1×10 - Aşk'a Adım Adım!

142 18 71
                                    

Dikkat : Bu bölüm aşırı romantiklik içerir. Bütün çift sevenlerimizin içiniz rahat olsun! Bu arada resimdekiler Hanna ve Caleb yani Deniz ve Rahmet diyebiliriz. Yabancı versiyon. Ben Ashley Benson'u aşırı bir şekilde Melisa Döngel'e benzetiyorum. Mimikleri olsun güzelliği olsun tatlılığı olsun. Her neyse biz hikayemize dönelim.

Bu şarkı...

Selin'in en sevdiği şarkıydı. Selin'i hayata döndüren şey oldu. Peki ya bu güzel şarkıyı söyleyen kimdi?

Ali şarkıyı söylediğini fark etmemesi için gitti.

Selin lavabodan çıktığında kapıda kimsenin olmadığını fark etti.

Yine mi şizofren olmuştu?

"Pekala işe yaramaz küçük kardeşim. Eve gidiyoruz." dedi Ece ve Hazan'ı çekiştirdi.

"Bırak beni." dedi kolunu çekti ve hastaneden gitti.

--

Hazan babasının kulübesine gelmişti.

Burayı o kadar çok seviyordu ki.

Yıkmak mı? Kesinlikle hayır!

Oturdu ve babasıyla olan anılarını düşündü. Babasının vuran siyah kapüşonlu da -A mıydı? diye düşünürken yanına biri oturdu.

"Güzelmiş." dedi Yağız ve Hazan'a baktı.

Hazan, Yağız'la didişecek halde değildi. Yorulmuştu, yorgundu hemde fazlasıyla.

Duvara yaslandı ve babasının ona söylediği ninniyi hatırladı.

Ninniyi hatırlamaya çalışırken kendini Yağız'ın omzunda buldu. Belki de onun buna ihtiyacı vardı sevgiye.

Hazan, Yağız'a baktı.
"Bu yaptığımız yanlış bir şey mi?"

--

Murat ve Nazar el ele kalktılar ve Kerim patlak dudağını ısırdı.

"Sevgilim Murat. Bugün annemle ve babamla tanışacaklar."

Murat, Kerim'e baktı ve konuştu.

"Belki de böylece bazı piranalar aradan çekilir." (Şehinşah'ı anıyoruz shjdjebshe)

Nazar ve Murat, Kerim'e baktılar. Mercan bakışları fark etti ve konuştu.
"İyi." dedi ve Kerim'i eve doğru çekiştirdi.

--

Selin, şarkıyı söyleyen kişiyi bulmak istiyordu fakat hiç kimse yoktu. Şizofreni hastalığının belirtisi miydi bu?

Nazlı koşarak ikizine sarıldı.
"İyi misin? Gözlerin morarmış."

"Ben iyiyim."

Güneş, Selin' e doğru yanaştı ve kızlarına sarıldı.

"Hadi eve." dedi. "Hemen kızlar."

--

"Yani gerçekten aşık oldun ve onu babanla tanıştırmak istiyorsun?"

"Evet anne. Bu akşam yemekte."

"Murat'ın ne kadar belalı bir çocuk olduğunu biliyor musun?"

"Evet ama iyi bir çocuk."

"Pekala tamam.'

"Anne sen birtanesin." dedi Nazar ve annesinin yanağına öpücük kondurdu.

--

"Deniz!" dedi Tevfik bağırarak.

Tatlı Küçük YalancılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin