21.Bölüm....

725 26 0
                                    

En başta Can, ortada Batu, yanında Güney, aşada Ege, üste Bora......

İyi okumalar.......








+Batu napıyosun? Bırak kolumu.

Batu-Sus ve benimle gel.

+Peki... Bir şey dicem... Bak haklıymışsın herkes seninle aynı düşüncede baksana Duru'dan daha iyiymişim.

Batu-Beni le dalgamı geçiyosun Beste!

+ Bana bağırma Batu. Bırak kolumu seninle bir yere gelmicem. Bırak!

Bağırmamla batu beni ağaca yapıştırdı. Bu seferki öpücüğü diğerlerinden daha yumuşaktı. Neden Batu her öptüğünde böyle hissediyordum. Karnıma kramplar giriyordu. Batu benden ayrılınca anladım.... Dudaklarının sıcaklığının eksikliğini. Bu hamlesi karşısında donup kalmıştım o ise sırıtıyordu.

~Kendi yöntemlerimi kulanıcağımı demiştim.

Dedi kulağıma eğilip. Yutkundum. Batu sırıtığında sesli yuykunduğumu anladım.

-Beste !

Deniz'in sesiyle irkildim. Batu ile aynı anda ona döndük.

Deniz-Noluyor burada?

~Bir şey olduğu yok ! Sen kendi işine bak!

Batu yine sinirlenmişti. Ses tonu çok çabuk değişiyordu. Ruh halide aynıydı zaten başka ne bekleye bilirdimki bundan.

Deniz-Beste noluyo? Elif'ler seni soruyolar git bi bak istersen.

+Peki.

Hızlıca Batu'nun kollarının arasından sıyrılıp bizim kulübeye doğru ilerledim. Giderken  Batu ve Deniz'in bir şeyler konuştuğu bide ilerde iskede bir şeyler olduğuydu. Biri iskeleyi ışıklarla süslemişti. Biliyorum Batu'yu bırakıp gitmem biraz ayıp oldu ama napıyım Deniz bizi o halde gördükten sonra - sen git ben Batu'yla kalıcam- diyemezdim ya..

Kızların yanına geldiğimde hepsi gülüşüyordu.

+Ne var bu kadar gülücek bana da söyleyin bende biliyim dimi?

Sibel-Hey gel bakalım parti kızı! :-) :-D

Elif-O neydi öyle Beste!

Ada- Beste ortadan kaybolmasaydın.... ah neler kaçırdın bi bilsen!

+Merak ettim ne oldu?

Elif-Duru mors oldu!!!

Buna hepimiz güldük..., Biraz dışarda oturduktan sonra kızlarla kulübemize gittik. Sabah kahvaltıda Batu'yu görememiştim. Nedense bianda bütün enerjim kayboldu. Şimdi bu olmuyınca ben kime uyuzluk yapıcam. Hatta daha önemlisi bağrındığımda beni kim susturuaktı. Ya Batu nerdesin kasyığını, katıksız öküz, sapık herif nerdesin ya?  Kendimi elinden lolipopu alınmış bebek gibi hissettim, annesini kaybetmiş kuzu misali.....  Yine saçmalıyorum Batu'yu görmiyince ayarlarım bozuldu resmen.......

........................••••••................•••••...........................••••••...............

O günden sonra Batu'yu görmedim. Kamp bitmişti ve Batu kamp boyunca ortalıkta yoktu. Hatta geçirdiğimiz hafta sınav haftasıydı ve Batu yine yoktu. Sanki bianda kayboldu. Nerde bu çocuk yer yarıldıda içinemi girdi. Sınıfta Batu olmïyınca çok tedirgin hissediyordum. Tenefüslerde Cenk gelip rahatsız ediyordu. Okul çıkışında peşime takılır diye korktuğumdan bu hafta ful Bora'da kalmıştım. Neye yarar zaten Bora bey Ada hanımla sinemalarda bide yanlarına Sibel-Can ekibi katıldı. Baksanıza ne kadar uyumlular SibelCan yani (!) Kampta herkes birileri ile yakınlaşmıştı. Ben mi? Ben napam bana ot böcek ağaç doğa takıldım kamp boyunca. Batu olmıyınca sıkıcı geçmişti o olmadığı için bende sıkıntıdan ormanda yürür at biner oldum kimseyle takılmadım anlıcanız asosyal triplerin deydim. Elif hanım da işi pişirdi biliyo musunuz. Güney'le o kadar tartışıyolar ama sonunda Güney buna açıldı. O olayda ayrı komedi. Kampta biri birine meydan okumuş işte o çocuklardan biri bu olay yüzünden gelip bizimkine çıkma teklif etti. Tabi o sırada Güney yeni geldi yanımıza teklifi gerçek zannedip çocuğu orda dövmesin mi! Neymiş 'sen benim sevdiğim kıza nasıl sulanırsın- utanmaz bide gelmiş itiraf ediyor- seni ben öldürmezsem kimse öldürmez- birdaha Elif'in 300 metre yakınında göriyim seni bak o zaman napïyosun yurtdışına kaçsanda gelir bulurum seni hayatını bok ederim'. Tabi bizde bu sırada mal mal izliyoz sonra dank etti. Önce güldük tabi Elif hariç o şoktaydı. Sonrası malum Güney'in elinden çocuğu zor aldık yani.

Batu okulda olmadığı için bende hafta boyunca derse girmedim. Robin beni koç öğrencisi seçti. Bu yüzden bütün hafta onun işleriyle uğraşmıştım. Ama aklımda olan tek şey Batu'nun nerde olduğuydu. Bugün Bora'ya Batu'nun nerde olduğunu sormaya karar verdim.....


Voteleyin lütfen.....

Bölüm sonu.... kısa oldu biliyorum ama sınav haftam beni affedin.....
Önümüzdeki bölüm Batu'yu bulcaklar....
Bide Deniz'in Batu'ya neler diyebileceğini tahmin edin......

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin