19. fejezet

6.8K 293 33
                                    

Sziasztok!😊😊

Nem mentegetem tovább magam, csak sajnálom, hogy nem hoztam hamarabb részt. Viszont ahhoz képest ez egy elég hosszú rész lett, úgyhogy igazából egy kicsit örülök neki, hogy vártam és nem csaptam össze az egészet. Most megszállt az ihlet, és 2 nap alatt sikerült befejeznem ezt a fejezetet.😁

Na de nem is húzom tovább az időt! Itt az új fejezet! Nemsokára egyébként le fog záródva a szerelmesek története. Kb. 7 fejezet van még hátra, plusz az epilógus. Remélem, még velem tartotok erre az időre!😊🥰

Kitartást ezekre a napokra mindenkinek! Vigyázzatok magatokra! Jelentkezem, amilyen hamar csak tudok!🥰😊

Jó olvasást,
Skyler❤🥰

__________________________

Nem mindig a vérrokonaink a családunk, hanem azok, akik ismerik minden titkunkat és így is szeretnek minket. És akik mellett végre önmagunk lehetünk.

A pletykafészek c. film


Darcy

Egy hét múlva...

-Nos, Rob éppenséggel magához akar költözteti, de nekem semmi kedvem beköltözni abba a party házba-forgatta a szemét Lizzie, miközben a teát kortyolgatta, amit én vettem neki. Mivel a kávét nemcsak az orvosa is, hanem Rob is teljességgel elítélte, és megtiltotta, így egyre több teát ivott, amibe ugyan volt valamennyi koffein, de sokkal kevesebb, mint abba a kávéba, amit mindig ivott.-Megmondtam neki, hogy a gyermekem nem fog arra ébredni a pocakomban, hogy az apukája részegen énekli a My hearts will go on-t.

Hangosan felnevettem.

-Rob, amint azt a dalt énekli? Esküszöm, ezt meg kell néznem!

-Óóó, nyugi-vigyorodott el gonoszan Lizzie, miközben a telefonjáért nyúlt.-Van róla videóm. Az egyik ismerősöm felvette, és elküldte nekem, hogy legyen bizonyítékom a pasi ellen.

A felvétel elindult, én pedig megláttam Robot, amint egy asztal tetején, egy üres sörösüveget a kezében tartva a My hearts will go on zenéjére andalogva, borzalmasan hamisan énekli a Titanic betétdalát. A háttérben megpillantottam Jace-t, aki felpattan mögé, majd kitárt karral mögé áll, megfogja Rob kezét és eljátsszák Rose-t és Jacket. Daemon is ott állt a csapat mögött, de ő a térdére támaszkodva röhögte végig az egész felvételt.

Amikor véget ért, a könnyeimet törölgettem. Lizzie pedig megrázta a fejét, de csak mosolygott az orra alatt.

Ők ketten még mindig elég érdekes viszonyba voltak egymással, de már megejtették az első, közös orvosi vizsgálatot is, és Robot teljesen elvarázsolta a kis foltocska, ami az ultrahang felvételen látszódott. Viszont olyan szintű aggódást eredményezett nála, amely már nem volt normális. Minden pillanatban azért aggódott, hogy nem-e lesz baja a babának, és hogy Lizzie-nek mindenben tudjon segíteni. Daemon már nekem is említette, hogy Rob mindenáron azzal próbálkozik, hogy magához költöztesse Lizzie-t, mert hely bőven volt az érvei szerint, és így legalább, ha rosszul lenne vagy valami, akkor mellette lenne.

-És egyébként is felvilágosítottam róla, hogy a reggeli rosszullétek nagy része elmúlt. Most már inkább kívánós vagyok. Mindenre, ha érted, mire célzok-húzta fel a szemöldökét, én pedig kissé elpirultam, mert nagyon is jól sejtettem, mire akart utalni.-Na jó, Darcy, ki vele! Most már hallanom kell. 1 hétig hagytam, hogy elsummázd az egészet, nem kérdezősködtem, de itt az ideje, hogy bevalld, hogy mi a fene történik veled és azzal a seggfej Connerrel!

-Lizzie-szóltam rá, mire megvonta a vállát.

-Akkor is egy seggfej-mondta, mire megforgattam a szememet.-Aztán ő csak bámult rám, várta, hogy megnyíljak, de...

DAEMONWhere stories live. Discover now