Bora'nın bakış açısından.....
-Batu sen kendinde misin? Beste gitti farkındasın dimi?
~Ha ne oldu?
-Beste diyorum gitti.
~Nereye gitti.
-Burcu hala aklın onda. Beste'i düşünmeden bunu yaptın kafanı toplamadan Beste'le konuşma!
Sinirden Batu'a buluşmamak için Ada'ı alıp mekandan çıktım. Orda biraz daha durursam Batu'nun patlamamış kaşınıda ben patlatıcaltım.
Ada- İyi misin?
-Yani.
Ada-O kadın kimdi?
- Batu'nun arkadaşı.
Ada-Arkadaşı? O tarz bi ilişkileri vardı dimi?
-Evet. Yani eski bi arkadaşı ama sevgili olmadılar. Biliyosun Batu'nun en uzun ilişkisi ilişkide denebilirse Cansu'laydı. Ama Burcu Cansu'dan eski.
Ada-Beste'e ne olucak?
-Bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum. Burcu Batu'nun gerçekten sevdiği biriydi hala ona karşı bir şeyler hissediyo yada düşünüyo olabilir ve bu Beste için berbat bi durum. Uzun zamandır görüşmüyolardı. Ama Burcu ortaya çıktı bi anda Batu'nun kafası karışmış olabilir. Offf..
Ada-Beste'nin ne tepki vericeğini tahmin edebiliyor musun?
-Hayır benide korkutan da bu.
Ada'ı kendime çekip sarıldım. Onun yanımda olduğunu bilmek bana iyi hissettiriyordu. Kafamda olan binbir türlü soru düşünce herşey bana sarıldığında kaybolmuştu en azından bir süreliğine rahattım......
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Batu'nun bakış açısından...........
Kafam karışmıştı ne yapmama gerektiğini bilmiyordum. Ama karşımda Burcu'u görmek ilaç gibi gelmişti. Senelerdir görmüyordum ve özlemiştim. Bora gittikten sonra oturup konuşuyoduk. İlerde masanın üzerinde duran ince zincir bir bilekliğin yanında kanlı bir peçete duruyordu. Odaya baktığımda gerçekten herkes gitmişti. Yarım saat kadar önce burda en yakın arkadaşlarım ve sevdiğim aşık olduğum kız vardı. Fakat şuan sadece Burcu ve ben odada Burcu'nun kahkaha sesleri yankılanıyordu. Bora'nın dedikleri daha yeni dank ediyordu. Ben Beste'i unutmuştum. Bu olabilir miydi unutabilir miydim? Hayır bu saçmalıktı. Kafama yeni yeni dank ediyordu. Ben Beste'i kaybetmiş olabilirdim. Burcu'a çaktırmadan gidip masanın üstündeki ince zinciri aldım. Üstünde B harfi vardı. Karmaşık duygular yaşıyodum ve ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyordum.
-Bir şey mi oldu?
~Yok hayır eve geçsem iyi olur.
-Çabuk büyümüşsün kötü çocuk.
Burcu gerçekten hiç değişmemişti. Seneler ona hiç etki etmemiş gibiydi babamın öldüğü sene Burcu yurtdışına çıkmıştı ve o zamndan beri konuşamamıştık. Küçükken benim için en uygun olan kız oydu. Kötü kız tarzını geçen o kadar zamana rağmen kaybetmemişti. Telefon numarasını oldıktan sonra ordan ayrıldım. Önce eve gidip üstümü değiştirmeliydim. Üstüm başım kan içindeydi dövdüğüm pisliklerin kanı üstümdeydi. Yolda giderken Beste'i arabım ama açmamıştı. Duş aldıktan sonrada sürekli aramıştım ama açmamıştı. Evine gitmeyi düşündüm ama yorgunluktan uyuya kalmıştım. Sabah uyanır uyanmaz üstümü değiştirip Beste'nin evine gitmeye karar verdim. Yolda giderken Beste'i hala arıyordum ama telefonu hala kapalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ? (!) ?
Randomİlgi çekici bir kız, karanlık bir çocuk. Sonra ölümcül bir aşka dönüşecek masum bir aşk. Birbirlerini bulduklarında itirafları için çok geç olabilir... Başlarda lise aşkı gibi görünen bu masum aşk karanlığa bulaşıcak. Belkide bu karanlıkta kayboluc...