Merhaba... Biz geldik. 🤗
Keyifli okumalar...🤗
Hayatımda bu aralar her şey yolunda gidiyor ve bu durum beni biraz korkutuyordu. Sürekli aksaklıklarla dolu hayatımız nasıl olduysa yolunda gider oldu. Cihangir'in o gün elime anahtarı tutuşturup gitmesiyle ertesi gün Arya gelmiş ve Sevinç Hanım'ın da yardımıyla hemen işlere koyulmuştuk. Arya evi gezmiş, bol bol beni dinlemiş ve onun da fikirleriyle evi âdeta baştan yaratmaya karar vermiştik. Öncelikle bazı kısımlarda tesisat da eski olduğu için değişiklik yapmış daha sonra da evin boyasını istediğim renklerde yenilemiştik. Devamında ise mutfak dolapları ve evin yer döşemelerini değişmiş, aynı zamanda eski fayansların da yerini yenileri ve daha modern olanları almıştı. Kapıları da yenilediğimiz için ev artık daha modern duruyordu.
İşin iyi yanı bütün masrafları Arya'nın üstlenmiş olmasıydı tabii. Kötü yanı ise Cihangir bu yüzden bana bayağı bir kızmıştı. Aslında teklif Arya'dan geldiğinde Cihangir'in bu durumu kabul etmeyeceğini söylemiştim. Fakat Arya ısrarlarıyla beni ikna etmişti. Zaten tüm bunları karşılamasa da bir zamanlar benim zengin olduğum gibi zengin olan kuzenim bir şekilde bize destek olacaktı ve şu ankinden farkı olmayacaktı. Yine de bu durumu Cihangir'e söylemek zor geldi. Gitmeden önce bana kartını vermiş ve ne istersem oradan alabileceğimi söylemişti. Almıştım da... Evimizin ihtiyacı olan her eşyayı o kartla almıştım ama o kadar pahalıydı ki her şey... Paranın hiç değeri yoktu ne yazık ki. Cihangir hiçbir şeyi sorun etmiyordu ama ben onu düşünmeden yapamıyordum. Sadece eşyaların fiyatı bile bu kadar tutmuşken düğün masrafları, gelinlik, balayı ve diğer ıvır zıvırları düşünemiyordum. Bu yüzden Arya'nın düşüncesi hoşuma gitmiş olsa da Cihangir'in tepkisi biraz sert olmuştu ki telefonda tartışmıştık bu yüzden. Gelince yüz yüze konuşma kararından dolayı şimdilik sessiz kalmıştık.
Bunun dışında Cihangir'in gecikmesi yüzünden eşya seçimini de onsuz yapmak canımı sıktı. Bu konuda Arya ve Sevinç Hanım bana ne kadar destek olsalar da gözlerim sürekli sevdiğim adamı aradı. Yine de eldeki imkânlar dâhilinde onu sürekli aramış, fotoğraflar göndererek birlikte karar vermeye çalışmıştım. O da beni yalnız bırakmamak için elinden geleni yapmış, tercihlerini dile getirmişti.
Hayvan figürlü nevresim istemiyorum gibi... Pembe renk olmasın gibi... Çiçek böcek oldu her yer İnci gibi...
Beni biraz sinir etse de yine de güzel bir zaman aralığı oldu. Birkaç güne dönerim diyen Cihangir'in gelmesi bir haftayı bulunca evin tadilatı da genel olarak bitti. Sadece eşyaların tamamı bugün geliyordu.
Son olarak ise Sevinç Hanım'ın isteğiyle gelinliğimin dikimine başlandı. Onun tanıdığı bir modacıya birlikte gitmiştik ve Sevinç Hanım'ın ricasıyla hemen ölçülerimi alarak hayalimdeki gelinliğin yapım aşamasına geçmişlerdi.
Öyle koşturmacalı geçiyordu ki günler ben bile hızımıza yetişmekte zorlanıyordum. Bugün Cihangir gelecekti ve ben sabırsızlıkla onu bekliyordum. Arya da bana eşlik ederken sabah erkenden birlikte evime geldik. Çünkü aynı zamanda evin çoğu eşyası da bugün geliyordu. Farklı firmaların sabahın erken saatlerinde eşyaları getirmesiyle içeri taşımaya başlandı. Arya üst katı devralmış bense alt kata yerleştirilenler için yer gösteriyordum. Salonun girişinde durmuş, koltuklar için kendimce talimatlar verirken arkamdan gelen sesle her şeyi unuttum. "Kolay gelsin."
Hızla arkamı döndüğümde Cihangir'i görmemle tarifi mümkün olmayan bir mutluluk yaşıyordum. "Cihan... Geldin sonunda."
Seri adımlarla yanına ilerleyip sıkıca sarıldım. Başıma konan öpücükse özlemimin karşılığıydı. "Geldim İnci'm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baytar Hanım (Basıldı)
General Fiction"Aşkın en bordo haliydi bizimkisi..." Mutluluğun peşinden koşarken ayağım takılıp dizlerimin üstüne düştüğümde küçük bir çocuk gibi ağlamaya başladım. Tam o sırada beyaz atlı olmasa da yeşil kamuflajlı bir adam çıktı karşıma. İlk başta siyah botlar...