Dobra. Teraz z
.HAATAA przychodzi do programu Daniel tv. Studio Daniel tv. Prezentuje...
- Witam bardzo serdecznie! Daniel tv. I Sekretne życie Agaty. Witamy Cię Agato. Co u Ciebie słychać?
- Ach, cieufuje za zaproszenie. Jestem zadzczycona. I głodna. Chuju do jasnej kurwy nędzy! Zostaw ten telefon świnio parszywa! - krzyczała Agata do Dominiki, która bawiła się jej telefonem.
- Ooooo, grubas! - odezwała się Dolinka widząc w telefonie Agaty zdjęcie Kujawy.
- Ooooo, graba bracie - na scenę weszli baci-baci.
- OOO CO TU siedizeje J? - wyskoczyła przed studio Kornelia. - Cześć dziewczyny! - pomachała do Dominiki i Atari. - Ooo, nagrywacie coś? OOOooo, jestem w telewizji? OOOOO, mamo, co na obiad? - odezwała się do kamery, a Beniamin walnęł ogromnego facepalma.
- Co tu się dzieje, do jury nędzy! - krzyczał a Agata. - To mój show!!!
- Em... - rzekł zmieszany prezenter, którym okazał się Barek. - Tadam! - ukazał swoją prawdziwą formę.
- DEzSPAćSITOOOO - śpiewali Oopo i Pianka tańcząc wkoło mikrofonu afrykańskie tańce. - Uga buga, lubię szluga.
- Okej, zatrzymajmy tę karuzelę śmirchy. Andrzej, zatrzymaj nafrywanie. AaaAAaa - mówił Barek, próbując złapać Kubusia i Balnkę siecią na motyle.
- Uga buga! Uga buga! Lubię szluga! - krzyczęli dzieci, biegając naokoło fetela, na którym zasiadła nonszalancko Agatka.
- Uspokójcie się dzieciaczki! - powiedziała Atari. Potem zwròciĺa siè do reszty, unosząc swoją brodę. - Ja mam wykształcenie pedagogiczne.
- Niewątpliwe... - skomentowała z ironią w głosie Dominika. - Barek, ty żulu, masz pracę. Tak nie wolno.
- O nie! Masz rację! Rzucam pracę!
- Aaaaa.
- Aaaaaaaaa.
- Aa Aaaa aAaAA!
KLEMENTYNA siedziała i oglądała program Daniel tv.
- Rzóle w taksi, ZESRAMKI - śpiewała i jadła popcorn, a potem zaczęła się dusić. - O kurewa... - odkaszlnęła. - Iks de. Daniel tv. przerwał transmisję.
CZY DANIEL TV. POWRÓCI NA STACJĘ TELEFONICZNĄ? CZY AGATA BĘDZIE SŁAWNA? CZY BAREK SIĘ ZWOLNI Z PRACY? NIGDY SIĘ NIE DOWIECIE. CIĄG DALSZY NASTĄPI. ZDZISIU, bożena.
CZYTASZ
KLEMENTYNA
RandomPewna z pozoru zwyczajna blondynka na swojej drodze spotyka problemy. Przez to, że miała trzech mężów i jednego mensza, nastąpiły komplikacje. Kto by się spodziewał, że jej związki będą tak problematyczne. Czy tajemnicza postać zwaną inaczej KLEMENT...