1×14 - Kurtar Beni!

109 19 39
                                    

Öncelikle NazMurKaleli4 doğru tahmin tebrikler👏🏻👏🏻

Selin sinir krizi geçirdikten sonra sakinleştiriciyle uyutulmuş, bir kaç saat sonra uyanmıştı. Beyaz saçlı doktoru ailesinin gittiğini, hafta sonu ziyaretlere geleceklerini ve o zamana kadar hiçbir ziyaretçinin kabul edilemeyeceğini söyledi.

Akşama doğru oda temizliği için sarı saçlı, iri yeşil gözleri olan bir kız içeri girdi. Selin aynı yaşta olduklarını düşündü. Kız koltuktaki küçük yastığı yumuşatırken Selin'e baktı.

"Çarşaflarınızı değiştirmemizi ister misiniz?" Kız pembe dudaklarına kocaman bir gülümseme yerleştirince Selin'in içine panik duygusu yayıldı. Gülüşü ona hatırlamak istemediği şeyleri hatırlatıyordu. Yüzüne kocaman yayılan bu muhteşem gülüş Emre'nin ki ile aynıydı.

Hayatı tekrar gözünün önünde yanıp sönmeye başladı. Emre ile tanışması, romantik anları, silah, Emre'nin cansız bedeni.

Kız yastığı bir kenara fırlatıp yatağın yanına çömeldi.

"Hey? İyi misiniz?"

Selin gözlerini açtı. Düşündüğünü sözler ağzından dökülmeden bir kez daha düşündü. Yaramıyordu işte. Burası Emre'yi düşünmesinden başka hiçbir işe yaramıyordu. Kızın suratına adeta bağırarak;

"Kurtar beni!" dedi "Kurtar beni buradan!"

Kız şaşkınlığını gizleyemedi. Selin konuşmasına fırsat vermeden hızlıca konuştu.

"Beni kurtarıp arkadaşlarıma götürürsen istediğin her şeyi yaparız." Gerçekten çok çaresizdi.

Kızın düşüncelerini tarttığını gördü. Selin ümitli bakışlarını sürdürürken kız kafasını kaldırdı.

"Yapacağım."

--

Selin aceleyle olduğu yerde bekliyor, bir an önce gitmek istiyordu. Kız eğildiği koliden başını çevirip Selin'e döndü ve bir önlük uzattı.

"Bunu al." Gardırop'a benzer eski bir dolaba yürüdü. Selin bunun bir depo olduğuna düşündü. Kız dolaptaki her şeyi eline alıp bakıyor, yere fırlatıyordu.

"Buralarda bir tane olmalı." diye mırıldandı. Elini dolabın en arkasına attı. "Evet, işte." Hostes keplerine çok benzeyen bir hemşire kepini Selin'e uzattı.

Selin elindekilere baktı. "Bunlarla dışarıda tuhaf görünmez miyiz?"

Kız şaşkınlıkla baktı.
"Bugün Cadılar Bayramı. İnsanlar bunun kostüm olduğunu düşünecek."

"Cadılar Bayramı mı? Bizim bu bayramı kutlamadığımızı sanıyordum."

"Belki de ama Gültahta hep kutlar biliyorsun."

Kız "Çabuk ol!" diyip arkasını dönünce Selin derin bir iç çekti ve üstündekileri çıkardı.

--

Deniz aynaya eğilip rujunu tazeledi. Aynada beliren Nazar'ı görünce arkasını döndü. "Kedi kadın!"

"Ve sendee..." dedi Nazar.

Deniz eteğinin iki ucundan tutup saygıyla selam verdi.
"Uyuyan güzel."

İkisi de kıkırdadı. Bugün tatsız konulardan konuşmayacak, eğleneceklerdi. Böyle anlaşmışlardı.

Selin için endişelendikleri geçen gece Yılmaz'ların evine gitmişlerdi. Güneş onun eskisi gibi halisilasyon gördüğünü söylemiş, ve ne kadar üzülselerde orada kalması gerektiğini söylemişlerdi. Buna gerçekten üzülselerde haftasonu onu ziyarete gideceklerine dair birbirlerini teselli etmişlerdi.

Tatlı Küçük YalancılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin