Janja x Jasiri - 17.rész - Remény vesztve

104 7 0
                                    

Janja szemszöge:

Mihelyt megszólalt a mögöttünk lévő hang rögtön tudtam hogy kihez tartozik, Rei-Reihez. Gyorsan megfordultam és rá morogtam, erre még három társa jelent meg mellette és még ugyanennyien lehettek mögötte.
- Mit akarsz Rei-Rei? - vicsorogtam rá.
- Ó kedves Janja, Zordon küldött minket, hogy fogjunk el titeket élve vagy hallva. Bár nekem az utóbbi jobban tetszik.
- Na belőlünk biztosan nem eszel! - mordultam rá.
- Akkor jobb ha futni kezdtek.
Ekkor három sakál nekünk ugrott. Én védelmezően Jasiri elé álltam, hárítva a támadásokat. Az egyiket sikerült ellöknöm. A másikat Jasiri foglalta le. Én a harmadikkal kezdtem el viaskodni, de szerencséjére beszállt még két társa így hárman voltak az egy ellen.
- Janja vigyázz! - ordította Jasiri egy sakálon állva.
Még épp idejében szólt így kitértem a támadóm elől, majd leterítettem azt. Egy másik hátba akart támadni, de őt két hátsó lábammal nekilöktem a falnak. Jasiri elég ügyesen harcolt így már csak ketten voltak ellene. Viszont én rosszabbul jártam ugyanis Rei-Rei is beszállt a küzdelembe. Egyszerre hárman támadtak meg és sikeresen felszakították a hátamon lévő sebeimet.
A fájdalomtól felvonyítottam.
- Janjaaa... - ordította Jasiri és lelökte magáról az egyik sakált. Majd oda szaladt hozzám és elém állt.
- Ebből jobb ha kimaradsz, kislány. - vettete oda neki Rei-Rei.
- Azt már nem! - ordította vissza Jasiri, majd egymás torkának estek. Végül az létszám fölény miatt a sakálok kerültek ki jobban, így Jas-t leszorították a földre.
Segíteni akartam neki ezért oda szaladtam hozzá és lelöktem róla a sakált.
- Jól vagy? - kérdeztem meg tőle, mialatt felsegítettem.
- Pe-persze.... Vigyázz... - figyelmeztetett, de már túl későn minden elsötétült előttem.

Jasiri szemszöge:
Vigyázz... - ordítottam Janjának, de elkéstem, Rei-Rei nekilökte egy falnak és Janja beverte a fejét, amitől rögtön elájult.
Rei-Rei-re mordultam és megpróbáltam kiutatt találni ebből a helyzetből, de hamar rá kellett jönnöm, hogy nem volt remény.

Történetek Büszke Birtokról - Janja x JasiriDonde viven las historias. Descúbrelo ahora