Dağdevirenlerin evinde guguklu saatin her saniye çıkardığı sesten başka bir ses çıkmıyordu. Herkes şok olmuş bir şekilde Nazar'ın vereceği tepkiyi bekliyordu.
Nazar ağzından gülmeye benzer küçük bir homurtu çıkardı.
Ardından kızın masum bakışlarından ciddi olduğunu anladı ve yüzü değişti."A-Aras'mı?" diye sordu titrek bir sesle.
Kız hiçbir şeyden habersiz Nazar'a baktı. "Evet?"
Sonunda olmuştu. Tuvaletin ışığına yetişemeyince yardım isteyen, lavabodan akan suya ulaşması için sandalyeye çıkması gereken, ödevleri yapmak istemeyen ama hep başarı getiren o çocuk, Nazar'ın küçük kardeşi Aras büyümüştü. -A ve onun yaşattıkları onu gaddar, cani bir olgun yapmıştı.
Onun -A için çalıştığını düşünüyorlardı kızlar ama Nazar'ın bunu duymak istemediğini bildikleri için hiç sesli olarak söylememişlerdi.
Nazar'ın gözleri karardı ve küçük bir dengesizlik yaşadı. Yanında duran sehpanın köşesine dokunarak destek aldı ve Hazan'da onu hafifçe belinden tuttu.
"Pekala." dedi Hazan, Nazar'ı tutmaya çalışırken. "Burada büyük bir yanlışlık var."
Kız kaşlarını çattı. "Nasıl yani?"
Deniz elindeki telefona gözlerini irice açarak baktı. "Aman Allahım." diye fısıldadı kendi kendine.
"Bu olamaz." dedi Nazar kıza bakarak. "Benim kardeşim kimse için çalışmıyor!"
Deniz gözlerini telefondan ayırıp kızlara baktı. "Kızlar!"
Nazar, Deniz'i umursamadı. "Bu kız bir yalancı!"
Nazar kıza doğru bir hamle için girişince kız geriledi ve Hazan, Nazar'ı tuttu.
"Sen neyden bahsediyorsun? Yoksa Aras'ı tanıyor musun?" dedi kız şaşkınlıkla.
Nazar daha çok sinirlendi ve Hazan'ın elinden kurtulup kıza saldırmaya çalıştı.
"Tanımak mı? O benim kardeşimi! KÜÇÜK!..."
"KIZLAR!"
Nazar arkasına dönüp "Ne?" diye bağırdı.
"Şuna bakın!"
Telefonu kızlara çevirdi. Deniz facebook sayfasında paylaşılan bir fotoğrafı gösteriyordu. Kızların kimya sınıfından tanıdıkları Aleyna isimli kız, Eren Yıldız'ın partisinde arkadaşıyla bir fotoğrafını koymuştu. Fotoğrafın arkasında oradan geçen şeytan kostümlü bir çocuk vardı.
Çocuğa dikkatlice bakıldığında saç kesiminden, boynundan ve kahverengi derin gözlerinden Aras olduğu apaçık ortadaydı.
"Aras." diye mırıldandı kız. Gözlerinden adeta sevgi ve özlem okunuyordu ama Nazar ona sinirli bakışlarını yolladı.
Deniz telefonu çekip çantasına koyunca herkes birbirine bakmaya başladı.
"Bunu yapmak zorunda değiliz." dedi Hazan.
"Hayır yapacağız." dedi Nazar. "Aras oradaysa -A'da oradadır."
Kız gözlerini irice açtı. "Siz -A'yı biliyor musunuz?"
Selin gözlerini devirdi. "Teknik olarak evet."
"Hazırlanın bayanlar." dedi Nazar.
"-A'yı bulmaya gidiyoruz.""Ne için?" diye sordu Deniz.
-A'nın orada olduğundan bu kadar eminken oraya gitmek Deniz'e düşüncesizce gelmişti.Nazar yeşil gözlerini kızlara dikti. Hepsine tek tek baktı.