4. Bölüm...

1K 31 0
                                    

Ege umarım foto gözüküyodur....

Beste'nin bakış açısındam...

Bora'yı görünce keyfim yerine gelmişti. Batu'ya "Ya evet annem babam yok o yüzden aile terbiyemeksik oldu mu!" diye bağırmak istemiştim dediklerinden sonra. Ama tüm sinirim Bora'nın prenses diye seslenmesiyle uçup gitmişti onu çok özlemiştim.Hemen gidip boynuna atladım. Etraftakiler bize tip tip bakıyorlardı. Ne yapsınlar Bora kızlarla pek samimi olmazdı. Tabi ben istisnalardanım çünkü biz çocukluk arkadaşıyız. Diğer kızlara davrandığı gibi davransaydı bana kesinlikle onu döverdim dövemezdim de her neyse burayı geçelim. Bora banasarılmayı bırakıp Ege ve Batu'ya selam verdi. Ama bu olamaz ya Bora sen bu denyolarla arkadaş olamazsın yanlış tercih yani.Ege yine Batu'dan daha iyiydi yani en azından benden özür dileme nezaketinde bulunmuştu. Batu ise ukala,egoist,kendini beğenmiş,şımarık veletin tekiydi. Tamam kabul ediyodum Bora'da biraz bunlar gibi ama biraz yani çok değil. Kesinlikle aralarında ortak olan şey bu üçününde yakışıklı olmasıydı. Bora'yı bilirim arkadaşlarını seçerken dikkatli olurdu ve genelde aptallarla arkadaş olmazdı. Bu ikisi zeki olabilirler mi ? Bi baktımda Ege ve Batu'da bu ışık vardı.Baktım demişken Bora ve benim bu halimize şaşırdıkları her hallerinden belliydi.Demek onlarda Bora'nın huylarını biliyolardı. Bunlar yakın arkadaş olmalılardı ama Batu ve Ege neden anlaşamıyolardı ki? Bunu merak etmiştim daha sonra Bora'dan bunu öğrenirdim . Müdür derse girmemizi anols edince dördümüzde içeri girdik Batu ve Ege azda olsa şaşkınlıklarını atmış gibi görünüyolardı. Ama okulun diğer öğrencileri ufo görmüş masum köylüler gibi Bora ve bana bakıyolardı. Bora tenefüste yanıma geliceğini söyleyip kendi sınıfına girdi. İşte şansın böylesi.... Ciddi olamazsın dimi Batu ve ben aynı sınıfta... En azından Bora ile arkadaş olduğu için bana bulaşmazdı dimi? En azından ben öyle umuyorum . Sınıfa girmeden bana baktı bir şeyler dedi. Ben onu zeki beklerken bana 11.sınıfların üst kata olduğunü söyleyip sınıfına girdi. Buna sinir olmuştum ama gelen hoca ile birlikte sınıftan içeri girdik. Sınıfın erkekleri bana beniy yiyecekmiş gibi bakmasalar daha iyi hissede bilirdim. Batu beni görünce şaşırdı ama hemen kendini toplayıp bisbis sırıtmaya başladı. Bu hoşuna gitmişti kesinlikle. Sınıfa bi baktığımda tek boş olan yerin Batu'nun yanı olduğunu gördüm neden sırıtığını şimdi anlamıştım. Nesrin hoca Batu'nun yanına geçip oturmamı söyledi. Ben Batu'nun yanına giderken sınıftaki kızlar bana nefret dolu bakışlar atıyolardı. Batu'nun aşıkları ah ne güzel bide bu kızlarla uğraşıcaktım.Batu'nun bonusu ne güzel ama ....

Yerime oturup dersi dinlemeye başladım ama beni izleyen bakışlar altında dikkatimi toplayamıyodum. Batu'nun da beni izlemesi işimi hiçte kolaylaştırmıyodu. Acaba sınıfımı değiştirebilir miyim acaba? Batu ile cam kenarında en arka sırada oturuyoduk. Öğretmenlerin genelde gözlerini ayırmadıkları noktada ama bu hoca buraya hiç bakbmıyodu... Bu tuğaf yani...

Zil çalınca bi oh çektim yani. Batu hala bana bakıyodu. Ona bir şey demeden sınıftan çıktım. Okulun meraklı gözleri beni izliyodu. Bunu uzatmadılar mı yediler yani bakmayı kesseler iyi ederler yoksa birine patlayabilirdim şuan...

••Prenses nereye ?

+Tuvalete bora gelcen? Ya yapma böyke kaybolmam. Wc gidiyim gelirim yanına...

••Biraz kibar ol erkek Fatma. Kantindeyim terasta biliyosun yerini dimi?

