- Batu iyi misin neyi düşünüyorsun bu kadar anlamadım ki abi bi rahat dur.
~ Demesi kolay o it yerine yanlışlıkla Beste'ye vurdum haberin var mı senin bi sus..
-Susmamla alakalı değil iyidir o. Hem sende neden adama saldırdın ki ?
~ Beste'nin onu öptüğünü görünce bir an kendimi tutamadım.
-Beste' nin gitmesine izin veren sendin. Şimdi o başkasıyla bereber ve sen ona karışamazsın...
~O benimle ilgili olan herşeye karışabiliyorken benim neden onun hayatına karışma hakkım yok (!) Çünkü o kız geçen şu 4-5 sene boyunca bir an kafamdan çıkmadı o benim hayatımı zehir ediyo ama ben onun hayatına karışa mıyorum.......
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Beste'nin bakış açısından ......
Sabaha kadar Kai'le oturup konuşmuştuk.. Şirket için neler yapmanız gerektiğini özellikle de Batı sorununu nasıl çözmemiz gerektiği konusunda kafa yormuştuk ama tabi o inatçı keçinin inadını nasıl kırabilecektik bu konuda hiç bi fikrimiz yoktu ...
Sabaha doğru uyumuştuk ama Kai de bende erkenden uyanmıştık. Alt kara indiğimde Kai'i kahvaltı hazırlıyordu.
+İyi uyudun mu patlak dudak :)
-Hmm aslında hala acıyor öpersen geçer belki . Ne dersin öpücen mi ?
+Daha çok beklersin sen onu.
-Sanki daha önce öpmedin beni bu yaptığında ne şimdi ;)
+O sayılmaz bikere. Çünkü ben sarhoştum hem ben hatırlamıyorum.
-İşime gelmiyo desene sen ona.
+Sen ne diyosan o. Çok acıktım ne hazırladın?
-Tost yaptım yiyelim sonra çıkalım Batu Bey'in şirketine gidicez daha.(!)
+Lezzetli görünüyor . Bu arada sen istersen gelme.
-O neden miş ?
+Dün ...
-Off Beste sus taktığın şeye bak ne olucak öldürücek mi sanki.
+Olabilir..
Olabilir dememle ısırdığı tost parçası Kai'in boğazına takıldı. O öksürmeye başlayınca hemen bardağa şu koyup uzattım. Suyu içtikten sonra tekrar bana baktı .
-Şaka mı yapıyosun. Şaka da olmasa umrumda değil o içeriğin yanına seni tek gönderemem .
+Sen bilirsin ... Bu arada bizim ekip ne durumda ?
-Sabah uçağa binmişler Kore'ye geçiyorlarmış....
Kahvaltı bittikten sonra hazırlanıp çıktık.
Kai hala bana bir şeyler anlatıyordu ama şuan benim aklımda sadece Batu vardı . Yani şimdi ben onun yanındayken ne diyecektim nasıl davranacaktım bu gerçekten büyük bir sorundu .-Yine ne düşünüyorsun beni mi ?
+Ya dalga geçmeyi bırak. Orsay ken ne yapıcaz?
-Gidince görürsün.
+Derken?
-Beste sus arabayı süremiyorum .
+Bırak o zaman bana .
-Beste..
Kai'in attığı bakıştan sonra sustum. Susmam gerekiyordu çünkü sabrını zorlamaya başlamıştım. Ona çok konuşuyo diyorum ama bence ben daha fazla konuşuyorum . Bu çocuğun bana nasıl dayandığı anlamadım bi türlü.
Ben telefonla uğraşırken çoktan gelmiştik bile.
- Saat kaça aldın randevuyu ?
+11.30
-Erken gelmişiz.neden acele ettiriyorsun ki?
+İstanbul trafiği bu bellimi olur ^_^
-Yürü Beste şurdaki kafeye gidelim daha bir saat var. Çok akıllısın ya .
+Ya tamam banane kahve içelim zaten canım kahve istiyordu.
-Hemende çevir zaten.
+Kai tanıyosun artık beni ne diye bilirim ki alışmış olman lazım.
-Alıştım merak etme.
Kahvelerimiz çok sıcak olduğu için biraz beklememiz gerekmişti.
-Dün akşam aklıma gelmemişti şimdi sorucam. O neden bana saldırdı hem daha önemlisi ondan önce sen neden benim üzerime eğilmiştin?
+ O şöyle gösteriyim.
Geçip Kai'in yanına oturdum. Dün akşamki gibi başını omzuma koydum.
-Ee ...
+Bi sabret. Şimdi dün sen böyle omzumda uyuya kaldın. Bende üşüme diye yanında duran örtüye bu şekilde uzandım.
Aynı şekilde gösteriyordum. Ama bu sefer Kai'in gözlerinin açık olması gerçekten utanç vericiydi.
Geri çekilirken aynı dünkü gibi yüzlerimiz birbirine çok yakındı .+İşte tam böyle dururken sen gözlerini açtın .
-Yumruk yememe değmiş .
+Ne.....
Kai sözümü bitirmeme izin vermeden beni kendine çekti . Zaten aramızda yok denicek kadar bi boşluk vardı o da tamamen yok olmuştu.
Kai'in gözleri hala açıktı ve dudağının soğukluğunu dudaklarımda hissediyordum.Kendimi geri çektiğimde neye uğradığımı şaşırmıştım. Resmen sudan çıkmış balık gibi hissediyordum.
-Dışardan bakan biri seni öyle gördüğünde bizi şimdi yaptığımız şeyi yaptığımızı düşünecektir . Bu da Batu'nün neden bana vurduğunu açıklar. Gidelim mi 15 dk var.
Ha bu arada öpücük için teşekkürler ;)
"Tam bi pisliksin" Kai'in peşinden kafeden çıkarken içimden bu kelimeyi 15-20 defa söylemişimdir.
Kai benden önce binadan içeri girmişti.
--Batu Bey sizi bekliyor. Bu taraftan.
Binaya girer girmez herkes bizimle ilgilenmeye başlamıştı demekki Batu geleceğimizi daha önce çalışanlarına haber vermişti . Bu kadar düşünceli olması şaşırtıcıydı.
Kai'le Batu'nun odasına girdik. İçerisi güzel dekore edilmişti geniş ve ferahtı en azından Batu'yu o kasvetli havasından kurtaracak kadar güzeldi .
~Günaydın.
-Günaydın.
Benim ise tek yaptığım başımla selam vermek olmuştu. Ben etrafa bakarken beni izleyen iki çift göz vardı ve o gözler benden bir an bile ayrılmıyordu. Batu'nun gözlerine bakmaya cesaretim yoktu. O yüzden kendimi başka şeylerle oyalıyordum. Kai'ye baksam ona da bakamam baktığım an kızarmaya başlıyordum .
Biraz konuştuktan sonra Batu toplantı odasına geçmemizi orda daha rahat edebileceğimizi söyledi.Ben toplantı odasına girecekken Kai önümde durdu.
-Sen gelmiyorsun burda beni bekle.
+Nedenmiş o?
-Dediğimi yapar mısın bir kerede beni dinle.
+Tamam ama ...
~Endişelenmene gerek yok bir şey yapmam.
Arkamda duyduğum Batu'nun sesiyle yerinde zıpladım. Demek daha önce konuşmuşlardı.
Batu ve Kai beni tek bırakıp toplantı odasına girdiler. Bende Batu'nun odasında tek kaldım....
Uzun zamandır yazmıyordum :(((
GERİ DÖNÜŞ Yapıyorum ♡♡♡Soru 1: Beste ve Batu barışsın mı ???
Soru 2: Kai napıyım ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ? (!) ?
De Todoİlgi çekici bir kız, karanlık bir çocuk. Sonra ölümcül bir aşka dönüşecek masum bir aşk. Birbirlerini bulduklarında itirafları için çok geç olabilir... Başlarda lise aşkı gibi görünen bu masum aşk karanlığa bulaşıcak. Belkide bu karanlıkta kayboluc...