2. Bölüm

246K 10.7K 3K
                                    

Yeniden Merhaba ❤

İkinci bölümü hızlıca paylaşmak istedim. 😍

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin ⭐️

Keyifli okumalar...🥰

Sabah gözlerimi açtığımda bir süre nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Dün yaşadıklarımı hatırladığımda hemen telefona sarılıp saate baktım. Gelen cevapsız arama ve mesajları es geçtim. Saatin erken olduğunu fark edip telefonu komodine bıraktım. Oturma odasına geçtiğimde Burçak ortada görünmüyordu. Tekrar odama dönerken bakışlarım kapıya yapıştırılmış nota takıldı. Net bir şekilde görmek için biraz daha eğilip okumaya başladım.

"Acil bir durum olduğu için erken çıkmak zorunda kaldım. Kendine dikkat et, kahvaltı yapmadan da evden çıkma. Çok öpüyorum seni."

Burçak'ın notuna gülümsemeden edemedim. Tam bir anne edasıydı. Lavaboya giderek ihtiyaçlarını halledip tekrar odama geçtim. Dün yerleştirdiğim dolabımın kapaklarını aralayıp üzerime yazlık bir tulum seçtim. Tulumumu giyer giymez, hırkamı da üzerime geçirdim. Çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım.

Biraz ilerledikten sonra bir taksi bulmuş, dün akşam Murat'ın gönderdiği adresi vermiştim. Kısa süren bir yolculuğun ardından taksiden indim. Ufak adımlarla geldiğim kliniğin kapısını açarak içeri girdim. Üniversite arkadaşım Murat beni görür görmez gülümsedi.

"İnci... Hoş geldin."

Aynı samimiyetle karşılık verdim.

"Hoş buldum."

Birbirimize sarılarak hasret giderdik. Beni cam kenarındaki koltuklara yönlendirip oturmamı sağladı.

"Kahve söylüyorum."

Başımla onaylamam üzerine yanındaki çalışanına eliyle göstererek iki kahve istedi. Tekrar bana dönen bakışları emin olmak ister gibiydi.

"Demek koskoca İnci Sargın burada klinik açmayı düşünüyor. Hem de benim küçük kliniğime talip. Senin isteyip de alamayacağın yer mi var?"

Gözlerimi devirip gülümsedim. "Yapma Murat, biliyorsun sebepleri."

Beni üzmemek adına geçiştirmeyi tercih etti. "Tamam tamam, biliyorum. Ee, ne düşünüyorsun beğendin mi?"

Başımı kaldırıp alıcı gözlerle kliniği inceledim. Aslında yeni gibi duruyordu. Malzemeler, ilaçlar oldukça düzgün dizilmişti. Fakat biraz temizliğe biraz da modernize edilmeye ihtiyacı vardı.

"Güzel ama bir kadın eline ihtiyacı var."

Gülümseyerek kendisi de kliniğini inceledi.

"Haklı olabilirsin, sonuçta bir kadının yerini tutamam. Ne zaman devralmayı düşünüyorsun? Fazla zamanım yok. Eşimin ataması çıktığı için birlikte gideceğiz."

İçim kıpır kıpırdı. Bana kalsa şimdi başına oturur çalışmaya başlardım. "Bence hemen başlayabiliriz. Zaten bir haftaya anca açarım."

Derin bir iç çekti. Sanırım kliniğini fazlasıyla özleyecekti. "Pekâlâ. Önce kahve içerken bütçeyi ve diğer işleri halledelim, sonra da kliniği inceler arka tarafa bir göz atarız."

Onu başımla onaylayıp yeni gelen kahvemden küçük bir yudum aldım. Murat aklına bir şey gelmiş gibi gözlerini biraz daha araladı.

"Bu arada, bu akşam bizdesin, Mehtap ve Elif seni bekliyor. Elif kocaman oldu, görmen lazım."

Baytar Hanım (Basıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin