43.Bölüm

594 23 0
                                    


Şuan neyin içinde olduğumu biliyordum ve bu durumdan kurtulamazsam Batu'nun katil olması an meselesiydi.

+Doruk sorun yok sen sınıfa çık lütfen.

~Sorun yok !? Öylemi bence gayet belirgin bir sorun var ortada Beste !!?

+Batu bağırma. Herkes bize bakıyo.

-Gitmem konusunda emin misin?

~Şerefsize bak lan sen ne diyosun ! Dur gitme vaz geçtim geberticem seni!

Batu'nun önüne geçmiş onu tutmaya çalışıyordum tabi ne kadar etkili olabildiğsem. Batu sadece salladığı yumruğun bana gelmemesi için çaba gösteriyordu.

+Lütfen. Ya sende bi dursana !!

Bunu Batu'nun yüzüne söylemiştim. Ve şimdi içimde ve ondan yankılanan cam kırığına benzer sesler birleşiyordu. O sinirli yüzünden eser yoktu onun yerine bana elinden şekeri alınmış bebek veya yavru köpek bakışlarını atıyordu. Kırılan şeyin ne olduğunu bulmuştum. Ona karşı verdiğim bu tepki onun kalbini kırmıştı. Bunu beklemediği belliydi.

Batu'nun kolundan tutup okuldan dışarıyo sürükledim.

Dün ne olduysa olmuştu. Ona karşı durmak için gücüm yoktu ama bunu bilmesinede gerek yoktu. Kıskançlıktan yaptığını biliyordum tüm bunları beni paylaşmak istemediğinden yapıyordu ama Doruk'a saldırması bu tam bir manyaklıktı.

Okulun arka tarafındaki sokağa girdik bu sokak normalde de boş olurdu ve her zamanki gibi yine boştu.

Batu buraya niye geldik der gibi bakıyordu yüzündeki şaşkınlık hala geçmemişti.

+Sen ne yaptığını sanıyorsun?

~Hı? Ben mi?... ben ne mi yapıyorum! sevgilim bu kadar saf olduğu için onu piçlerden ben koruyorum! Hem sen Doruk'un seni sevdiğini biliyor muydun? Bilipte hala onunla böyleysen.....

Telefonuma mesaj gelmişti Batu'a açiklama yapmadan mesaja baktım...

+Evet biliypdum ne olucak? Beni bırakıcak mısın yada öldürücek misin (!) Bence şuan yaptığïn şey ayrıldıktan sonra benim hatalı olduğumu söylemek için. Hem ben sana açıklam yapmak zorunda değilim!

~Zorundasın çünkü sen benimsin! Sana zarar vermem ama Doruk kendi ecelini çağırdı.

+Zorundayım öylemi (!) Elimden gelse sesli gülücem ya. Şuan üste çıkmak için bir şey yapamazsın bak burda ne var. Ayrılmak istiyosan bu kadar zorlamana gerek yoktu. Benim yerimi doldurucak kişi hazır nasıl olsa haksız mıyım?

Bunu dedikten sonra telefonumu Batu'nun eline verdim. Artık o güçsüz Beste'i arasada bulamayacaktı. Az önce gelen mesajda Batu ve Burcu birbirine sarılıyordu daha doğrusu Burcu Batu'nun dudaklarını sömürüyor gibi duruyordu. Sinirden şimdi ben kuduruyordum. Okula doğru yönelmişken Batu'a dönüp ekledim.

+Azrail senden önce davranmazsa.

Batu hala elindeki telefona bakıyordu algılaya çalışıyor gibi duruyordu. Her şey gayet açıktı....

+Ders başlıyo hadi.

Soğuk davranmam gerekiyordu hala dün akşam bıraktığı izler acıyordu. Onu çok seviyor olabilirdim ama kandırılmak bana göre değildi.

~Beste açıklayabilirim.

+Açıklarsın biliyorum (!) Sen değil o seni öptü. Ah unutmadan bu öpücüğün hiçbir anlamı yoktu. O seni küçük kardeşi gibi görüyo.

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin