2×10 - Sadece O Ve Ben

126 30 152
                                    

Sonunda hep hayalini kurduğunuz bölüm geldi :)

Deniz hıphızlı adımlarla Tolga'nın bağlı olduğu sandalyenin yanına geldi.

Ve Tolga'ya sinirle baktı.

Rahmet, Deniz'in hemen yanında duvara yaslanmıştı.

Deniz bir süre duraksadı ve Tolga'nın beyaz tişortüne yapıştı.

"Nerede Nazar? Ne yaptınız ona?" dedi bağırarak.

Tolga başını eğmiş sevdiği kızın ona edeceği hakaretleri bekliyordu.

"Allah kahretsin seni! Ben sana güvenmiştim ya." dedi ellerini saçlarına atarak.

"Sen beni aldattın ondan sonrada ben seni sevmiyorum Rahmet'e aşığım diye o Allahın cezası -A'yla çalışmaya başladın!"

Rahmet duyduklarına inanamadı.

Evet öpüşmüşlerdi.

Ama Rahmet ona tamamen farklı bir anlam yüklemişti.

Ve şimdide sevdiği kızdan bu cümleleri duymak kalbine iyi gelmişti.

Deniz, Tolga'ya tokat attı.

Bu ona attığı ikinci tokattı.

"Allah sizi kahretsin!"

Hazan ve Yağız kapıyı açtılar. Kapıyı o kadar çok ittilerki kapı duvara çarptı ve inanılmaz sert bir ses çıktı.

Hazan, Tolga'nın, Nazar'ın yerini bilmediğine inanıyordu. Eğer bilseydi hapise girmeyi göze almazdı.

Polisler birazdan gelecekti ve Tolga belki uzun yıllar hapisten çıkamayacaktı.

"Sana çok şey söylemek isterdim ama artık çok geç." dedi ve içeri polisler girdi.

--

Hazan ve Deniz karakolun deri sıkıcı koltuklarında ifade vermeyi bekliyorlardı.

Selin elindeki soğuk suları Hazan ve Deniz'e uzattı.

O sırada polislerden biri Deniz'i ifade vermeye çağırdı.

--

"Peşinizdeki kişiyi biraz anlatır mısın?"

"Bir anonim. Siyah bir kapüşon takıyor. Sürekli bizi tehdit ediyor. Attığı mesajların sonuna -A yazıyor. Gizlice evimize giriyor. Aynı zamanda biz Tuğçe'nin yaşadığına inanıyoruz. -A denen anonim onu öldü gibi gösterdi. Onu gördük."

--

Herkes ifadesini verdikten sonra kızlar Hazan'ların evine gitti. Fazilet, hızlı adımlarla kızların yanına oturdu.

"Hepinizin bir psikologa ihtiyacınız var kızlar."

"Ne?" dedi Hazan hızlıca ayağa kalkarak. "Neden bahsettiğini sanıyorsun? Doğruları söyledik! Peşimizde bir gölge gibi sürekli bizi takip eden bir psikopat var ve sen bize psikologa gitmemiz gerektiğini söylüyorsun!" diye bağırdı.

Fazilette ayağa kalktı.
"Bebek gibi mızmızlanmayı kes Hazan. Ben yalan söylüyorsunuz demedim psikologa gitmeniz gerekiyor çünkü bu yaşadıklarınız hafif şeyler değil. Psikolog ne derse onları yapmak zorundasınız!"

Hazan sinirle güldü. "Ne yani? Şimdi bize arkadaşlarınızı boşverin kendi iyiliğiniz için psikologa gidin mi demek istiyorsun anne?"

"Hazan-"

"Tuğçe ve Nazar yaşıyor ve onları bulmamız gerek polislerin bir şey yapacağı yok."

"Bunlar polisin görevi sen sadece 17 yaşında bir kızsın."

Tatlı Küçük YalancılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin