Günlük, az önce Yağız'la buluştuk ve beni boğmaya çalıştı. Şimdide bizim evin arkasındaki inşaat olan evin ordayım. Ağlamaktan gözlerim şişti...
"Yani evin arkasındaki inşaat olan yere gideceğiz."
--
"Burası böyle yıkık mıydı hep?" dedi Selin.
"Burası böyle lanetli bir yere benziyor." dedi Hazan.
"Kızlar böcek." dedi Deniz ve korkudan sıçradı.
"Sakin ol Deniz." dedi Nazar.
"Kızlar burada olduğuna emin miyiz?"
"Tabiki. Ölmeden önce yani kaybolmadan önce buradaymış."
"Aaa!" diye çığlık attı kızlar. Siyah kapüşonlu biri karşılarına çıktı. Kızların bu sefer onu bırakmaya hiç niyetleri yoktu.
Nazar ve Hazan siyah kapüşonlunun arkasından koştular. Siyah kapüşonlu bıçak çıkardı.
"Tuğçe nerede?" dedi Hazan siyah kapüşonlunun üstünde giderek korkusuzdu adeta.
Siyah kapüşonlu elinde bıçağın olduğunu unutmuş gibi geriye gidiyordu.
"Tuğçe'ye n'aptın?" diye sordu Hazan soruyu değiştirerek.
Hazan'ın siyah kapüşonlunun üstüne gitmesi kızları korkuttu.
O sırada bir çığlık sesi geldi. Bu Tuğçe'nin sesiydi.
"Tuğçe!" diye bağırdı kızlar.
Kızlar odalara bakındılar. O arada Hazan siyah kapüşonluyu oyalıyordu. Siyah kapüşonlu bıçağını yere düşürdü. Hazan ayağıyla bıçağı itti.
Hazan siyah kapüşonlunun şapkasını indirdi ama bu onun yüzünü görmesini sağlamadı. Çünkü siyah kapüşonlunun üstünde maske vardı.
"Pislik adil oyna!" dedi Hazan siyah kapüşonlu kaçarken Hazan kovalıyordu.
Kızlar odalara bakınmaya devam ettiler ama ne Tuğçe'yi ne de bir iz bulamadılar.
O da ne? Deniz bir radyo bulmuştu ve Tuğçe'nin çığlığı sesi oradan geliyordu.
Kızlar Hazan'ı bulmalıydı.
Kızların etrafı siyah kapüşonlularla sarıldı.
Siyah kapüşonlular elindeki silahları kızlara doğru tuttular.
"Kıpırdamayın!" dedi.
"Yine mi sen robot sesli adam!?" diye sordu Deniz.
"Tuğçe nerede? Nerede saklıyorsunuz onu?" diye sordu Selin bağırarak.
--
Hazan siyah kapüşonlunun izini kaybetmişti.
Yardım çağırmalıydı belkide başından beri polisi aramalılardı. Tam o sırada Hazan'a bir mesaj geldi.
Polisi aramaya kalkarsan arkadaşlarının cesedini görürsün.
-AHazan sinirlendi ve yardım alabileceği bir yere koştu.
--
"İşiniz bitti artık." dedi robot sesli adam ve tam silahı sıkacakken içeri Hazan'ın kovaladığı siyah kapüşonlu geldi.
"Bekleyin diğer arkadaşı da gelsin. Ondan sonra." dedi.
Bu da robot sesliydi.
"Sensin değil mi? -A sensin!" dedi Nazar bağırarak.