+Evet yanına gelirim birazdan. Erkek Fatma neya Bora :S

Dedim ve kızlar tuvaletine girdim. Şimdiden eski okulumu özlemiştim tuvaletlerini (!). Yüzümü ve ellerimi yıkadım elime peçete alıp yüzümü kurladım. Çarpan kapı sesiyle yerimden zıpladı.

--Hey sen! Sen sinemadaki kız değil misin ? Ege ve Batu'yu birbirine katman yetmiyomuş gibi bide Bora'ya mı sulanıyosun? Söylesene ne tür bi orospusun?

Bu sinemada gördüm kızıl kafaydı demek buda bu okuldaydı..

+Önce ağzını topla beni kendinle karıştırma !

Dedim ve kapıya yöneldim. Aptal kız beni durdurmak için karşıma geçti yazık...

+Çekil. Dedim ifadesiz bi ses tonuyla.

--Sen bana ne dedin orospumu ? Senin o ağzını yırtarım sen beni bilmiyosun bence konuşmana dikkat et.

Kızı kolundan tutuğum gibi duvara fırlatım. Cırtlak sesiyle kısa bir çığlık attı canı yanmış olmalıydı. Okulun ilk gününden böyle olmak istemezdim canımya (!)

+Yerler fatla kaygan dimi ya ne kötü işte bir dahakine daha iyi temizlemelerini söylicem.

Dedim ve yüzüme yapmacık bir tebesüm yerleştirip tuvaletten çıktım.

Dışardakiler çığlığı duymuş olcaklarki tuvaletin önüne toplanmaya başlamışlardı. Sarışın olan kızı hatırladım hah işte geliyo bide bununla uğraşcaktım.... Yanımdan geçti ve koşarak tuvalete girdi peşinden 5-6 kız daha içeri gidi. Ama böyle olmadı ben benim için gelmesini istiyodum bak üzüldüm şimdi :(

Keyfim yerine gelmişti teras katına çıktım... Bora, Batu ve Ege terasın en güzel köşesinde büyük yuvarlak bi masanın etrafında oturmuş bir şeyler konuşuyolardı. Yanlarında 4 kişi daha vardı. Galiba bütün yakışıklılar buraya toplanmıştı. Okulun popileri ne olcak işte :| Bora beni görünce sırıtarak bura gel işareti yaparak beni yanına çağırdı. Etrafta yükselen uğultular beni rahatsız etmeye başlamıştı. Masaya geldiğimde çocuklar bana gülümsüyolardı. Tabi biri hariç Batu. O yüzünde ifadesiz bir şekilde beni izliyodu bence bu çocuğun gülümseme gibi bir fobisi vardı yani bir insan hiç mi içten gülmez içteni geçtim bari bir kere düzgün güldüğünü görseydim.

••Ege ve Batu'yla zaten tanışmışsın. Bu Burak,Can,Emre,ve Güney.

Dedi Bora yanındakileri sırayla tanıtarak. Masanın boş olan kısmına geçip oturdum. Bora konuşmasına devam etti.

•• Beyler işte size anlatığım güzellik. Bu kız tam bi baş belasıdır. Çocukluk arkadaşım olur. Bebekliğimizden beri desem daha doğru olur herhalde dimi Beste?

+Bora o kadarda kötü bir kız değilim. Evet biz Bora'yla çocukluk arkadaşıyız.Tanıştığımıza sevindim.

Burak - Bora bencede haksızlık ediyosun anlatığın kadar kötü olamaz.

Can- Bencede.

••Siz daha tanımıyosunuz onu beyler. Sağ kroşesi Güney'inki kadar iyi .

Güney- Ciddi mi? O kadar iyimisin?

+Bilmem ...

_Bora kesinlikle haklı tanıştığımız gün kolumu kırıyodu bu kız.

+Hak etmiştin bence.

Dedikten sonra masadakiler güldü.İşte oldu! Yakaladım seni Batu ! Gülüyodu cidden gülebiliyomuş ya (!) Güldüğünde şimdiye kadar hiç dikkat etmediğim gamzeleri ortaya çıkıyodu. Bu kadar güzel gülen birinin hep sinir dolu bakışlar saçması çok kötüydü.... Hey kızım kendine gel Beste uyan o Batu !!!! Diyen içsesim beni kendime getirdi. Son zamanlarda iyicenw saçmalıyordum cidden yani ... Niye bu uyuzu takıyodum ki. Eğer beni bir daha tehtit ederse bu sefer hıncımı çıkarcaktım.

Geçen bölüm Beste'nin fotoğrafı çıkmamış galiba bu bölümde Ege'yi koycam dediğim gibi Beste bir sonraki bölüme kaldı.... Üzgünüm :)

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin