22.Bölüm....

652 28 0
                                    


Kötü çocuğumuz  Batu ;) :) ;) ;)








+Bora noluyo! ?

Bora-Bir şey olduğu yok Beste!

+ Ya niye bağırıyosun! Sadece iyi görünmüyorsun ve bu sinir neyin nesi merak ettim....

Dedim sonlara doğru sesim fısıltı fibi çıkmıştı. Neler olduğunu bilmiyorum. Ben sadece okul çıkışı Batu'yu sormak için Bora'nın yanına gelmiştim. Ama o sinir krizi geçirirken bu pek mümkün değildi.

Acaba Ada'yla mı bir şey olmuştu. Olamazdı ki... Neden mi çünkü az önce Ada'nın yanındaydım ve o gayet mutluydu. Buda demek oluyorki başka bir sorun var. Ve bana ne olduğunu söylicekti denyo.

Bora-Beste her şeyi bilmek zorunda değilsin! Üzgünüm ama sana değer veriyorum . Sen benim ailemden birisin sana zarar gelmesini istemiyorum bu yüzden bu sefer olanlardan uzak durucaksın.

+Bora  seni neyin bu kadar endişelendirdiğini merak ediyorum. Bu kadar korkmana gerek yok başımın çaresine bakarım.

Bora-Konu senin kendini koruyup koruyamacağın değil ve şimdi hemen bize gidiyorsun.

+Neden?

Bora-Annemler geldi seni özlemişlermi neymiş. Her neyse hadi gidiyorsun..

Bora bunu dedikten sonra beni taksiye zorla bindirdi. Evin adresini taksiciye verdikten sona çocukların yanına gitti.

Neler olduğunu gerçekten merak etmiştim ve ben asıl merak ettiğim şeyleri öğrenememiştim.

Bora'nın annesi babası ve ablası beni çok severdi onları görmek çok iyi gelicekti. Bora'nın  ablası benden 6 Bora'dan 5 yaş büyüktü. Ama görseniz aynı teyzemin kafasından. Manyak anlıcağınız.

Eve girergirmez Arzu abala boynuma atladı.

+Bende seni çok özledim Arzu abala.

Arzu abla- Ah bebeğim bu güzellik ne ! Hem sen nerelerdeydin seni çoooook özledik biliyor musun? Hey o piç kurusu nerde?

+Abla yaa insan kardeşine böyle mi der? Bu arada bende sizi çok özledim. Mahmut amca nerde?

Arzu abala- Sende mi onun tarafındasın Beste bak hüsrana uğradım. Ha babamlar  içerde gel yemek yiyelim......

..................................................

Yemekten sonra Bora'nın  odasına çıkıp onu beklemeye başladım.. Saat 9 gibi bora gelmişti ve şuan onunla aynı odadaydık. Odaya ölümcül bir sesizlik hakimdi. Bora konuşana kadar konuşmıcaktım her böyle yaptığımda Bora dayanamayıp  anlatmaya başlar.

Bora-Üzgünüm bugün sana bağırmamalıydım. Sadece sinirliydim. Üzgünüm ama başını belaya sokmanı istemiyorum.

Sesimi çıkartmadan bekliyordum konunun ne olduğunu öğrencektim. Kesinlikle....

Bora-Çok inatcısın prenses.

+Ya evet hadi bekliyorum.

Bora-Sadece konunun kimle alakalı olduğunu söylerim başkada bir şey söylemem. Anladın mı? Söyledikten sonra bana tavır yapmayı bırakıcaksın.

+Ya tamam söyle.

Bora-Batu. Konu Batu'yla ilgili son günlerde yine bizden uzaklaştı. Ne olduğunu bilmiyorum ama yine o eski Batu oluyor.

Batu mu? Ne alakaya? Durun Batu'ya bir şey mi oldu yoksa? Nasıl ned demek oluyor eski Batu ? Bora ne anlatıyordu? Hem ne olabilirdi ki bugün o kadar telaşlanacak? Hem Bora şimdi Batu'nun yanından mı geliyordu? O iyimi? Kafamda bir çok soru vardı ve bunların cevabınï alıcaktım.






Kısa oldu biliyorum ama üzgünüm vote artmıyor.
Oylayın lütfen.

Matematikten 30 aldım depresyondayım.....

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin