Beste'i Ege le göndermek hiç içimden gelmiyordu. Ama onu bu halle getiren siktiğimin dölünü gebertmem gerekiyordu. Beste'nin bu halde olmasının sorumlusu bendim ve onun acı çekmesi bana cehennem azabı yaşatıyordu. Dudağından akan kan ve yeni oluşmuş yüzündeki yaralar onun ipeksi cildine hiç yakışmıyordu. Beste'nin Ege'nin yanında güvende olcağını biliyordum. Ama Ege'nin dedikleri aklındam çıkmığcaktı. Beste'e karşı bir şeyler hissettiği açıktı. Belkide en az benim Beste'i sevdiğim kadar seviyo olabilirdi fakat bundan sonra Beste'e daha mesafeli yaklaşmasını sağlığcaktım. Şimdi asıl işimize dönersek şu köpeği gebertmem gerekiyordu.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ege'nin bakış açısından.......
Beste'i bu halde bulmayı beklemiyordum . O güzel, melek yüzlü kız şuan bu haldeydi. Onu en iyi hastaneye götürmeliydim ama şuan bilinci kapanmıştı ve ne olduğunu bilmiyordum bu yüzden onu en yakın hastanenin aciline götürdüm. Doktorlardan özel olarak Beste'le ilgilenmelerini istedim. Batu şuan ne yapıyordu? Ben Beste'nin yanındayken gözü dönmüş Batu'la karşılaşmıştım. Batu'nun bu işlerin içinde olduğunu biliyordum ama gözünü kırpmadan adam öldürdüğünü ilk defa şahit olmuştum. Beste'e gerçekten değer veriyor olmalıydı. Ben sadece öylesine uğraşıyor diye düşünüyordum. Demekki Beste'i diğerleri gibi görmüyordu. Beste'i kaçıran kişinin başı beladaydı.
Doktor yanıma gelip Beste hakkında bilgi verdikten sonra yanımdan ayrıldı. Beste'e serum takviyesi veriyolardı. Yarım saate kendine geliceğini söylemişlerdi. Uyandığında yanında beni görmesi iyi olucaktı...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Batu'nun bakış açısından.
Cengiz oturduğu yerden bana sırıtıyordu birazdan başına geliceklerini bilse bu kadar rahat olmazdı.
Bir anda etrfımın sarıldığını fark ettim. Bunu önceden tahmin etmiştim. Hazırlıklı gelmem iyi olmuştu. Sırt çantamdan taramalıyï çıkardığımda etrafımdakiler birer adım geri gittiler.
~Bu lanet dünyadan tek başıma siktir olup gitmem. Yanımda cehenneme benimle eşlik edersin.
-Bu kadar sinir bünyeye zarar.
~Benim için değilde kendin için endişelen bence.
Şimdi benim adamlarım bana silah tutan adamların kafalarına silah dayamışlardı. Cengiz kendi adamlarının bazılarının benim için çalıştığını fark edince ortaya bir küfür savurdu. Adamlarını da alıp Cengiz'i benim mekanıma geçirdik? Eğlenceli kısım asıl şimdi başlıyordu. Şu meşur çin işkencelerini etmekten bıkmıştım bugün işi daha eğlenceli hale getirelim. İşkence türünü biraz Türk biraz Amerikan az bir şey de Çin eklemeyi düşünüyordum.....
----Düşünürken bile midem kalktı işkence kısmını siz kendiniz kurgulayın----
Cengiz itiyle işim bittiğinde rahatlamıştım. Şimdi tek bir kurşunla Beste'e çektirdiği bütün acıyı alacaktım. Köpeğin bana yalvarcak hali bile kalmamıştı. Sırtındaki kesikler kesiklerin üstünde mum damlaları sigara içmesem bile yakıp yüzünün her bir yanında söndürdüğüm sigara izleri. Bizim çcukların kafası iyi çalışıyodu ben sıkılınca işi onlar ele alıyorlardı... Hepimizin içinde bir satanist , piskopat varmış, birtek benim böyle piskopatlıklarım vardır diye düşünüyodum ama bizimkilerde hiç fena değillerdi. Köpek aslında gözümün içine bakarak gebermesini istiyordum ama açıcak gözü kamamıştı yapıcak bir şey yok. Acı çekerek gebermesini istiyordum ama işimi bitirip hemen Beste'nin yanına gitmek istiyordum. Gözümü kırpmadan silahı çekip vurdum köpeği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ? (!) ?
Randomİlgi çekici bir kız, karanlık bir çocuk. Sonra ölümcül bir aşka dönüşecek masum bir aşk. Birbirlerini bulduklarında itirafları için çok geç olabilir... Başlarda lise aşkı gibi görünen bu masum aşk karanlığa bulaşıcak. Belkide bu karanlıkta kayboluc...