26.Bölüm....

571 29 1
                                    

~İşte ben buyum !

Şuan Batu'a ne demem gerektiğini bilmiyordum. Burası...... burası çok iğrenç bir yer. Şuan arkama bile bakmadan burdan gitmek istiyordum.

Duyduğum silah sesiyle yerimden fırladım. Ne oluyo diye etrefımabaktım. Batu korktuğumu anlamıştı.

~Daha silah sesinden korkuyorken bana yaklaşman tamamen aptallık Beste ! Gel sesin geldiği yere gidelim.

Evet artık korkmalıydım dimi ? Ama Batu elimi tutup beni sürüklemeye başlayınca korkum bianda geçti. Onun yanımda olduğunu bilmek bana anlam veremediğim bir güven beriyordu.

Etrafta katil kılıklı büyük ihtimallede katil olan adamlar Batu'a selam veriyor anlamayan bakışlarla beni izliyorlardı. Etrafta orospu diyebileceğim kadınlarla doluydu. Burası terkedilmiş fabrikalar oluyo galiba onlardan biriydi. Etrafta 3 katlı uzun binalar- uzun derken yanlamasına - vardı. Batu beni etrafında hiç insan bulunmayan binadan içeri soktu.

İçerisi inanılmaz pis kokuyordu. Etrafa baktığımda yerde boylu boyuna kanlar içinde yatan 3 adam gördüm . Yanlarında sağ olan bir tanesi bizi fark etti. Bizi değil Batu'yu fark etti ve yalvarmaya başladı.

Batu adamın on adım gerisinde durdu. Gözlerini benim gözlerime dikti. Ve yine silah sesi......

Batu belinde olan silahı çıkarıp adamın kafasına sıkmıştı. Hemde bakmadan. Ben gördüğüm şeyin şokunu atlatmaya çalışıyordum.

Bu Batu olamazdı dimi ? Birinin hayatına bu kadar kolay son veremezdi ! Vermezdi ?

Batu bana soran gözlerle bakıyordu.

~Biz yukarı çıkıyoruz etrafı temizleyin.

Batu beni tavanı yüksek olan bir odaya çıkardı. Yüzüm kesin bembeyaz olmuştu çünkü buz kesilmiştim. Odanın bi duvarı ful camdı. Az öne olduğumuz yeri yukarıdan daha net görüyordum.

Cesetleri toplayan adamlarıda....

~Otur.

İkiletmeden oturdum. İçeriye bir adam daldı.

-Efendim bi sorun var bakmanız gerek onlar burda.

Batu hızlıca yerinden kalktı. Noluyo ya?

~Sakına odadan çıkma anladın mı?

Sadece başımı salayabilmiştim. Bana noluyo ya uysallaştım mı ben ne ....

Batu gideli 10 dakka olmuştu. Sılıldım bende kapıya yöneldim. Az bir şey kapıyı araladım. Kapının önünde iki kız oturmuş konuşuyorlardı..

-Batu bugün o adamlara iyi haddini bildirdi.

-Bencede... acaba yanındaki kızda kimdi biliyosun buraya daha önce kimseyle gelmemişti.

-Biliyorum şuan o kızın yerinde olmak isterdim.

-Bende Batu için önemli olmalı.

-Evet. O adamları neden öldürdüğünü biliyomusun ! Ben tekrardan ona aşık oldum ya.

-Evet duydum. Batu kötü değil o güzden buraya kaçtıkya bu sektördekilerden çok farklı o iyi... Adamları bi kıza tecavüz ederken görmüş önce iyi bi benzetmiş sonra buraya.

-Ve beklenen son. Polis yakalasa 2 yıl hapis verip geçer Batu polisten daha adaletli bence.

-Bencede...

Duyduklarım yeterliydi kapıyı kapattım. En azından Batu nedensiz yere birini öldürmemişti. Ölmeyi hak eden şerefsizler ölmüştü....

Dışarda anlayamadığım bi gürültü vardı. Odanın cam olan kısmına doğru ilerledim.

Batu aşağıda hiçte iyi tiplere benzemeyen iğrenç heriflerle konuşuyordu. Adamlar karanlık tiplerdi. Birden adam Batu'ya silah çekti.

O an kalbim durmuş olabilir. Batu ise  gayet rahat bir şekilde adama küçümseyerek bakıyordu.  Acaba adamın elindekini oyuncak sanıyo olabilir mi? Yoksa bu kadar rahat duramazdı..

O sıra o adamlardan biri ile göz göze geldim bana çok dikkatli bakıyordu. Batu bunu fark etcekki adamın baktığı yöne döndü adamın bana baktığını anlamıştı. Silahını çekti ve bana bakan adamın sol bacağına sıktı. O an bir silah sesi daha duydum.

Batu-Gönderin şunları!!!

Diye bağırdı be üst kata çıkan merdivenlere yöneldi. Aşağsı anababa günü olmuştu. Resem Batu içeri daldı.

~Sen iyisin dimi ?

Başımla onayladın Batu'u . İkinci kurşun nereye geldiği belliydi. Telaşla Batu'a yöneldim sol omzundan vurulmuştu. Ve kanıyodu....

+Bana diğceğine önce kendine bak !! İlk yardım çantası nerde ?

Batu bana şaşkın gözlerle ilk yardım çantasının olduğu yönü işaret etti.

Batu'nun pansumanını yaptım. Ben kolunu sararken o beni izliyordu. Batu'nun saatine baktım saat 00.00 'dı.

Sargıyï bitirip Batu'nun kulağına eğildim.

+İyki doğdun kötü çocuk.....

Diye fısıldadım ve yanağına küçük bir öpücük kondurdum.....


Bölüm sonu....

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin