23.Bölüm....

695 31 1
                                    


♥♥♥ Beste ve Batu ♥♥♥
( Batu'nun fotosu başka olucaktıda neyse bunla idare edelim )
Kitabı okuduğunuz için teşekkür ederim.....






+Batu ne alaka?

Bora-Sana daha fazla bir şey söylemicem Beste zorlama.

+Peki........Arzu ABLAAAAA!!!

-He canımmmm!!

+Arzu abla bi gelsene bak sana  neler anlatcam... Ada'dan bahsetmeyi unuttum ben sana!!!

Şantaj yaparım lan anlatıcak bana ..... Böyle bağırmamla Bora'nın ağzımı kapaması bir oldu.

Bora-Uslu dursana sen.

Bora ellini ısırdım. Canı acıdığı için beni bıraktı bende hemen aşağı kaçtım.

Arzu abala- Hey ben geliyodum..

+Arzu aba koru beni geliyo!

Diye bağırıp arkasına saklandım. Bora da peşi den hemen aşağı inmişti.Söylersem kesin beni öldürür biliyorum. Ama her türlü öğrenicektim ben Batu'a ne olduğu beni kesinlikle ilgilendiriyodu. Kesinlikle? Bazen kendi dediğime şaşıyorum son zamanlarda iyi değilim valla....

Bora-Beste nereye gel buraya!

Arzu abla- Kıza ne bağrıyon denyo!

Bora-Arzu ben senin kardeşinim o değil! Bana bağırma !

Arzu abla- Arzu'ymuş yesinler . Lan ben senin ablanım düzgün konuş benle. Ha bu arada Beste sen bana ne söyledin demin pek duyamadım.

+Şey ben dedim ki.....

Bora-Ah Beste unuttum gel bak ben sana neler anlatıcam daha.

Arzu abla- Kızın sözünü kesmesene!

+Ya Arzu abala söylicemde bi dakka. Bora anlatıcan mı cidden?

Bora-Hımmmm. Yeterki sus.

Arzu abala-Bücürler bu nedemek oluyor benden ne saklıyorsunuz?

+Ya yok bişey ablacım demin Bora'yı deli ettimde konuşarak susmamı söylüyo. ...... Şey sana da şeydicektim hımmmm. Ya ben okulda bi kaç arkadaş edindimde sana onu söylemeyi unuttum .

Arzu abla- Yaa yakışıklılar mı bari!

+Sende yok öyle bir şey bi kaç kızla tanıştım iyi kızlar onu bi ara anlatırım. Hadi Bora yukarı çıkalım.

Dedim. Bora-nın koluna girip merdivenleri çıktık. Odaya girdiğimizde bora saçımdan tutup beni yere yapıştırdı. Sonrada gidip koltuğa yayıldı.

+Mandasın valla acıttın yavaş olsana.

Bora-Sendeki bu merak başımıza bela olucak Beste.

+He taam. Şimdi anlat. Öncelikle Batu iyi mi?

Bora- Fazla tepki verme ve anlatıklarımı annemlere söylemiceksin. Hem benim hem çocukların başını yakarsın.

+Söz anlatmam. Hem neden yanasınız anlatsana hadi!

Bora-Sesizce beni dinle. ...... Biliyosun bir haftadır Batu ortalıkta yok. Dövüşlere katılıyo diye düşünmüştüm ama bugün öğrendiğime göre bir haftadır ordada yokmuş. Ne olduğunu bilmiyorum ama o kampta bir şey oldu ve bu sinirlenip çekip gitti. Ya Beste sana bunları anlatmam gerçekten gereksiz boş ver.

+Bora.... Ben nedenini bilmiyorum ama Batu hakkında neler olduğunu merak ediyorum. Anlat lütfen.

Yavru köpek taklidi hep işe yarar.

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin