Janja x Jasiri - 32.rész - Egyesítsük klánjainkat

78 6 0
                                    

Janja szemszöge:
Rettentő fejfájásra ébredtem. Még mindig Jasirin feküdtem, de nem tudtam vissza aludni, így óvatosan feltápászkodtam és kisétáltam a barlang homályából. A hold fénye szinte teljesen bevilágította a teret, így aránylag könnyen eltaláltam a kis tóhoz, majd ittam belőle. Mire visszatértem a barlanghoz szemeimből teljesen eltűnt az álom, így csak megálltam a barlang bejárata előtt és leültem, majd a holdat kezdtem el vizslatni. Ekkor eszembe jutott a saját barlangom, vagyis a klánom otthona. A tűzhányó, mely most Zordon bázisa.
- Milesz így most velünk, a klánommal? - kérdeztem halkan, de nem vártam választ. Pedig érkezett. Jasiri volt az.
- Janja? - nézett rám kérdőn. - Min gondolkodtál el? - kérdezte.
- Oh Jasiri...nem is vettelek észre. - mondtam meglepődve.
Ezen elmosolyodott, majd közvetlenül leült mellém és hozzám bújt. De én ezt most nem viszonoztam.
- Naa..Janja mi a baj? Nekem elmondhatod. - nézett rám kérlelve.
- Jasiri... én, ...mi lesz így most velem, vagyis velünk? A klánnal? Zordon eltaszított minket, és most nincs otthonunk. - néztem szomorkodva a földre.
Ezen Jasiri egy kicsit elgondolkozott, de mosolyogva megszólalt.
- Egyesítsük klánjainkat! - nézett rám mosolyogva.
Ezen most én gondolkodtam el.
- Ez nem is rossz ötlet. - dicsértem meg és megnyaltam az arcán.
- Hát ha már úgyis tudja az egész világ, hogy veled vagyok...akkor mért ne tegyük hivatalossá. - mondta nevetve Jasiri. Ezen egy jó ízűt nevettem én is, majd hozzá bújtam és így néztük tovább a holdat.
- Akkor holnap bejelentem és már hivatalos is lesz. - mondta Jasiri mosolyogva.
- Nekem megfelel. - mosolyogtam rá. - De szerintem most már menjünk be, kezd hideg lenni idekint. - mondtam, majd befelé vettük az irányt, ahol végül elaludtunk.

Jasiri szemszöge:
Reggel aránylag későn keltem, Janja már fent volt, de nem ment el messzire tőlem. Épp a barlang előtt beszélgetett a klánja tagjaival, amikor oda mentem hozzá.
- Oh szia. - köszöntött, majd üdvözléskép hozzám dörgölőzött. - Jasiri, ez itt Cheeze és Chungu. Már találkoztatok. - mondta Janja.
- Örvendek. - mondtam nekik.
- Mi is. - mondták egyszerre. - A főnök végre becsajozott. - mondta Chungu.
- Chunguu... - mordult fel Janja elpirulva, amin csak egy jót kacagtam, majd arrébb húztam Janját.
- Kezdhetjük? - kérdeztem.
Janja csak bólintott.
- Oké, akkor összehívom a klánom és te is tedd ezt, ha kész vagy gyere a nagy sziklához.
- Oké. - mondta és elment.
Én pedig összehívtam a saját klánom. Mikor mindenki itt volt Janjával felmentünk a szikla tetejére és bejelentettem a változásokat.
- Barátaim, fontos bejelentést kell tennem. Biztosan tudjátok már, hogy egy ideje Janja közelében tartózkodom. És ez idő alatt megkedveltem. - kezdtem...és most a nagy bejelentés. - Mivel Janját és klánját kitaszította Zordon a saját területükről, ezért úgy döntöttünk, hogy Egyesítjük Klánjainkat. - majd Janja mellé léptem és megcsókoltam, amit viszonzott, majd a csók után egymáshoz simultunk.
A két klán ekkor egy hatalmas tömegként mordult fel egyszerre. Mindenki éljenzett és ugrált.
A tömeg láttán mosolyognom kellett.
Majd felnéztem Janjára aki már rég engem nézett.
- Köszönöm! - mondta mosollyal az arcán. - Szeretlek. - mondta.
- Én is. - mondtam, majd egy hosszú csókot váltottunk egymással.

The End

Történetek Büszke Birtokról - Janja x JasiriTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang