Részlet és infók!

8.4K 186 9
                                    

Sziasztok! 

Tudom, nagyon megcsúsztam. Igyekszem behozni a lemaradást, és azt hiszem lassan haladni is fogok, az első rész már majdnem kész van. Ezt két hét múlva fogom publikálni július 12.-én, pénteken, és onnantól kezdve, ha minden jól megy, minden héten pénteken újabb rész fog jönni.

Addig is, hoztam egy kis részletet az első, készülő részből. Minden rész után fogok kirakni egy részletet a következő fejezetből, olyat, amely nem túlságosan spoileres. 

Nos, itt az első fejezet kedvcsinálója: 

"A fiú először észre sem vett, úgy ment el mellettem, aztán amikor már azt hittem, észrevétlenül fel tudok surrani a lépcsőn, Daemon megszólalt mögöttöm.

-Nem gondolod, hogy mielőtt eltűnsz, Bambi, be kellene mutatkoznod?

Pislognom kellett kettőt, mire hátra tudtam fordulni hozzá, de közben több kérdés is formálódott az ajkamon. 1. Miért is vagyok még mindig itt? 2. Minek is jöttem én el? 3. Tényleg Bambinak nevezett?

Ahogy visszaléptem az utolsó lépcsőfokról és ránéztem az arcára, már jóval előtte tudtam, hogy mit látok ott. Hát persze, hogy azt az önelégült mosolyt, amely nem olvadna le az arcáról. Ilyen képet vágott akkor is, amikor azzal a lánnyal kilépett az ajtó mögül, és most ugyanígy nézett rám. Ez a csábítási technikája? Vajon tudja, hogy épp most láttam, kijönni a szobából azzal a lánnyal?

Valószínűleg nem. Már onnan is érezni és látni lehetett rajta, hogy több ital csúszott ott le, mint kellett volna. Hallottam, hogy a csapat a szezon eddigi legjobb meccsén van túl, és hogy a srácok nyertek, de azt nem hittem volna, hogy így ünneplik meg. Hiszen nem arról volt szó, hogy nekik nem is szabadna inni?

Hmm, minek is agyalok én ilyeneken, miközben csak bámulok erre az idiótára?

-Na, nem szólalsz meg, Bambi?-húzta fel a szemöldökét.

Nos, igen, itt jött ki a problémám. Fejben minden olyan könnyűnek és jónak tűnt, de ez nem volt ilyen egyszerű ki is mondani. Nem voltam az a "ami a szívemen a számon" típus. Így hát csak álltam ott, és feltettem azt a kérdést, ami bár belül felháborított, de kíváncsivá is tett.

-Miért hívsz Bambinak?-kérdeztem halkan és nagyon reméltem, hogy nem veszi észre a kiejtésemen az enyhe remegést.

Erre megvonta a vállát.

-Úgy nézel ki, mint egy nagyszemű, ijedt őzike. Olyan kis cuki, mint Bambi.

Nos, egy olyan fiú, aki a Disney-filmben látható Bambihoz hasonlít egy lányt, egy buli kellős közepén, az tuti, hogy nem józan."

DAEMONWhere stories live. Discover now