CHAPTER 70 [ F I N A L]

3.5K 435 126
                                    

[ Listen to this song: Hallelujah - Juliet Simms Version]

Penjaga bilik pemerhatian hairan melihat Willy tercungap- cungap masuk ke bilik itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Penjaga bilik pemerhatian hairan melihat Willy tercungap- cungap masuk ke bilik itu.

"Show me where is My Blues?!" Jerit Willy kepada penjaga bilik pemerhatian.

Mereka mula memeriksa di semua tempat bangunan itu.

"She went to the Ladies room and then... she is still there. There is no camera inside there Young master." Kata penjaga itu.

Willy terus berlari ke arah bilik air wanita. Kosong. Dia hilang arah buat seketika. Dia hanya mampu melihat Bodyguard mula riuh mencari di semua tempat bangunan itu.

BUMBUNG BANGUNAN LENNON

GREY tertawa walaupun badannya penuh dengan luka yang teruk. Dia masih boleh berdiri dan mendekati Blues yang sudah tidak mampu melukai Grey.

"Kau ingat saya akan mati macam tu saja? Kau tikam saya dengan kaca ni pun saya tak akan mati Blues! Kalau kau nak bunuh saya... bunuh mak kita dulu. Kau sanggup?" Grey mencabut satu persatu kaca yang tertanam di badannya. Blues merangkak menjauh daripada Grey.

PRAKKK!

Grey membaling kaca yang tertusuk di badannya itu ke arah Blues. Blues mengelak daripadanya. Boleh sahaja dia membalas serangan Grey tapi dia tidak sanggup melukai Grey.

PRAKKK!

"Ahhh!" Blues terbungkam bila kaca menusuk kakinya. Dia menoleh ke arah Grey yang berdiri dan sedang mengacukan serpihan kaca tajam ke arahnya. Blues mengaduh. Kaca yang tertusuk di kakinya itu sangat pedih. Dia menariknya dan membuangnya ke arah Grey.

ZUPPP!

Grey berhenti melangkah. Kaca itu tertanam di dadanya. Masih juga dia tersenyum dan mahu mendekati Blues.

"Enough Grey!" Jerit Blues. Grey menggeleng.

"I want to kill You So bad Blues!" Balas Grey pula.

PAKKKK!

Satu pukulan hinggap di belakang Grey. Dia terus terduduk dan menoleh ke belakangnya. Puan Endurance muncul bersama sebatang kayu yang dia gunakan untuk memukul Grey sebentar tadi.

"Mak?!" Grey tersentak.

Blues cuba bangun mahu mendapatkan ibunya. Tapi dia tidak mampu berdiri. Luka di kakinya terasa pedih sekali.

"Kau dah melampau Grey!" Puan Endurance memukul Grey berulang kali dengan kayu Hoki itu.

PAKK! PAKKK!

Grey terjerit- jerit bila badannya dipukul bertubi- tubi oleh ibunya sendiri.

"Sepatutnya saya bunuh kau selepas lahirkan kau anak tak guna!" Puan Endurance membuang kayu Hoki itu jauh. Grey masih tertawa.

THE GAMESTER'S BLUESWhere stories live. Discover now