Bölüm-21

455 31 9
                                    

Annem kafasını onaylamaz anlamda iki yana sallayıp "olmaz çocuklar olmaz."

Sesimi biraz yükselterek "ne olmaz anne ya, ne? Bak görüceksin nasıl da güzel olucak. Eğer olmazsa ayrılacağız merak etme, nolur izin ver ya eğer izin vermezsen ayrılırsak ben daha çok üzülücem ve beni motive eden hiçbir şey olmayacak bu yüzden de derslerimi daha çok aksatıcam. Güven bana" sonra Arının elini tutup tatlı bir tonda "güven bize."

Annem ilk ellerimize sonra bana baktı "iyi tamam ama aksatırsanız o zaman görüşücez sizinle."

Bir anda annemin boynuna sarılıp "teşekkür ederim, teşekkür ederim" annemin gülme sesleri kulağıma gelince bende kıkırdayıp geri çekildim.

İlk Arın'a sonra anneme "o zaman biz yarınki sınava çalışmaya gidiyoruz."

"Tamam bende kek yapmıştım limonatayla birlikte getiririm yanınıza" ona kafa sallayıp Arınla beraber odama geçtik.

****

"Hadi bu soruyu da sen çöz" diyip arkama yaslandım. Saatlerdir edebiyat çalışıyorduk.

Arın oflayıp soruyu çözmeye başladı. Arın yapamadığında "yapamıyorum olmuyor işte" ona gülüp ekleri göstererek "bak aşkım bu ekleri ezberlemen lazım" dedim sakin sesimle.

Gözlerime bakarak hafif sırıttı "ben seni ezberlemek istiyorum" yüzümde gülümsemem oluşurken sadece gözlerine bakıyordum.

O kadar mutluyum ki sanırım mutluluğun gerçek karşılığı buydu.

Kapının açılmasıyla kendimi toparlayıp kapıdan girene baktım.

"Çocuklar keki yediyseniz tabağı alıyım mı?"

"Olur anne."

Annem gülümseyip kafa salladı ve boş tabağı alarak çıktı.

Annemin çıkmasıyla Arın'a "şimdi şu soruyu yap bakalım" Arın kafa sallayıp soruyu çözmeye başladı.

Bende arkama yaslanıp gözlerimi dinlendirmeye başladım, çok yorulmuştum, saatlerdir çalışıyorduk.

"Deren baksana doğru mu?"

"Hemen bakıyım."

Soruya baktığımda doğruydu. "Arın yine yanlış yapmışsın."

Arın sinirle "senin izzetül ikramına bandırılmış kayizatını sikiyim ben soru gibi" kahkahalara boğulurken Arın hala sinirle soruya sövüyordu.

O nasıl bir küfürdü öyle ya ilk defa duymuştum ve asla da anlamını bilmiyordum. Acaba neye küfretmişti?

Arın hala soruya küfür ederken sonunda elimle ağzını kapatıp kahkahama ara verdim "tamam, tamam sadece şakaydı soruyu doğru yapmıştın" diyip tekrar kahkahalara boğulurken Arın sinirle bana baktı "yaaa demek sen benimle dalga geçersin he."

Artık gülmekten karnıma ağrılar girmişti. Ellerimle karnımı tutarken hala gülüyordum acaba o küfrü etmek için çok düşünmüş müydü çok merak ediyorum.

Sandalyem tutulup çekilmemle Arın'ın dibinde bitmem bir olmuş ve aynı anda gülmem de durmuştu. Sanırım susmam için böyle bir şeye gerek vardı.

Arın dudaklarıma kapanırken ben ilk şaşkınlıktan tepki veremezken Arın hafifçe dudağımı ısırdığında bende gülüp karşılık vermeye başladım. Narin, incitmek istemezcesine öpüyordu. Canım sevgilim ya.

Annem bi anda aklıma geldiğinde hemen ayrılmıştım şimdi bir anda girer görür bidaha hayatta onay vermezdi.

Arın anlamayarak baktığında "annem gelirse kötü olur" bana kafa salladığında dersimize devam ettik.

Zoraki Sevgilim 2 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin