Yukardaki Beste kış güzelli.
Okulda çok yorulduğum için hemen sızıp kalmıştım. Sabah uyanır uyanmaz yüzümü yıkadım ve alt kata indim. Yemek masasının üstünde küçük bir not buldum.
-Her şey için teşekkürler...
Not bırakmayı akıl etmişlerdi demek. Odunların böyle şeyleri düşüne bilicekleri aklıma gelmezdi. Kendime tost yaptım. Yedikten sonra okul formamı giyip evden çıktım.
Okula geldiğimde bahçede olan kalabalığın nedenini merak etmiştim. Ada'yı görünce hemen onların yanına gittim.
+Neler oluyo??
Sibel- Bilmiyoruz ama bugün basket maçı olucak gibi duruyor.
Ada- Yıldırım koleji öğrencileri bu dönem misafir öğrenci olucakmış. Bizim okulda!
+Olsunlar bunda vurgu yapıcak ne varki?
Elif- Yıldırım koleji bizim düşman okulumuz canım ondan vurguladı Ada.
Sibel-Aynen.
Ada- Hadi ders başlamak üzere okula girelim.
Kızlarla okula doğru yürümeye başladık. Ön taraf kalabalık olduğu için arka kapıdan içeri giricektik. Basketbol sahasının yanından geçerken biri bana hızlı bir şekilde basket topunu attı. Reflekslerimin iyi olmasına birkez daha şükrettim yoksa şuan burnum kırılmış olabilirdi.
+Dikkatli olsanız biraz!
Bu çocukları tanımıyordum ama en az bizimkiler kadar yapılılardı.
--Ah üzgünüm güzelim bilerek attım. Dedi çocuklardan biri ve diyerleri onu destekler bir şekilde güldüler.
+Basketbolun nasıl oynandığını bilmiyorsan öğretebilirim. İlk ders potaya atıcaksın topu.
---Kıza bak.. Burada yenisin dimi? Çok biliyorsan basket atsana ordan.
Dediğinde içlerinden biri gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Sahaya baktığımda orta sahaya yakındım ve bu atış benim için kolaydı. Topu yerde birkere sektirdikten sonra potaya attım. Beklediğim gibi deliksiz... Çocuklara baktığımda ağızları bir karış açıktı. Kızlarda aynı şekilde.
+Ya evet yeniyim. Neden herkes bu soruyu soruyo ya?
Dedim ve Elif'in koluna girdim. Kızlar hala şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı.
+Birara basketle ilgilenmiştim.
Dedim gülerek ve sınıfa girdim. Batu yerinde oturuyodu. Yanına oturduğumda kafasını çevirip bakma zahmetine bile girmemişti beyfendi.
Zorla+ Günaydın... diye bilmiştim . Bu neydi şimdi kişilik bozukluğu var bunun ciddiyim. Hoca derse girmişti. Konuyu anlatıyordu ama dinleyen var mı diye sorun bide. Tam sıkıntıdan patlamak üzereydim ama müdür sınıfa girdi. Müdürün arkasından basketbol sahasından gördüğüm çocuklardan 3 tanesi vardı bir tanede kız. Uyuz bir şey e benziyordu. Bunlardan ikisi bana laf atanlardı. Neden ya? Neden Allah'ım? Neden yani?
Müdür- Bu dönemi birlikte geçiriceksiniz çocuklar. Yıldırım koleji öğrencilerini tanıyorsunuz zaten. Hocam dersi böldük ama iki sıra yerleştirecekler çocuklar için .
Fizik hocası- Peki efendim getirsinler.
Kadına bakya ben bu fizikciye uyuz oluyorum yani :P Sınıfa sıralar yerleştirildi.
Fizik hacası- Beste sen kalk ordan öne gel otur. Kızım sende geç Beste'nin yerine otur. Oğlum sende geç Beste'nin yanına otur.
Batu-Olmaz hocam Beste benim sıra arkadaşım. Otusun oturduğu yerde.
Batu'nun bu çıkışı karşısında şaşırmıştım.
Fizikçi- Olmaz Batu. Nesrin hocanız sizi ayrı oturtmamı söylemişti. Hadi çocuklar yerlerinize derse devam edelim.
+Peki hocam.
Dedim ve duvar kenarına geçip oturdum. Yanıma topu atan çocuk geçip oturdu. Neden böyle olmak zorundaydı ki? Batu bana ölümcül bakışlar atıyordu. Yanımdaki dangalak ise yüzünde saçma bir sırıtışla beni izliyordu. Zil çaldığında Batu sınıftan sinirli bir şekilde fırladı.
