Biliyorum uzun zamandır yazmıyorum gerçekten özürdilerim. Dedem vefat etti bi ara babam tabletime el koydu fazla zaman harcıyorum diye.
Kısaca özür dilerimm ^_^-Fazla tepki vermedin mi sencede?
+Farkındayım ama Kai sende bana hak ver o bu sektörde çalışıcak biri değil.
-Tamam sana katılıyorum haklı olabilirsin ama işimizi profesyonel yapmalıyız özel hayatını işine karıştırma.
+Peki. Ee bugün ne yapıyoruz zaten saat 5 oldu uyumak istiyorsan odaya çık.
-Gerek yok. Gelmişken İstanbul'u geziyim. Rehberim olur musun?
+Sormana gerek yok zaten seni kaçırıp gezdirmeyi planlıyordum.
-Hmm. O zaman küçük hanım üstümüzü değiştirip çıkalım.
+Tamam.
Kai'e tamam diyip odama çıktım. Dünden beri deliye dönmüştüm yani gerçekten Batu'nun eğlence sektöründe çalışması saçmaydı yani bide Türkiye'de ne alaka ? Yani daha şarkıcılarınïn yaş ortalaması 35 olan bir yerde yetenek avcılığı (!) saçma .
Kai zaten benim huyumu biliyor deliye döndüğümde bile beni çekiyo ya valla çocukta peygamber sabrı var.Ben böyle oyalanar kıyafetlerimi giyerken Kai yalnız bıraktığım aklıma geldi. Deri ceketimi giydikten sonra hemen aşağı indim.
-Evin güzelmiş.
+New York'ta olanı tercih ederim.
-Küçük olduğu için orayı daha çok seviyorsun dimi.
+Bingo. Sen artık tamamsın beni çözdün tebrikler. Ya bişey diğcem üstüne bir şeyler giğsen en azından aklıma ilk gelen senin o eski vücudun geliyo aklıma. Baklavalar şimdi daha lezzetli ;)
-Beş sene olsun o kadar artık , bakışından ne demek istediğini biliyorum güzelim.
+Hadi hadi çok konuşuyorsun. Kahvaltıya gidelim sahile ordan başlarız gezmeye.
-Peki.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••√•√
Batu'nun bakış açısından......
Gözlerimi açtığımda kafam patlamak üzereydi. Bu ne biçim bi ağrı be..
-Akşam fazla içtin kafan kazan gibidir.
~Öff.. Senin burda ne işin var ?
-İşiniz var demelisin Doruk'ta burda sızdı.
~Ege bi git ya. Saat kaç?
-3'e geliyo.
~Yuh lan biz dün ne kadar içtik.
-uzun zamandır bir arada değildik diğerleride vardı da onlar erken ayrıldı bizden.
~Uyandır şunuda.
Yataktan kalkıp banyoya gittim duş alıp çıktığımda Doruk'la Ege konuşup bir şeyler yiyorlardı.
-Doruk bak doğruyu söyle bu ikisi arasında bir şey var mı?
~Kimden bahsediyor sunuz?
Ege-Hiç kimse.
Doruk- Beste'le Kai arasïnda bir şey olup olmadığınï soruyordu.
~Ee peki var mı (!)
Doruk-Bilmem belkide vardır.
Ege- Ağzında geveleyip duruyo doğru düzgün söyle işte ilişkileri ne düzeyde?
Doruk-Aslında gerçekten nasıl bir ilişki içindeler bilmiyorum. Kai ailesiyle önceden tanıştırmıştı son zamanlarda Kai büyük babasınïnda Beste'le tanışmak istediğini Kore'ye davet ettiğini söylemişti. Tahmininizce bunun ne demek olduğu belli. En azından ben öyle algıladım bir şeyler ciddileşiyor.
~Bu saçmalıklar yeter ben dışarı çıkıyorum..
Bölüm sonu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ? (!) ?
عشوائيİlgi çekici bir kız, karanlık bir çocuk. Sonra ölümcül bir aşka dönüşecek masum bir aşk. Birbirlerini bulduklarında itirafları için çok geç olabilir... Başlarda lise aşkı gibi görünen bu masum aşk karanlığa bulaşıcak. Belkide bu karanlıkta kayboluc...