Janja és Jasiri - 2.rész - Kitagadva

146 7 0
                                    


Reggel Janja kipihenten és jókedvvel ébredt. Aztán eszébe jutottak a tegnapi történések. Mivel már nem fájt annyira a mancsa elkezdett futni visszafelé.
Mikor a vulkán közelébe ért érezte, hogy valami nincs rendben és hogy figyelik, de nem látott senkit.
Beljebb merészkedett a vulkánba és megállt a kürtő előtt. Ekkor Zordon jelent meg neki.
- Lám Lám csak nem Janja?
- Ő helló Zordon csak jelenteni jöttem a tegnapi dolgokról.
- És mért nem tegnap voltál jelenteni?
Esetleg más valakinek is be kellett számolnod a tegnapi esetről?
- Ő most mire gondolsz? Nem értelek!
- Janja...Janja pontosan tudod, hogy miről beszélek. Tegnap megtámadtad Kiburit és ha jók az informátoraim akkor mikor megkértek, hogy szövetkezz ellenem te hezitáltál! Vagy talán már el is fogadtad az ajánlatot?
- Ő, dehogyis Zordon. Én sohase!
- Akkor hát tagadod?
- Igen... ő vagyis azt nem, hogy hezitáltam, de az nem amiatt volt, mert ellened akarok fordulni.
- JANJAA....elég lesz, mától ki vagy tagadva a klánodat elveszem és te jobb ha futsz! - ordította Zordon.
Ekkor Janja hátra nézett és látta amint Goigoi és a többi sakál rá vicsorog.
- De hát én nem... - csak ennyit tudott mondani, mert a sakálok elkezdték őt támadni. Gyorsan kitért előlük és elkezdett szaladni. Még hallotta amint Zordon utána kiállt:
- Janja!! Nem menekülhetsz!
Janja csak szaladt amilyen gyorsan tudott.

Még mindig üldözték amikor látott egy vízesést, ami mögött egy egész tágas barlang helyezkedett el.
Mivel nem voltak messze az üldözői, gyorsan beugrott a vízesés mögé és kivárta, amíg a sakálok elmennek.
Mivel kifáradt ledőlt egy kicsit pihenni.
Néhány órával később Janja kimerészkedett a vízesés mögül. Mivel éhes volt egy kis étel után nézett. Nem messze talált is egy kevéske maradékot, amit valószínűleg a sakálok hagyhattak ott. Majd miután evett visszahúzódott a barlangba. Egész szép kis barlang volt belülről. Volt egy nagy lyuk a barlang tetején, amin napfény szűrődött be. Mellette pedig víz csordogált lefelé.
Janja mivel nem tudta, hogy most hogyan tovább elkezdte kémlelni a tájat egy szikla tetejéről.
Janja elhatározta, hogy vissza fogja szerezni az irányítást, de nem tudta hogy hogyan csinálja ezt. Ezért el kezdett kémkedni Zordon és a szövetségesei után.
Eltelt néhány nap.
Egy hét.
Janja mindig mosolyogva nézte végig amint a vulkánból egyre több sakál, krokodil és hiéna indul el keresni őt.
- Na mivan Zordon...Nem találsz valakit?- kérdezte grimasszal az arcán.
A mai nap viszont más volt. Janja észrevett egy rég nem látott arcot, akit jól ismert, aki még mindig az ellensége volt.

Történetek Büszke Birtokról - Janja x JasiriWhere stories live. Discover now