Írói utószó

3.3K 99 20
                                    

- Nem lehettek együtt. A történetetek véget ért.
- Nem ért véget (...). Az életünk nem csak egy történet. Az életünk folytatódni fog.

Végtelen szerelem c. sorozat

Nos, eljött ez a pillanat is.😪

A DAEMON egy váratlan pillanatban pattant ki a fejemből, és nem bántam, hogy megírtam. Az, hogy ez a történet most megszületett, büszkeséggel tölt el.

A DAEMON annyiban volt eltérő az eddigi sztorikkal szemben, hogy a történet nem volt előre kitalálva, nem tudtam honnan indulok és hova jutok el a végére, részről részre írtam meg. Teljes homályban voltam az utolsó fejezetig is, hogy hogyan zárjam le, de azt hiszem, kellőképpen sikerült mindent tisztáznom a két szereplő múltjával kapcsolatban. Hosszabbra terveztem, de kettejük történeténél úgy éreztem, hogy most kell, hogy véget érjen.

A rengeteg kimaradásért bocsánat, azt hittem, lazább lesz az, hogy otthonról tanulunk, de sajnos nem így lett. Azt elkerülve, hogy ennyi kimaradás legyen két fejezet között a következő két sztori csak akkor fog felkerülni, ha minden fejezet kész lesz. Terveim vannak, hogy mikorra kerülnek fel, de a váratlan helyzetek miatt folyamatosan fogom frissíteni a pontos dátumokkal.

Nem akarok hosszan beszélni erről a könyvről, mert úgy érzem mindent elmondtam, amit akartam.

Vagyis...

Egy valami még kimaradt. Nem hittem volna, hogy ekkora felhajtás lesz körülötte. Rengetegen szerettétek, vote-oltátok, rengeteg volt a megtekintés, és sokan olvasólistára helyeztétek. Köszönöm a rengeteg biztatást, a sok kommentet, amit kaptam tőletek, és őszinten hálás vagyok azért, hogy ennyien szeretitek a sztorit! Szóval köszönök szépen mindent, nagyon örülök, hogy megírhattam nektek ezt a történetet és várok mindenkit szeretettel a következő két regénynél, amik megjelenését majd a profilomon fogjátok látni a conversation fül alatt, illetve a két történet oldalán.😊🥰

Szóval egyszóval köszönök mindent!❤❤❤

Sky❤❤



DAEMONWhere stories live. Discover now