+Kalksana dışarı çıkıcam.
--Orda dur bakalım önce yeni kız seninle tanışalım.
+Biliyomusun seninle tanışmaya hiçte meraklı değilim. Şimdi çekil.
Dedim ve sinirle ayağa kalktım. Kalkmamla yerime oturmam bir oldu.
-- Cenk. Adın ne yeni kız?
+Bilmesi gereken biri değilsin.
-- Beste'ydi dimi hoca öyle demişti.
+Yanlış duymuşsun sen.
-- İsmin güzelmiş .. Beste... Hmmm söyledikçe daha bir güzel geliyo kulağıma..
+Adımı ağzına alma lütfen kirletiyosun.
--Uff sertmiş yakışır basketçi güzele..
Cenk'in yakasına yapıştım. Kulağına eğilip.
+Bir daha güzelim dersen bana ileride soyunu devam ettirebilicek kimsen olmuyacak...
Ada- Besteeee gelmiyomu...
Ada anırarak sınıfa girince ve Cenk ile beni bu durumda görünce gözleri pörtlemişti. Cenk'in yakasını bırakıp masanın üstünden atladım. Ada'nın koluna gidim ve beraber terasa çıktık. Kızların yanına gidip oturduk. Bora terasa girdiğinde peşinden çocuklarda geldi. Bora ve ekibi- Batu'da bu gruba dahil ama o direk kendi masalarına gitti- benim olduğum masaya geldiler.
Güney-Bizim masya gel.
Burak-Evet prenses hadi yanımıza gel.
+Niye?
Bora- Bu eziklerle takılıcam deme bana Beste. Her zaman okulunun hatta yaşadığın yerin en popüler kızı oldun arkadaş tercihin biraz..
Kızlara baktığımda canları sılıkdığı belliydi.
+ Kusura bakma Bora ama böyle düşünüyosan değişmişsin demektir. Ve ben halimden memnunun siz kendi masanıza gidin beyler. Popiler bir arada olmalı. Ah bak kızılda orda alın yanınıza bence erkekler arasında yeterince popülerdir.
Bora- Ya ben öyle demek istemedim Beste ama bizim bir şöhretimiz var.
+ Bırak bu ayakları Bora dediğini bir düşün bence burda Ada'lar yokmuş gibi rahat konuştunuz ve kalplerini kırdınız eğer böyle kalpsiz insanlarsanız sizinle takılmak istemiyorum çocukluk arkadaşım. Ne dersin? Bence siz kendi masanıza gidin. Beni tanımazlıktan gelin alınmam.
Bunları kısık sesle söylemiştim ama hepsinin rahatlıkla duyduğuna emindim. Masama geri oturdum kızlar bu patlama ağnıma denk gelmişlerdi. Bora'lar bir şey demeden kendi masalarına gittiler. Bizde kızlarla başbaşa kaldık diyodum ki yanıma biri oturdu. Başımı kendine çevirdi....
+Ne yapıyosun?
-- Ah güzelim son sözü hep ben söylerim. Tanıtayım ben Cenk Yıldırım .
Dedi ve başını bana doğru eydi. Ne yapıyodu beni mi öpücek? Tama ilk öpücüğüm olmıycaktı ama istemiyorum ya öpmesin ıyyy! Ben bunları düşünürken Cenk'in yüzüne sert bir yumruk indi.
Cenk yediği yumrukla yere düşmüştü. Batu. Batu. Batu ne yapıyordu? Cenk'in üstüne çıkmış çocuğu ölesiye yumrukluyordu. Etrafta kopan kız çığlıklarıyla kafamı yerden kaldırdım. Bize doğru üstünde Yıldırım koleji forması olan 10 çocuk geliyordu. Bir an Ege yerinden fırlayıp gelen çocuklardan birine yumruğunu geçirdi. Kavga büyüyordu ......
Bölüm sonu...
Voteleyin lütfen oy vermeyi unutmayın...
Önümüzdeki bölüm Cenk gelicek görsele :P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ? (!) ?
Rastgeleİlgi çekici bir kız, karanlık bir çocuk. Sonra ölümcül bir aşka dönüşecek masum bir aşk. Birbirlerini bulduklarında itirafları için çok geç olabilir... Başlarda lise aşkı gibi görünen bu masum aşk karanlığa bulaşıcak. Belkide bu karanlıkta kayboluc...