Louis ani Harry nemohli uvěřit. Tam nahoře se jim asi opravdu chtějí pomstít.
Od pravdy každopádně nebyli daleko, nad učebnou dějepisu se nacházela sborovna, ani jeden z nich ale netušil, že to všechno opravdu není jen náhoda.,,Harry?" zašeptal Zayn.
,,Teď mě nech Zee." zašeptal naštvaně.
,,Tomlinson se na tebe dívá." zašeptal Zayn, ale Harry pouze zakroutil hlavou a naštvaně zíral na stěnu před sebou.
Celá tato situace mu přišla více než na nic a nejinak na tom byl i Louis, který Harryho nyní propaloval pohledem.
Všechno na Stylesovi nenáviděl, naprosto, ale naprosto všechno.
Od přihlouplích kudrnatých vlasů až po jeho přerostlost, díky které už si z Louise nejednou utahoval.
Podle jeho skromného názoru ale bylo stále lepší být normálně vysoký, než být jako žirafa.,,Doufám, že Vám náhodně přidělený partner nebude vadit, protože stanovené dvojice jsou neměnné." řekla učitelka a Louis místo Harryho začal pohledem vraždit jí.
Tenhle školní rok nemají šanci přežít.
***
Následující čtyři dny vypadaly skutečně zajímavě.
Harry neustal ve své rutinní činnosti v podobě opravování všech učitelů a Louis měl pocit, že Stylesovi už brzo doopravdy jedna přiletí.
Těšil se na páteční dvouhodinovku tělocviku, až bude mít možnost tomu namyšlenému pitomcovi ukázat, že to on je tady ten lepší.
Avšak potom skutečně nastal pátek a Louis se nestačil divit.
O přestávku před již zmíněným tělocvikem vycházel zpoza rohu, byl totiž na záchodě, a co se nestalo, do někoho to napálil.
Dotyčný skončil zády ležet na zemi, narozdíl od něj nejspíš neběžel a Louis dopadl hlavou přímo do pevného hrudníku.
Nejprve tiše jako v transu zkoumal svaly, které se rýsovaly pod látkou černého trička.
Je to snad někdo z jeho týmu?
Poté hlasitě polknul, když si uvědomil, že ten někdo se snažil jeho pád zmírnit, dopadlo to ale tak, že měl ruce poležené na jeho zadku. Louis si taktéž uvědomil fakt, že když mu minimálně tři minuty v kuse okukoval hrudník, tak mu to taky moc nepřidává.
Kdo ale může mít takovéhle svaly?
Pomaličku zvedl pohled a když se jejich oči střetly, byl by snad radši, kdyby to neudělal.
Zelené oči se zblízka upínaly do těch modrých a ani jeden z těch dvou netušil, co by měl sakra říct.
Louis si položil ruce na vypracovaný hrudník, který mu však nyní přišel mnohem méně osvalený než jeho vlastní, protože Styles přece nemohl mít větší svaly než on, pokusil se od něj odtlačit a tím se zvednout.
Dobrý nápad to ale jednoznačně nebyl, ruce mu podjely a on skončil hlavou ve Stylesově krku, přímo u jeho ucha.
,,Ehm... Nezdá se ti, že na to jdeš ehm... nějak rychle?" zasmál se ten přerostlej idiot a Louisův krk ovanul teplý dech.
,,N-na co bych j-jako měl j-jít rychle?" ohradil se Louis, odtáhnul se od jeho krku a znovu se zkusil zvednout tím stejným způsobem, který však opět nevyšel.
Harry si toho prcka, kterého na sobě pomalu ani necítil přitáhl za zadek blíž k sobě a tím zmařil jeho snažení.
Bavilo ho dostávat Tomlinsona do situací, ve kterých se kapitán cítil trapně a právě nyní byl rudý jako rajče.
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanfictionKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...