Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda Selim'in yatağına yattığımı farkettim. En son dün amaçını söyledikten sonra gözlerimin kapandığını hatırladım.Yatakta doğrularak odada Selim'i aradım olmadığını görerek yataktan kalktım ve odadaki küçük banyoya ilerledim. Banyoya girdiğimde yüzümü yıkadım ve saçlarımı düzelterek çıktım.
"Selim." Dedim.
"Buradayım." Dedi.
Yan odadan ses geldiğinde gülümseyerek çıplak ayaklarımla oraya ilerledim. Kapıyı açarak odaya girdiğimde Selim'in bir valize elindeki kıyafetini yerleştirdiğini gördüm.
"Bugün mi gidiyorsun?" Dedim.
Sorduğum soruyla kafasını sallayarak gözlerime baktı ve gülümsedi.
"Sen de benimle geliyorsun." Dedi.
Onunla gideceğimi beni burada bırakmayacağını biliyordum ama nereye gideceğimi bilmiyordum.
"Nereye gideceğiz?" Dedim.
Son kıyafetini de valize yerleştirirken konuştu.
"İlk yazlığa oradan seni kaçıracağım ve yeni hayatımıza başlamak için Atina'ya gideceğiz." Dedi.
Ağızım hafifçe aralanmıştı. Birlikte olacağımızı biliyordum ama beni Atina'ya götüreceğini ve ailemden ayrılacağımı bilmiyordum. Bu olayı sonra konuşmaya karar verdim.
"Bizim çocuklara veda etmem gerekiyor." Dedim
Valizi kapatarak gözlerime baktı.
"Seni öpen çocuğa mı?" Dedi.
Bizi gördüğünü biliyordum. Bu konun açılması beni rahatsız etmişti.
"Ona, İlayda'ya ve Tayfun'a." Dedim.
"Pekala." Dedi.
Elini sallayarak konuştuğunda gülümseyerek yanına ilerledim.
"Sen de gelebilirsin." Dedim.
Aşağıya doğru uzanan elini tutarak ellerimin arasına aldım. Bu haraketime gülümseyerek beni kendine çekti. Küçük bir sarılmadan sonra telefonum çaldı. Arayan kişi İlayda'ydı ona gideceğimi söylemeliydim.
*
Çocuklara veda etmek için onların takıldığı bara ilerledim. Selim yanımdaydı ve bu beni çok mutlu ediyordu.
"Uçağımız iki saat sonra biraz acele etmen gerekiyor." Dedi.
Selim'e kafamı salladım. Barın içine girdik.
"Sen istiyorsan beni burada bekle." Dedim.
Selim kafasını 'olur' anlamında salladığında gülümseyerek çocukların yanına ilerledim.
"Seellam!!" Dedim.
Bağırışımla Tayfun gülümsedi.
"Kaçak." Dedi.
İlayda , Tayfun ve Kerim'e gideceğimi söylemişti.
"Bizi bırakıp gidiyor sonuçta." Dedi.
Kerim elindeki viskiyle ayağa kalktığında kaşlarım hafifçe çatılmıştı. İlayda'ya baktığımda iç çekti.
"Git bakalım kaç." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ' Yabancı
Short Story"Yasaksın bana ve ben yasak olan her şeyi isterim." B.T: 21.06.2019 •Düzenleniyor {23.03.2021}