Kerim'in attığı mesaja,Selim bana seslenene kadar bakmıştım.
"Dilara?" Dedi.
Telefonumdan dolan gözleri çekerek Selim'e baktım ve gülümsemeye çalıştım.
"Artık kalkalım mı?" Dedim.
Böyle güzel bir geceyi,Kerim'in mesajı mahvetmişti. Selim yüzümü bir süre inceledi masada ki titreyen elime elini koydu.
"Hayatım bir şey mi oldu?" Dedi.
Gülümsemeye çalışarak kafamı iki yana salladım.
"Ha-Hayır sadece annem merak eder." Dedim.
Annem beni hiçbir zaman merak etmezdi. Selim'e yalan söylemekten nefret ediyordum.
"Peki hesabı ödeyip geliyorum." Dedi.
Kafamı 'peki' anlamında sallayarak şarapımdan bir yudum aldım. Selim masadan kalkarak yanıma geldi ve alnıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Sen istiyorsan dışarıya çık geliyorum." Dedi.
Kafamla onaylayarak restorandan dışarıya adımladım. O da hesabı ödemeye gitmişti. Elim sürekli telefonumda ki rehber kısmına gidiyor ve Kerim'in numarasını buluyordu. Onu aramalı mıydım? Benim kardeşim dediğim insanla birlikte olmuşlardı.
"Hadi gidelim."
Arkamdan Selim'in sesini duyduğumda telefonumu hemen cebime atarak kolumu beline sardım ve eve doğru yürümeye başladık.
"Seninle sonsuzluğa." Dedi.
Onun bu güzel cümlesine gülümseyerek dudağımı ısırdım.
"Seninle sonsuzluğun sonsuzluğuna." Dedim.
Kafasını yana çevirerek gözlerime baktı. Birbirimize öyle güzel,öyle aşık bakıyorduk ki...
Eve yaklaştığımızda Selim'i elinden tutarak durdurdum. Önüne geçerek vücudumu vücuduna yaklaştırdım.
"Yolumuz buraya ayrılmak zorunda yakışıklı." Dedim.
Gözlerine aşk dolu bakarken gülümsedi.
"O zaman iyi geceler prenses." Dedi.
Gözlerine bakarken onunla olduğum için bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu farkettim.
"Seni çok seviyorum." Dedim.
Dudaklarına bakarak konuştuğumda hafifçe gülümsedi ve ben gülümsemesinin ne kadar güzel olduğunu bir kez daha gördüm.
"Ben de seni çok seviyorum." Dedi.
Dudaklarına bakmaya devam ederken onları çok öpmek istedim fakat burada olmazdı. Evime bu kadar yaklaşmışken olmazdı komşularımızdan biri görebilirdi.
"Yarın akşam bir yer tut." Dedim.
Dudağımı ıslatarak koşarak oradan uzaklaştım ve eve girdim. Arkamdan güldüğüne emindim.
Yatağa yattığımda telefonumu elime aldım ve Kerim'in mesajına yeniden baktım.
Dilara:Selen'le ne alakan var ?
Kerim:Sevdiğin herkesle yakın olmak benim vazifem.
Dilara:Kerim neden yapıyorsun bunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ' Yabancı
Conto"Yasaksın bana ve ben yasak olan her şeyi isterim." B.T: 21.06.2019 •Düzenleniyor {23.03.2021}