29

2.7K 30 2
                                    

W gotowym już konturze serca Dawid wpisuje coś różowym tuszem uparcie zasłaniając swoje dzieło. 

-I już, mamy to -mówi zadowolony odsuwając się na swoim taborecie. -Dziewczyna była na prawdę dzielna nie spodziewałem się. -chwali Amelkę szykując folie na tatuaż.

Ja w tym czasie przyglądam się zachwycony temu co mój maluch na sobie. W czarnym serduszku błyszczy teraz różowy napis Oskar. 

-Oh skarbie - jęczę zadowolony podnosząc ją delikatnie. -To jest milion razy lepsze od węża.

Wpijam się w jej usta i całuje zachłannie kiedy Dawid próbuje zakleić serduszko. Już po krótkiej chwili wynoszę mojego skarba ze studia i układam w samochodzie.  

-Kochanie - zaczynam kucając obok jej fotela - to jest cudowne, jestem z ciebie dumny.- cmokam ją w nosek i wsiadam do samochodu.

-Wiesz, że nie odpuszczę ci z wężem? - pyta poczym uśmiecha się niewinnie. 

-Uważam że to nie będzie dobra decyzja - odchrząkuje - czy możemy teraz jechać do domu żebym uczcił nową umowę w twojej słodkiej cipce?  - pytam odpalając samochód - i tak nie masz wyjścia - żartuję kiedy nie słyszę odpowiedzi i klikam na przycisk zamykający auto od srodka. 

-Pamiętasz uprząż którą kupiłam w sex shopie? - Amelka wyrywa mnie z zamyśleń, patrzę na nią nie rozumiejąc o co chodzi. Chcę żebyś mnie przywiązał i chce żeby Kuba zrobił mi wtedy węża na sutku. Chcę taki tatuaż jaki masz ty - odpowiada naburmuszona.

-Myślałem że cieszysz się z tego - zrezygnowany proboje utrzymać nerwy na wodzy. 

-Cieszę się ale chcę węża.

***

Kiedy po tygodniu bez sexu przyłapuje naga dziewczynę pod prysznicem od razu się na nią rzucam. Chcę przyszpilić ją do ściany i sprawić przyjemność nam obu ale ona odsuwa się uparcie odmawiając. 

Siadam zrezygnowany na szafce patrząc na dziewczynę. 

-Skarbie coś się stało? Coś cie boli źle się czujesz? - cedze przez żeby resztkami sił trzymając nerwy ale ona nie odpowiada. - Wygrałaś - wykrzykuje i idę do sypialni. Od razu dzwonię do Kuby, który obiecuje że będzie u nas za godzinę. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 13, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Różowy domOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz