Janja szemszöge:
Reggel álmosan keltem. Kinyújtóztattam a végtagjaimat, amikor Jasiri hangját hallottam meg, amint az egyik felderítővel társalog.
Ezek szerint visszatértek. Gondoltam magamban.
Ekkor kipattantak a szemeim és ki rohantam a többiekhez, ahol szinte mindenki ott volt.
Az Oroszlán Őrség, a klán egyik fele és a felderítők.
- Jó reggelt! - köszöntöttem őket. - Mi történt? - kérdeztem, miután láttam hogy mindenki olyan arcot vág, mintha szellemet látna.
- Nem jó hírek! - válaszolta végül Jasiri.
- A klánom? - kérdeztem.
- Zordon fogva tartja őket. Akik behódoltak, azok szabadon mozoghatnak. - mondta a felderítőnk.
Ekkor vettem észre rajta a harapás és karmolás nyomokat.
- És ti hogy vagytok? - mutattam a sebeikre.
- Ja persze, csak a sakálok rajtunk ütöttek, de még idejében eltudtunk menekülni! - felelte.
- Szóval akkor Zordon a kürtőknél tartja fogva Janja klánját? - kérdezte Kion.
- Igen.
- És egy őr sincs?
- Senki sem őrzi őket. Csak a kürtők kiszámíthatatlan kitörése. Mindegyikből forró gőz csap elő, és emiatt nem tudnak kimozdulni a bentiek. Ez egy tökéletes természeti csapda.
- Kion! És ha sziklákat mozdítunk a kürtőkre? Azzal elzárhatjuk a gőz útját még kiszabadulnak a hiénák. - magyarázta Besthe.
- Ez akár még be is válhat. - mondta Ono.
- Csak kevés időnk lesz kijuttatni őket, mert amikor lezárjuk a kürtőket, akkor belül nyomás keletkezik és egy idő után lerepíti a követ is! - magyarázta Jasiri.
- Rendben, akkor Besthe, én és Jasiri köveket lökünk a kürtőkre. Addig Fuli Bunga és Madoa csapata őrt állnak, az esetleges támadás elkerülése végett.
Ono te leszel az őrszem. Jelents ha bármi történik.
- Igenis! - szalutált Ono.
- És én mit csináljak? - kérdeztem.
- Janja, te pedig kivezeted a klánod tagjait Zordon területéről! - felelte Kion.
- Mikor mindenki végzett visszavonulunk. Most nem Zordont támadjuk, hanem segítünk egymáson.
Találkozunk a Nagy Sziklánál. Janja te is oda vidd a klánod tagjait.
- Mindenki tudja a tervet? - kérdezte Kion.
- Igen. - mondta mindenki szinte kórusban.
- Rendben, akkor holnap hajnalban indulunk! Addig pihenjetek! - utasított minket Jasiri.
STAI LEGGENDO
Történetek Büszke Birtokról - Janja x Jasiri
FanfictionSziasztok! Ebben a könyvbe az 'Oroszlán őrség' c. sorozat alapján fogok fanfictiont írni. Maguk a történések a masodik évad után kezdődnek. A történetek Janjáról és Jasiriről fognak szólni. Jó olvasást kívánok!