19.Bölüm.....

858 28 0
                                    

Multimedia daki bizim Batu ekibi....

Ve Beste........

Mavi gömlekli Batu,baştaki Ege, Ege'nin yanındaki Güney Güney'in yanındaki Can, Batu'dan sonraki Bora....

Neden yazdım bende bilmiyorum :P

İyi okumalar..

Batu'nun bakış açısından......

Bi anlık sinirle Beste'ye neler söylemiştim. Beste'nin attığı tokatla kendime gelmiştim ama çok geçti.  Beste beni iskelenin orda bırakıp gitti. Onu Duru ile kıyaslamam başlı başına bir hataydı ama bu saate kadar o çocukla beraber olduğunu söylemesi beni deli etti. Onu o çocukla düşünmek bile beninsinirlendiriyordu.  Asıl mesele kendimi nasıl affettiricektim. Beste'yi tanıdıysam beni affetmesi çok zordu. Kendimi her türlü affetiricektim. Uykum yoktu hemen  kaldığım eve gidip üstümü değiştirdim. Sabahın ilk ışıkları camdan içeri giriyordu. Bugün zor geçicekti..

Bora- Ooo erkencisin abi. Bu saate kadar uyumadım deme bana.

~Demiyorum o zaman. Bu arada Beste'yi biraz kızdırdım nasıl affettiririm kendimi?

Bora-Çalıştığım yerler buralar. Ama söğliyim öyle bir imkanın yok. Yani siniri kalıcıdır.

~Ben sana ne diyorum sen bana ne diyosun. Abi biliyorum siniri kötü. Sen söylesene Beste ne sever ?

Bora-Bilmemki?

~Bora sen iyi misin. Abi sen bu kızın kaç senelik arkadaşısın biliceksin tabi ben mi bilicem.

Bora-Ne kızıyosun be kız diğer kızlar gibi değilki çiçek al desem olmaz ne diyim! Hah buldum peluş oyuncak!

~Oyuncak?

Bora-Küçüklüğünden beri peluş oyuncak hastası.

Can-Kimden bahsediyoruz?

~Beste.

Güney-Ne olmuş ki Beste'ye?

Bora-Cidden ne oldu?

~Ben Beste'yi Duru ile kıyasladım da.

"Ha?" Üçü bir arada maşallah.  Tamam böyle diyince hepsinin ne anladığını şimdi fark etmişti.

~Hey yanlış anladınız. Biz bir şey yapmadık.

Can-Hıı...

Bora- Sen ne yaptın Batu. Tamam arkadaşımsın ama eğer Beste'ye zarar vericek bir şey yaparsan senin canını yakarım.

~İyicene saçmaladın Bora. Ben Beste'ye aşıkken ona ne zarar veririm. Şimdi bırak yakamı!

Lan bu öküzler yüzünden kendime bile söylemediğim şeyi bir çırpıda söyleyi vermiştim. Üçüde bana  şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı. Sanki ben geyim dedim lan ne bakıyosunuz böyle.

Güney-Ciddi misin ?(?)?

~Ben bilmiyorum. Her neyse ilk olarak Beste bana geceyi Deniz denen herifle  geçirmiş. Bende bi anlık sinirle Duru'dan hızlı çıktın dedim.

Hepsi gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu.

Can-Sen gidip kıza direk orospu deseydin daha az kırıcı olurdu.

~Ya ne iyi moral veriyorsunuz... Yürüyün kahvaltıya ben yapıcak  bir şey bulucam artık.

Dedim ve hep beraber kulübeden çıktık. Kamp meydanına doğru yürürken Beste-yi gördüm. Yanında Deniz vardı. Ulan şerefsiz her şey senin yüzünden oldu. Ölümlerden ölüm beğen Deniz.

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin