29.Bölüm....

589 32 3
                                    

Kömür göz siyah saçlı olmalıydı biliyorum ama aceleye geldi üzgünüm ....


-Sen iyi misnin? Ya karışmak istemezdim ama...

+Yok teşekkür ederim ama senin başın derde girdi.

Şun müdürün kapısının önünde bizi  çağırmasını bekliyoduk. Nöbetçi hoca Cenk'i yerde görünce onunla birlikte bizide müdürün odasına götürmüştü.

Etraftaki herkes bize bakıp bunlar ne ayak, Beste-nin sevgilisi mi acaba? Diye fısıldaşıyorlardı. Ders zili çalmıştı fakat biz hala burda müdüre hanımımızın keyfini bekliyoduk. Telefonuma mesaj gelmişti başımızda bekleyen hocaya çaktırmadan baktım.

Sibel-Ne sevgilisi ya?

Elif-Batu'la çıkmaya başladında benim mi haberim yok ?

Ada-Kızım sen nerdesin? Bu duyduklarımız ne ne sevgilisi Batu'nun gözleri ateş saçıyo hemen sınıfa gel !!

+Ada sınıfa gelemem müdürün odasının önündeyiz.

Ada-Yiz? Bekle geliyorum.

Geliyorum ne alaka ya hem Ada dersten çıkıp gelmeye cesaret edemezki. Neyse hoca bizi içeri aldı. Cenk'in beni rahatsız ettiğini falan söyledim. Müdüre hanımcığımız anladı vala zeki karıymış. "Zaten yeni nakil öğencimiz var Cenk'i onun sınıfa, çocuğum senide Beste nin sınıfïna alırız sorun olur mu?"

-Yok hocam ne sorunu sevinirim.

Lan bende düzgün diyadum müdüre bildiğim çocuğa yavşadı. Tamam kömür gözün gideri var yok değil ama be kadın o senin torunun yaşında azdın mı ne.

"Sen çık oğlum. Beste sen duruyosun."

Cidden içimden söylemiştim valla duymasının imkanı yok. Duymaz dimi duymaz ya....

"Beste İngiltere'den yeni öğretmen geldi biliyosun. Siz tanışıyormuşsunuz, bu yüzden senin derslerine girmiycek fakat Robin'nin koç öğrencisi olucaksın. Öğretmenine yardımcı olmanı istiyorum."

+Peki hocam yardımcı olurum.

Oh çekip odadan çıktım. Batu ve kömür göz müdürün odasının önündeki bekleme koltuklarında yan yana oturuyorlardı. Batu beni görür görmez ayağa fırladı. Cidden sinirlenmiş bu. Gözleri en az kömür gözünki kadar kararmıstı. Sempatik sinir sistemi iş başında. Ayarlar yine bozuldu.

~Beste.

+hı.

-Sen iyi misin nededi müdür bişey dedimi?

~Seni ne ilgilendiriyo! Hem burda konuştuğumuzu görmüyo musun.

+Bi şey demedi. Kömür göz tekrardan teşekkür ederim bu arada.
Ben kömür gözü sesli mi dedim ? Batu beni sikmese iyi... deliye dönmüş şekilde bana ve kömür göze bakıyodu.

-Kömür göz ha.. bak bunu sevdim.

~Bence sen bir şeyi sevme anladın. Beste yürü sınıfa ders başlayalı çok oldu.

+Madem dersi bu kadar düşünüyosun burda olmaman gerekiyodu.

~Beste yürü!

Bu sefer sesimi çıkaramamıştım Batu heren patlamaya hazır bomba gibiydi maşallah. Biz önde kömür göz arkada sınıfa doğru gidiyoduk.

~Sen niye kuyruk gibi takılıyosun gitsene sınıfına !

-Müdüre hanım beni Beste'le aynı sınıfa aldı. Yani o nereye ben oraya.

~Şimdi ben san gösteririm kim nereyeymiş....

Batu'nun kolundan tutmamla bizim sınıfın kapısı açıldı. Hoca bize ufo görmüş masun köylü gibi bakıyodu. Batu bir şey demeden beni sınıfa sürükledi. Cam kenarına ben Batu da yanıma oturdu. Şimdi sıra kömür gözün kendisini tanıtmasındaydı. Hadi gömür gözün asıl adını sonunda öğrenicektim. Benle beraber bütün kızlar yeni öğrenciyi incelemeye almıştı.

~İçine düşüceksin o kadar dikkatli bakma .

Batu bunu diyip iki eliyle başımı onun yüzüyle aynı seviyede çevirdi. En arkada oturmanın faydası bunu kimsenin görmemesiydi. Kömür göz hariç o tahtada bize bakıyodu kafamı Batu'nun elleri arasından zor kurtardım. Başımı önüme eyip kitabı karıştırmaya başlamıştım. Ve ksin şuan kıp kırmızı olmuştum..

Bölüm sonu.......
Vote leyin millet ;)

Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin