6. fejezet

8.1K 270 21
                                    


"A férfi és nő barátságában talán épp az a legcsodálatosabb, hogy időnként a korlátok ledőlhetnek."

John Cure


Daemon

1 hónap múlva...

Darcy lassan nyílt meg nekem.

Őszintén szólva elvesztettem azt a kicseszett fogadást, mert bőven lejárt már az időm, amíg rá kellett volna vennem Darcyt a randira, mégsem érdekelt többé. Jó volt vele együtt lógni még, ha nem is úgy, mint a többi csajjal.

Attól függetlenül, hogy Darcy ott volt nekem, a bulizással és a csajozással nem nagyon hagytam fel. Barátként amúgy sem tudtunk volna előrelépni. Hiszen mivel is töltöttük a mindennapjainkat, mikor együtt voltunk? Minden hétfőn és minden csütörtökön, miután végzett a munkában, eljött hozzánk és megnéztünk egy újabb és újabb adag Marvel filmet. Ebből állt a barátságunk, hogy megnyugtattuk egymást a jelenlétünkkel. Azok a napok voltak, amikor a legnyugodtabb voltam.

Darcy nagyon jól tudta, hogy milyen életvitelt éltem, ezért a szombat, vasárnap tabu volt. Azt mondta, nem akar találkozni velem megint, amikor részeg vagyok. Amikor ezt emlegette, elmondtam neki, hogy az az egyszeri eset apám halálának évfordulója miatt volt. Nem mondott rá semmit, és nem erőltette, hogy elmondjam neki. Én pedig nem erőltettem azt, ami akkor történt, amikor találkoztunk a boltban. A kölcsönös hallgatáson alapult a barátságunk, és úgy tűnt Darcy egyre jobban kezdett elfogadni.

Egyre többet mosolygott a társaságomban, és sokkal többet is nevetett a baromságaimon, és megmutatkozott rajta, hogy milyen is valójában. Mellettem és Lizzie mellett ahhoz képest még elég sokat is beszélt azzal a szexi akcentusával, beengedett minket a páncélba. Abban biztos voltam, hogy Lizzie tudja, hogy mi történt vele, de én nem akartam mindenáron azt, hogy elmesélje nekem. Így is jól megvoltunk.

Tudtam, hogy ha Darcy nem is lehet máshogy az életem része, barátként muszáj volt mellettem lennie. Önző voltam, de bárhogy is, akartam őt. Azalatt a pár hét alatt, amit vele töltöttem, megkedveltem a kiscsajt. És bármennyire is tetszett a teste, mivel tudtam, ebből egyelőre nem lenne több szimpla játszogatásnál, nem engedhettem, hogy felülkerekedjen a józan eszemen.

Nekem ő Bambi, a majdnem szomszéd csaj kellett maradjon, akivel viccelődünk, ugratjuk egymást, de semmi több.

Szerencsére - bár elég szarul hangzik – néha azért volt figyelem elterélésem. A nők a buliban készségesen felajánlották magukat. Nekem nem is kellett több, egyetlen éjszaka egy kis felejtéssel vegyítve. Ez volt az egyetlen, ami miatt kibírhatóvá vált, hogy sok időt kezdtem tölteni Darcyval. Valahogy ő megértett engem, úgy, mint más soha. Tudtam, hogy őt is veszteség érte, valami rossz, amiről nem hajlandó beszélni. Én pedig kölcsönös megértettem emiatt őt.

A fiúk nem nagyon értettek meg, hogy miért barátkoztam Darcyval, vagyis csak inkább Jace. Rob egészen máshogy kezelte ezeket a dolgokat, főleg Queen miatt, aki meglehetősen jól fogadta viszont, hogy összebarátkoztunk. Nem tudhattam, hogy mit mondott Darcy neki kettőnk kapcsolatáról, de néha azért furán nézett rám. Mintha a vesémbe látott volna. Csak remélni mertem, hogy Rob befogta az átkozott száját, amikor a fogadásról volt szó. Megígértettem vele, hogy ez az egész hármunk között maradjon. Én akartam elmondani Darcynak majd egyszer, amikor már elértem, hogy eléggé megbízzon bennem, és nehogy azt higgye, hogy továbbra is emiatt az átkozott fogadás miatt vagyok mellette.

Így hát mindenáron azon voltam, hogy a lehető legjobb mederbe tereltem a kapcsolatunkat, irtó kedves voltam vele, és megpróbáltam elnyomni a buja gondolataimat.

DAEMONWhere stories live. Discover now