söyledikten sonra kapattık. Şezlongumu açarak üstüne oturdum. Güneş gözlüğümü kenara koydum ve saçlarımı da açtım. Güneşlenmeyi çocukluğumdan beri çok severdim. Yaklaşık on dakika ya geçmiş ya geçmemişti ki arkadaşımın sesini duydum.
"İkizim!"
Bağırma sesi geldiğinde ve bir anda üstüme atlanmasıyla gülümsedim. Samimi bir şekilde sarıldıktan sonra İlayda üstümden kalkarak şezlonguna ilerledi ardından karşıma oturdu. Biz bir süre konuştuktan sonra hava sıcaklığını arttırmıştı.
"Denize girelim mi?" Dedi.
Kafamla onaylayarak üstümde ki deniz elbisesini çıkardım. O da çıkardıktan sonra o bikinisiyle ben mayomla kalmıştım. O güzel giyinimli,çok güzel,çok bakımlı biriydi ve etrafımızdaki erkekler bana değil ona aşık olurlardı. Yazlığa yıllardır gelmeme rağmen hiç buradan sevgilim olmamıştı. Onun ise bir yılda iki tane falan oluyordu. Bunları takmıyordum çünkü küçüklüğümüzden beri birbirimizin her şeyiydik.
Ayaklarıma denize soktuğumda tuzlu suyun gelmesiyle gülümsedim. Ben deniz insanıydım. En yakın arkadaşım yanımda kendi kendine mırıldanıyordu. Ne dediğini duydum.
"Soğuk, buz gibi!" Dedi.
Bu lafı dediğine onu pişman edecektim.
"Eh o zaman." Dedim.
"Dilara sakın!" Dedi.
Onu dinlemeyerek suyu ellerime alarak ona doğru atmaya başladım. Çok fazla v hızlı hızlı attığım için üstü hep su olmuştu. Beni ıslatmasına izin vermeden suyun altına daldım. Ben buz gibi su severken o sıcacık su seviyordu. Suyun altından çıkarak İlayda'ya baktığımda hala girememiş olduğunu ve bana öldürücü bakışlar attığını gördüm. Bir kaç dakika sonra kulaç atarak yanıma geldi. Biz biraz yüzdükten sonra denizin için de sohbet etmeye başladık. Yıl içinde ne yaptığımızı falan konuşuyorduk. Yıl içinde de çok yakın arkadaştık ama bazen bazı şeyleri anlatmayı unutuyorduk.
"Şu adam kim?" Dedi.
İlayda arkama bakarak konuştuğunda arkamı döndüm. İlayda'nın kimden bahsettiğini anlamıştım. Ali amca ve Selim Bey deniz kenarına gelmişlerdi. Selim tişörtünü çıkararak denize baktığında gözlerimiz buluştu rezil olduğumu düşünerek dudaklarımı ısırdım ve İlayda'ya döndüm. O düzgün vücudundan gözlerini çekemediğim için beni yakalamıştı. Rezillik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ' Yabancı
Short Story"Yasaksın bana ve ben yasak olan her şeyi isterim." B.T: 21.06.2019 •Düzenleniyor {23.03.2021}