Bölüm-11

573 33 22
                                    

Ne yeni öğrenci mi? İyide bizim sınıf tamdı yani müdür daha nakil aldırılamıyacağını söylemişti. Suzan'ı bile velisi gelip zorla aldırtmıştı.


Sınıf kapısında daha fazla durmamak için sırama doğru ilerledim. Sıramın yanındayken müdürün sesini duydum "Deren."

"Efendim hocam?"

"Senin sıran burası" diyip yeni getirilen en arka duvar dibindeki tekli sırayı gösterdi.

Anlamayarak hocaya baktım "hocam benim sıram burası ama?"

"Hayır orası yeni gelen öğrencinin, nöbetçi git yeni gelen öğrenciyi çağır" nöbetçi onaylalıp sınıftan çıktı. Bu kimdi böyle ve niye benim yerim?

Nöbetçi bir iki dakika geçmeden geri geldi. Müdür kapıya bakarak gülümsedi "gel kızım" sonra ise içeri midemi bulandıran o kişi girdi. Olamaz ben rüyadayım. Ne rüyası kabustaydım. Yeni gelen öğrenci Arın'ın eski sevgilisi Ceren olamazdı büyük bir eşek şakasıydı bu.

Ceren müdürün yanına geçip bana sırıtarak bakıyordu. Şeytan diyo git yapış saçlarına.

Tüm sinirimi yumruklarımı sıkarak tırnaklarımın avcuma batmasıya geçirmeye çalışıyordum ama nafile geçmiyordu. Arın'a baktığımda onun da sinirlenmiş olduğunu gördüm. Kızdaki yüzsüzlüğe bak ya bide beni yerinden kaldırıyordu.

Sinirle müdüre bakarak "ben niye yerimden kalkıyorum? Yeni gelen o, o gitsin oraya" müdürle sinirle bakıp "ben öyle istiyorum Deren bir sorun mu var?"

Gözlerimi devirerek sinirle sıranın altından çantamı alıp yeni gelen sıraya geçtim. Çantamı fırlatıp oturdum. Müdür bu yaptığıma kızsada bir şey demedi.

Ceren'e dönüp "hadi kızım sende yeni sırana geç arkadaşlarınla kaynaş, babana da selam söyle" Ceren de masum kız ayaklarıyla "tabi hocam" diyip sırıtarak Arın'ın yanına ilerledi.

Allah'ım sen bana sabır ver yarabbim. Sıranın yanına geldiğinde Arın kalkıp ona yer verdi. Gerizekalı mal niye yer veriyon lan? Tabi beyfendimiz dünden razı. Müdür iyi dersler dileyip sınıftan çıktı.

Müdürün ardından bir kaç dakika sonra teneffüs zili çaldı. Herkes teker teker sınıfı boşaltırken sinirle herkesin çıkmasını bekledim. Sınıfta sadece bizimkiler ve bir kaç kişi kaldığında sinirle ayağa kalkıp sınıfın kapısını sertçe kapattım.

Hızlı hızlı Cerenin yanına ilerlerken bizimkiler yapacağım şeyi anlamış olucaklar ki hemen ayağa kalkıp beni durdurmaya çalıştılar.

Ben onları geçmeye çalışarak aynı anda da bağırıyordum "zorun ne kızım senin tekrar orospuluk yapmaya mı geldin? Bana bak seni gebertirim geldiğin yere defol burda sana vereceğim bir Arın yok. Asla umutlanma, seninle gelmiyecek o beni seviyo anladın mı beni. Sana kaptırmıycam onu sana tekrardan kanmıyacak. Bir kere inandı, kandı sana ama bu sefer kanmayacak duydun mu beni kanmayacak. Beni gönderttin sıradan noldu hemen sana mı dönecek Arın öyle mi düşünüyorsun?"

Ceren sahte gülümsemesiyle gözlerini kırpıştırıp kafasını aşağı yukarı salladı "hı hıım" onun bu demesine kahkahalar atıp "nah döner" dedim.

Bu sırada Arın ayağa kalkıp bizimkileri kenara itip beni elimden tutup dışarıya doğru yürümeye başladı. Elimi tutmasıyla arkamı dönüp kuduran Ceren'e orta parmak çektim. Arın'ın elimi tutması onu baya bi kudurtmuştu.

Zoraki Sevgilim 2 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin