32.Bölüm.....

548 29 3
                                    

..................................................................

-Evet efendim. Suan dediğiniz gibi Batu Kara'ı izliyorum.

-O gün gördüğümüz kızla mı beraber ?

-Evet. Düşündüğünüz gibi bu kız Batu için önemli. Planınızı uygulamaya koyucaz mı ?

-Evet. Batu yerini belki bu sayede öğrenir.

-Peki efendim. Ben beklemeye devam ediyim mi?

-Şuan git dinlen yarından itibaren kızı izliyosun.

.................................................................

Beste'nin bakış açısından...

Batu'nun yüzüne bakamıyordum. Kalbim o kadar hızlı atıyorduki ne düşündüğümü ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Kalbim beynimi işkal ediyordu.

~Ne dediğimi gerçekten söylememi ister misin?

+U umrumda değil. Bırak beni içeri giricem.

Batu elimdeki anahtarıalıp eve yöneldi.

+Sen napıyosun?

~İçeri giriyoruz. Geç içeri.

Kapıyı açıp girmemi işaret etti. İçeri girdim peşimdende Batu eve girdi.

+Batu napıyosun?

~Sen gerçekten beni çileden çıkarıyosun bunu biliyosun dimi?

+Maden öyle neden benimle uğraşmaya devam ediyorsun.  Uğraşma bırak beni.

~Dediklerini unutuyosun. Bana aşkını itiraf eden sendin. Bunu aslında tahmin etmem gerekti. Etrafımda bana yakın her kız senin gibi zamanla aşklarını itiraf etmişti.

+Tamam. Yeter o zaman bunu abartmana gerek yok..

Sözümün bitmesiyle dışarda gök gürledi birden elektrikler kesildi ve bi anda heryer karanlık oldu az önce koltukta oturan Batu'u bir anda karanlıkta kayboldu. Dışarda şimşek çakıyordu. Ön bahçe camından bahçeye baktım bir anda patlayan ışık ve gürültüyle geriye bir adım attım arkamda bir şeye çarpınca çığlık attım.  O an dengemi kaybedip koltuğa düştüm. Üstümde bir ağırlık vardı. Dışarda şimşek çarpınca odanın içi aydınlandı. Karşımda doğrusu üstümde bana sırıtan bir adet Batu vardı.

+Batu kalk üstümden.

Ben kalk dedikçe Batu'nun bedenini daha fazla bastırıyodu. Batu kendini bana bastırdıkça onun her ayrıntısını çok daha net hisseddiyodum. Kol kasları, karın kasları, kasıklarındaki sertleşme. Batu'nun kalbide  en az benimki kadar hızlı atıyordu. Eğer bir şey dersem bu büyünün bozulacağından korkuyordum.

~Çok güzelsin... Ne dedim merak ediyomusun etmiyomusun söyle ?

Diye kulağıma fısıldadı. Bu dediğinin karşısında sadece yutkuna bilmiştim.

~"Sen. Benimsin."

Batu'nun sıcak dudakları benimkilerle birleşti. Önce dudaklarım sonra tüm  vücudum karıncalandı. Batu beni öperken alt dudağımı ısırıyordu. Bu ilkti. Batu'la gerçek anlamda ilk öpüşmemiz oluyordu. Bu sefer bende karşılık vermiştim. Batu ben karşılık verdikçe alt dudağımı daha sık ısırıyordu. Tecrübeli olduğu belliydi. Benden önce bir çok kızla beraber olduğunu tahmin edebiliyordum. Çünkü ben onun yanında çok acemi kalıyordum. Batu bir an duraksadı .

~Korkmuyo musun ?

+Neden korkmam gerekiyor?

~Benimle olursan her zaman tehlikede olucaksın. Bunu istemiyorsan anlarım. Seni kendimden bile korumam gerekiyor.

~Bir şey demiğcek misin?

+Bilmiyorum. Beni kendinden korumana gerek yok. Şimdi kalk üstümden.

Diyip Batu'u üstümden attım. Batu koltuktan düşüp yere yapıştı. Kolay kızı oynamak bana göre değildi.

~Yavaş olsaydın. Canım acıdı.

+Abartıyosun. Hızlı itmedim. O kadar kas yapmışsın sana bir şey olmaz.

~Haklısın ama bu kaslar hava dolu değil biliyosun.

+Hımm anladım.

~Nereye?

+Elektrik sigortası attı galiba onu bakıcam.

El yordamıyla salon kapısını buldum dışarıda sokak lambalarına elektrik gelmişti en azından artık Batu'u seçebiliyordum.

~Bekle beni bende gelicem.

Batu yerden kalkıp bana yetişti.

~Sigorta nerde ?

+Alt katta.

~ El feneri falan yok mu? Aşağı inerken merdivenlerden düşmeyelim.

+Sen bekle ben hallederim. Sen bekle.

~Kız başına uğraşma böyle şeylerle birlikte gidelim ben hallederim.

+12 senedir İngiltere'de tek başıma gayet iyi idare ediyordum.

~Artık öyle bir şey yok. Ben tek başıma iyi değilim benide idare etmen gerekicek.

+Çocuk musun sen Batu . Hadi inelim o zaman.

Merdivenlerden yavaşça indik. Batu önümden iniyodu. Bana derken kendisi dengesini kaybetti. Batu'u hemen yakaladım.

+Ben sakarım kabul. Sende fazla ukalasın ama boş.

~Ya sen sigortanın yerini göstersene. Çok konuşuyosun.

+Şurda merdivenin altında.

Batu sigortayla on dakka uğraştı ama yapamadı.

+Bana bıraksana.

Batu sinirle önümden çekildi. Ben üç dakkada halletmiştim. Işıklar gelince Batu şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

+Daha becerikli görünüyorsun aslında.

~Karanlıktı o yüzden göremedim Beste abartma. Burası ne böyle ? Güzelmiş.

+Aslında burayı özel sinemam olarak kullanıyorum. Buraya benden başka giren olmamıştı. Sen ilksin.

~Sen mi hazırladın ?

+Annem ölmeden önce teyzemlerle burda yaşıyomuş. Teyzemle annemin çocukluğu bu evde geçmiş. Annem hazırlamış burayı.

~Zevkli kadınmış.

+Öyleymiş bencede.

~Hadi yukarı çıkalım mı?

Hemen merdivenlere yöneldim. İlk önce ben yukarı çıktım.

~Çok hızlısın biraz yavaşla.

+Sen sporcu değil misin senin daha hızlı olmalısın.

~Hımm anladım. Kahve var mı?

+Yok hadi git uykum var uyuycam.

Batu'u kapıya sürükledim. Kapıyı açtım Batu'a dışarıyı işaret ettim.

~Uyu bakalım. Tabi sen daha küçüksün büyümen gerek dimi ? Git uyu.

Kapıyı kapatıcağım sırada Batu geri döndü.

~Doruk senden uzak durcak. Yoksa gerisine ben karışmam. Anladın mı?  Şimdi git uyu.

+Tamam.

Kapıyı kapatıp yukarı çıkıp yatağa uzandım. Hemen uyuya kalmıştım....





Bölüm sonu....
Fazlamı hızlı oldu ?
Ne dersiniz?

Yorum ve voteleri bekliyorum :)



Ciddi misin ? (!) ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin