В бързината да отворя вратата, нямах време да сложа нищо под халата. Тъй като, жилището в което живеех, не беше от най-модерните, нямаше климатик. Всъщност ако трябва да бъда честна в началото имаше, но в последствие се развали. Парите които взимах като продавачка на закуски, едва стигаха да покривам сметките си. Та затова обичах да спя гола. Само така не умирах от жега, защото повярвайте ми, в апартамента ми беше като в пещ през лятото и като в хладилна камера през зимата.
Връзките паднаха свободно развързани надолу. Двете страни на халата се разтвориха и откриха голата ми кожа. Очите му се задържаха прекалено дълго, поне според моите изчисления, върху гърдите ми. След това се спуснаха надолу, преминавайки през черните ми бикини и стигнаха чак до лакираните ми в черно нокти. Реагирах инстинктивно и придърпах двете страни на дрехата върху себе си. Погледът му неодобрително се стрелна към мен. Този мъж, в определени случаи се държеше като говедо. И как по дяволите беше намерил адреса ми!
- Какво търсиш тук - наблегнах на всяка една дума, като не откъсвах погледа си от неговия. Кракът ми ритмично потропваше по пода.
- Никой не ми затваря телефона - гласът му беше дрезгав. Вече знаех, че е ядосан, но имаше и още нещо. Дали беше възбуден? Прогоних тези мисли от главата си и отново заговорих:
- Повтаряш едно и също като развалена грамофонна плоча. Ако не беше раздавал заповеди, никога нямаше да затворя. Казах ти, не съм твоя за да ми заповядваш.
- Тук бъркаш красавице - очите му бяха станали много тъмни. - Ти си моя, но изглежда имаш нужда да ти се припомни.
Преди още да осъзная какво се случва бях притисната към стената и то от най-сексапилния мъж. Едната му ръка беше отстрани на главата ми, а другата се зарови под халата. Захапа върха на ушенцето ми, след което нежно го облиза. С бавни целувки стигна до устата ми. Нея завладя безмилостно. Хапеше устните ми, а езикът му се забиваше навътре. Главата ми се замая до такива степен, че не можех да мисля. Започна да обсипва врата ми с леки, малки целувки. Премина през ключицата ми и се спря на гърдите ми. Засмука едното ми зърно. Направо ми идваше да вия от насладата, която ми причиняваше. Обхвана в ръка, другата ми гърда и започна да мачка. Хвана зърното ми между палеца и показалеца си, след което го стисна. Не беше силно и не ме заболя, но изпрати нови сладостни тръпки по тялото ми. Едвам се държах на краката си. Ако не беше неговата силна прегръдка щях да се строполя на земята. Така както беше клекнал пред мен, се захвана да свали бикините ми. Хвана ластика от двете им страни и го смъкна надолу. Повдигнах единия, после другия си крак и вече нямаше и спомен от тях. Ръцете му разделиха краката ми. Прокара един пръст през срамните ми устни, след което го облиза. Вече бях достатъчно възбудена, усещах го.
- Искам да се облегнеш на стената - това бяха единствените му думи. След което повдигна двата ми крака и ги качи на рамената си. В следващия момент устата му беше притисната към най-чувствителното ми място. Езикът му си играеше с мен... Първо го прокарваше много бавно, по цялата ми цепка, след което бавно го вкарваше в мен. Чукаше ме с езика си. Зарових едната си ръка в косата му. Толкова беше хубаво. Имах чувството, че милиони топли вълни се разбиват в мен. Точно когато бях на ръба да свърша той ме пусна, разкопча ципа на дънките си, след което рязко ги свали. Боксерките му ги последва същата съдба. Вече гол, застана пред мен. Докосна вече червените ми страни. Ръката му обходи лицето ми и се спря върху устните ми. Единия му пръст навлезе в устата ми. Засмуках го. Гърления стон който издаде, изпълни цялата стая. Притисна ме към себе си и бавно проникна в мен. Усещането да го почувствам отново в себе си беше божествено. Обвих ръце около врата му и му предложих устните си. Повдигна ме от пода и аз обгърнах кръста му, като накрая кръстосах краката си. Исках да бъда максимално близо до него. Така както бяхме, облегна гърба ми до стената и започна да навлиза в мен, все по-бързо. Хапеше устните и врата ми. Целуваше бузите ми. Гледаше очите ми. Чувствах го толкова мой. Свършихме почти едновременно и бавно се свлякохме на земята. Дишането ни беше дълбоко и учестено. Той все още не се беше отделил от мен. Все така ме притискаше към себе си. Положих главата си на рамото му. Чувствах се изтощена, едвам отварях очите си и преди да се осъзная, вече бях заспала.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Купена любов
RomantizmМомиче, нямащо нищо... Мъж, който може да купи всичко... Една нощ, преобръщаща живота им и една любов, покоряваща сърцата им! ...................................................................................... - Онази нощ нито аз ще я забравя...