NORMALNA INFORMAJCA

42 2 95
                                    

Witamy!

To już koniec KLEMENTYNY, ale nie płaczcie!

Kiedyś może coś powstanie...

Jeżeli macie jakieś pytania, kierujcie je śmiało do komentarzy.

Z pewnością na nie odpowiemy! Ja oraz _Lornelia_ !

EDIT (DOMINIKA): WiktoriaNowak695945 może też na coś odpowie, ale polecam pytać naszą dwójkę. Wiecie, kopalnia wiedzy na temat KLEMENTYNY i tak dalej...

Niektóre postacie w "ksionszczce" są wymyślone, ale zdecydowana większość z nich istnieje naprawdę. Tak gdzieś (nie wiemy ile jest postaci, nie chce nam się liczyć) z 23/25 jest prawdziwa :D

Sami musicie rozdzielić je pomiędzy fikcją, a realnym światem!

Prawdziwy związek, jaki miał miejsce w życiu prawdziwym, to związek Agaty i Marka. (ONA NAS ZA TO STWIERDZENIE ZABIJE)

Reszta jest po to, aby dopiec drugiej stronie.

Wiecie, takie przekomarzanie się.

Żadna z bohaterek nie czuje niczego (po za obojętnością) do postaci, które istnieją.

WSZELKIE PYTANIA ŚMIAŁO MOŻECIE KIEROWAĆ TU LUB POD DANYMI ROZDZIAŁAMI.

EDIT (DOMINIKA: JAK WAM SIĘ CHCE TO RÓWNIEŻ NA PRIV.

WIEMY, ŻE KSIĄŻKA MA MNÓSTWO NIEDOCIĄGNIĘĆ, ALE TAKA WŁAŚNIE MIAŁA BYĆ.

BEKOWA.

A, I PAMIĘTAJCIE, WSZYSTKIE BŁĘDY SĄ TUTAJ ZAMIERZONE.

W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE KOŃCZYMY SZKOŁĘ (EDIT (DOMINIKA): JUŻ DAWNO SKOŃCZYŁYŚMY:)) I PISZEMY TO OD WRZEŚNIA (JEST CZERWIEC, EDIT (DOMINIKA): A TERAZ NAWET LIPIEC GDY TO EDYTUJĘ) TO JEST TO PAMIĄTKA PO NASZEJ KLASIE.

KSIĄŻKA SPECJALNIE ZROBIONA DLA AGATY.

DZIĘKUJEMY AGATKO ZA MNÓSTWO PRZYGÓD I ŚMIESZNYCH CHWIL...

MOŻE JESZCZE SIĘ SPOTKAMY... (EDIT (DOMINIKA): MY Z _Lornelia_ ORAZ WiktoriaNowak695945 NA PEWNO)

A TERAZ, ŻEGNAJĄ SIĘ AUTORKI:

> DOMINIKA FRANEK,

> KORNELIA ROMEK

I RÓWNIEŻ WSPÓŁAUTORKI:

> WIKTORIA NORBERT

ORAZ

> ANIA GABRIEL.

EDIT (DOMINIKA): PS. WIEDZCIE, ŻE KLEMENTYNA NIGDY NIE UMIERA... :)))

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 13, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

KLEMENTYNAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz