-Beste gelsene.
Batu'nun üstünden kaltım. Batu gülümsüyordu ama zorlama bir gülüştü. Kızların yanına giderken ayağım takılıp yere düştüm kalkmama yardım eden Batu olmuştu...
Gün boyunca derslere kafamı verememiştim. Doruk uçak biletlerini ve vize işinin tamamlandığını söyledi. Tabi bunu etrafta kimse yoktu. Batu duysa neler olurdu bilmiyordum. Belki deliye dönerdi belki de Doruk'a saldırırdı yada okulu birbirine katardı bunu yapıcak potansiyeli vardı biliyordum.
Yemek yemek için yemekaneye gitmemiştim kafamda bu kadar çok şey varken açlık hissetmiyordum. Dışarsı soğuk olsada bahçeye çıktım. Sabahki curcuna yoktu herkes içerdeydi bahçede tek ben vardım. Biraz yürümek iyi gelicekti. Arka bahçeye basket sahasının bulunduğu tarafa doğru yöneldim. Arka bahçeye girdiğimde birilerinin burda olduğu görülüyordu.
Batu basket oynuyordu Burcu'da Batu'u izliyordu bir şeyler konuşuyorlardı. Beni görneneleri için hemen geri yöneldim ama Burcu görmüştü. Beni yanlarına çağırınca kaçıyormuş gibi görünmek istemediğim için yanlarına gittim.
Burcu-Rüyan'nın yanına gidiyorsun dimi bugün?
~Hmm.
Batu botaya topu atarken hiç salamıyormuş gibi cevap veriyordu. Sanki ben burda yoktum geldiğimi görmemişti. Yada bilerek böyle konuşuyord. Vu arada Rüya kimdi, bana bi Burcu yetiyordu Rüya nerden çıktı?
-Beste'i tanıştırmadın galiba.
~Zamanım olmadı.
-Yaa öylemi .
+Hayırdır vu duruma sevinmiş görünüyorsun.
-Evet tatlım öyle. Batu ben gidiyorum sonra görüşürüz.
Burcu hiç bana bakmadan basıp gitti bunu bilerek yapmıştı ve beni deli etmeyi başarmıştı.
Batu'la dalaşmak istemiyordum nasıl olsa yarın Kanada'a uçağında uçuyor olucaktım.
Üşümeye başlamıştım okula yöneldim. Batu'a gidiceğimi okul çıkışında söylemeyi planlıyordum bu yüzdende dakikalar geçmek bilmiyordu saatler nasıl geçicekti beki yada ayrıldıktan sonraki günleri onsuz nasıl geçirecektim....
+Hasta olucaksın içeri gir yada kapalı salonda oyna.
~Rüya kız kardeşim.
+Kız kardeşin?
~Evet komadan çıktıktan sonra fizik tedavi görüyordu şimdi rahatlıkla konuşabiliyor. Durumu iyiye gidiyor.
+Pek içten söylemedin.
~Üşüdüm ondandır.
Komik değildi ama ikimizde gülümsemiştik bu soğukta içimizi ısıtan bir tebessüm olmuştu.
+Batu ben gidiyorum.
~Sınıfa, masanın altında eldivenlerim var ellerin üşümüştür tak ellerin ısınsın.
+Batu teyzem iş için tasarımı kullandı genç yöneticiler konseyi toplanıyor Kanada'da teyzem benide yolluyo.
~Kanada.
Ben Batu'a dönmüştüm ama o benim yüzme bile bakmıyordu oyununa devam ediyordu atışlarını dahada hızlandırmıştı.
~Eldivenleri sıramın altından al Kanada soğuk olur.
Sesindeki soğukluk kanımı dondurmuştu. Önemsemiyor muydu yoksa öylemi davranıyordu ?
+Biliyorum...
Söylemek istediğim ama şuan kalbime bıçak gibi saplanan sözleri söylemeye dilim varmıyordu. Çünkü düşündüklerimi hissettiklerimi söylersem herşeyi kabullenmiş olucaktım. Ve bu gerçeklerle karşılaşmak için kabullenmek için gücüm yoktu.
Batu terlemeye başlamıştı ama durmak bilmiyordu.
Boynumdaki atkıyı çıkarıp yanına gittim.
+Hasta olucaksın yapma seni iyileştirmek icin başında Burcu'nun sabahlamasını istemiyorum. Sevmiyorum o kızı bunuda itiraf ediyorum.
-Kal diyemem teyzen gitmeni istiyor. Ama söz veriyorum hasta olmığcam. Burcu konusunda endişelenme o hiçbir şey yoksay Rüya arada bi görmek istiyor ondan konuşuyoruz.
+Açıklama yapmana gerek yoktu.
~Senden başkasına açıklama yapmam zaten sen tek istisnamsın.
Yüzümde oluşan kocaman gülümseye engel olamıyordum....
Çok uzun zamandır bölüm yazmıyorum özürdilerim...
Tabletin şarjını bozdum. Tabletin şarjı olmadığı için wattpadde giremedim.
Bölümleri daha sık yayınlığcam söz :)
Kısa oldu biliyorum uzun zamandır yazmıyınca kafam karıştı nasıl devam ettirsem diye :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ? (!) ?
Randomİlgi çekici bir kız, karanlık bir çocuk. Sonra ölümcül bir aşka dönüşecek masum bir aşk. Birbirlerini bulduklarında itirafları için çok geç olabilir... Başlarda lise aşkı gibi görünen bu masum aşk karanlığa bulaşıcak. Belkide bu karanlıkta kayboluc...