Beste'nin bakış açısından...
Batu'nun bana verdiği pijama takımı üstümde gerçekten komik duruyordu. Merdivenlerden inerken yere sürünen pijamanın paçasına basıp Batu'nun üstüne düştüm. Gözlerinin içine bakarken ne düşündüğünü merak ediyordu. Bu kötü bir fikirdi. Batu'nun evine gelmek. Hemen kendimi topladım. Ama Batu'nun çıblak göğüsü.! O kaslar ne ya! Kendine gel Beste! Kalkmaya çalışırken Batu birden beni yere yapıştırdı. Şuan o üstte ben altaydım.-Galiba fesatlaştım.... .
+Dalga geçmeyi bırak Batu kalk üstümden.
Bunu dememle Batu kendini iyice bana yasladı.Burunlarımız birbirine deyiyordu. Birden dudaklarıma yapıştı. Bunu beklemiyodum. Ne yapmalıyım bilmiyorum bu benim ilk öpücüğüm gerçek anlamda. Sadece duruyordum. Batu aklımı başımdan almıştı. Alt dudağımı emiyordu. Ve bu benim hoşuma gitmişti. Kalbim deli gibi çarpıyordu .Dudakları yumuşak ve tatlıydı tadı ne gibiydi desem mmm tarif etmek için kelime bulamıyorum. Şey bubarada öpüşülürken nasıl nefes alınıyodu çünkü Batu yüzümden nefes alamıyordum. Acilen oksijene ihtiyacım var (!) Batu gittikçe daha sert öpmeye başladı. O neydi düşündüğüm şey olmasın lütfen.... Batu vücudunu bana bastırdıkça daha net hissedilir bir sertlik oluyordu.
Kapı zilinin çalmasıyla Batu hafifçe dudaklarımdan ayrıldı. Üstümden kalkar kalkmaz ayağa fırladım ne tepki vermeliydim? Ne dersem diyim Batu üste çıkıcak bir şeyler bulabilirdi. Kabul ediyorum benden daha çok tecrübesi vardı.
-Hey! Nereye kayboldun? Bu arda Beste'ye ulaşamıyorum haberi...
Has... Heh şimdi boku yedin Beste. Bora burda napıyodu? Aman boş ver iyiki geldi yoksa bu işin sonu iyi değildi.
Bora- Sen niye Batu'nun pijamalarını giyiyosun Beste?
+ Şeyy...
Bora- Batu senin üstün nerde?
Batu- Bi dur adamım. Olanları yarın anlatcaktık ama madem geldin geç otur...
Bora onaylamaz bakışlarla bana bakıyordu....... Olan biten her şeyi Bora'ya anlattık. Sinirden yerinde duramıyordu.
Batu- Yani Bora senin anlıyacağın Beste sokakta kalmasın diye onu bana getirdim. Giyicek bir şeyi olmadığı için benim pijamalarımı giyiyor.
Ne? Öküz... Ne yani sokakta kalmıyım diye ! Şaka mısın sen Batu? Az önce hiç bir şey olamış gibi davranıyordu. Sanki beni öpmemişti. Haklı olabilirdi neden önemli olsunki yani sadece bir öpücüktü. Benim ilk öpücüğüm. Batu kim bilir kaç kızın ilk öpücüğünü çalmıştı. Koleksiyonuna bir öpücük daha eklese ne olurdu ki! Şuanda ağlamak istiyordum. Gerçekten bu olanı unutmak için ne olursa yapardım sedece bu geceyi unutıyım. O hiçbir şey olmamış gibi davrana biliyorsa bende davranırdım. Nasıl olsa ilk öpücüğüm olduğunu bilmiyor bide bunu bilse zafer dansı yapardı kesin. Hiçbir şey olmamış gibi karşımda Bora'yla sırıtarak konuşuyordu. Bora'nın siniri geçmiş partide biz ayrıldıktan sonra neler olduğunu anlatıyordu. Ciddiyim bütün erkekler aynı mı? Böyle öküz vurdum duymazlar mı? Sinirliydim konuşmalarına katılmadım. Batu'nun salonunun baş köşesinde olan salanan koltuğa geçip oturdum onları dinlerken lanet uykunun pençelerine kendimi kaptırmamak için savaş veriyordum. Ama neye yarar uyku her zaman kazanan taraftı......
Gözüme gelen ışıkla gözümü hafif araladım. Karşımda bebekler gibi uyuyan bir Batu beklemiyordum açıkcası. Üstüme pike örtülmüştü. Etrafıma baktığımda Bora görünürlerde yoktu. Koltuğun üstünde bir çift kız kıyafeti gördüm. Dün en son - ben Beste'ye kıyafet getiririm dediğini hatırlıyordum. Bu da demek oluyoki o kıyafetler bana gelmişti. Kıyafetlerin yanında küçük çantamıda gördüm. Dün çantayı yere düşürünce telefonun batatyası çıkmıştı bende geri takmak için fırsat bulamamıştım. Bora'nın bana ulaşamamasının nedeni belliydi. Sesizce üstümdeki pikeyi Batu'nun üstüne örtüm. Kıyafetleri alıp üst kata çıktım ve üstümü değiştirdim. Mutfağa inip kahvaltı hazırladım. Ama Batu'yla başbaşa kahvaltı etme fikri bana hiç cazip gelmiyordu. O beni diğer kızlarla aynı keseye koyarken ben onu farklı göremezdim. Görmemeliydim. Sesizce evden çıktım. Sahile inip yürümeye başladım. Yarım saate yakın yürüdükten sonra bir ağacın altına oturdum. Telefonumun zil sesiyle o güzel deniz manzarası bozuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ? (!) ?
Rastgeleİlgi çekici bir kız, karanlık bir çocuk. Sonra ölümcül bir aşka dönüşecek masum bir aşk. Birbirlerini bulduklarında itirafları için çok geç olabilir... Başlarda lise aşkı gibi görünen bu masum aşk karanlığa bulaşıcak. Belkide bu karanlıkta kayboluc...