0.4

46.7K 776 624
                                    


İlayda'yla her zaman buluştuğumuz büfeye gelmiştim. Gözlerim masaların üzerinde geziniyor,onu arıyordu. Denizin kenarında Tayfun'la beraber oturduğunu gördüm. Gülümseyerek yanlarına ilerledim.

"Çifte kumrular." Dedim.

İlayda,Tayfun'un sakallarından ellerini çekerek bana baktı ve gülümsedi.

"Dilara hoş geldin."

Tayfun'un söylediğiyle ona göz kırptım ve karşılarına oturdum.

"Ne içersin ne ısmarlayayım sana?" Dedi.

Canım pek bir şey içmek istemiyordu fakat hesapı Tayfun ödüyorsa her zaman içerdim.

"Bira." Dedim.

Tayfun kafasını sallayarak bira almaya gittiğinde İlayda bana baktı.

"Güzel seçim." Dedi.

En az dört birayla sarhoş oluyordum. Bu yüzden güzel bir seçim miydi? Emin değildim.

"Selim beyle bir şey oldu mu?" Dedi.

Aklıma Selim'i getirdiğinde hafifçe yerimde kıpırdandım.

"En son olanları anlattım. Yeni bir şeyler olmadı." Dedim.

İlayda'ya Selim'in bize yemeğe geldiği günü yani dün akşamı da anlatmıştım. Tayfun elinde ki biralarla masaya geldiğinde gülümsedim.

"Sağ olasın enişte seni de böyle sömürüyorum." Dedim.

İlayda söylediğime gülerek birasını aldı. Tayfun bana bakarak gülümsedi.

"Alıştık." Dedi. 

Biramı alarak dudaklarıma götürdüm ve denizin dalgalarını izlemeye başladım. Tayfun'da İlayda'yı omuzunun altına almış  sohbet ediyordu. 

Denizin dalgalarına bakarken Selim'i düşünüyordum. Ona Selim demeye alışmama şaşırıyordum. Sürekli aklıma geliyor,durduk yere kalp atışlarımı hızlandırıyordu. Ona alışmıştım,onunla sohbet etmeye,onu görmeye alışmıştım.

"Ne düşünüyorsun?"

İlayda'nın sesiyle gözlerimi denizden çekerek ona çevirdim.

"Bir insana nasıl nefes aldırabilirim?" Dedim.

Tayfun'da,İlayda'da bu soruma şaşırmıştı. İlk İlayda konuştu.

"Onunla ilgilenerek." Dedi.

Onunla ilgilenmem ona nefes aldırmaya yeter miydi ki? Tayfun'a baktım.

"Ona sevgini vererek." Dedi.

İşte belki de bu gerçekten bir insana nefes aldırabilirdi. Selim benden sevgimi mi istiyordu? Bu çok yanlış değil miydi? İlayda ve Tayfuna baktığımda İlayda Tayfun'un sakallarını öpüyordu. Tablo gibilerdi,çok güzellerdi.

İki saate yakın bir süre geçmişti. Saat epey geç olmuştu ve ben artık siteye geri dönmeliydim.

"Ben eve geçeyim." Dedim.

"Seni bırakmamı ister misin?"

Tayfun'a kafamı salladım. Bırakmasına gerek yoktu burada oturan çoğu insanı tanıyordum. Eminim bir şey olmazdı.

Daddy ' YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin