Vzhledem k novým pravidlům platformy Wattpad (přicházejícím v platnost dne 15.4. 2024) je všem aktérům v příběhu 18+ let.
* * *
Každý o tom věděl. Každý, kdo kdy třeba jen z povzdálí viděl tuhle střední školu v jednom menším městečku jménem Holmes Chapel, prostě musel být s touto informací již dávno obeznámen.
Dva největší rivalové školy, dva protipóly, dvě strany a dvě poloviny, na které se škola postupně rozdělila.
Každý věděl, že Styles a Tomlinson jsou prostě přirození nepřátelé a vzájemně se nenávidí snad ještě víc než Harry Potter s Dracem Malfoyem, aniž by však kdokoliv tušil, jak tohle všechno vlastně vzniklo.
Prvním z nich byl kapitán fotbalového týmu, jinak ale taktéž občasný průšvihář, za což vděčil své pravé ruce v podobě blonďatého nenažraného Ira, modrooký brunet nesoucí na dresu jméno Louis Tomlinson.
Vlasy měl karamelově hnědé a oči nebesky modré, člověk se v nich mohl ztratit jako osamocený vor uprostřed oceánu.
Byl sice spíše malého vzrůstu, ale díky svalům a postu kapitána autoritu měl.Na jeho straně byla většina fotbalového týmu, ne proto, že by jim Louisův rival něco provedl, to on vlastně nikomu z nich, pouze si chtěli u svého kapitána šplhnout a za kamarádíčkování s jeho úhlavním nepřítelem by zrovna moc plusových bodů nezískali.
Druhou stranou mince byl Harry Styles, v podstatě největší rebel celé školy. I jeho vzhled tomu odpovídal, chodil oblečený v tmavých barvách a kdykoliv se někde objevil, čišela z něj jakási zvláštní energie, která některým mohla přijít až strašidelná.
Trochu delší kaštanově hnědé vlasy se mu kroutily do prstýnků a jeho velkým zeleným očím uteklo jen máloco.
Na kontě měl průšvihy všeho druhu, ale nikdo z učitelského sboru mu nikdy nic říct nemohl díky jeho studijním výsledkům. Častokrát byl chytřejší než sami kantoři a tím, že je neustále opravoval a vše vždy věděl nejlíp si žehlil své vroubky.
Ve výsledku ho sice nikdo z učitelů v lásce neměl, ale to Louise ostatně taky ne. Patřil totiž k těm reformním jedincům na vedoucí pozici a učitelům se zkrátka ani trochu nezamlouval fakt, že fotbalový tým má více tréninků než třeba hodin přírodopisu.
Celá škola tedy byla rozdělená, obě dvě strany spolu sice tak nějak dokázaly vycházet, čím blíže jste ale byli k jednomu z chlapců, tím více jste toho druhého nenáviděli.
Byl takhle začátek školního roku, když ředitelka školy seděla se všemi svými podřízenými ve sborovně a když píši se všemi, tak se všemi, dokonce i školník tam byl.
,,Já už doopravdy netuším, co mám s těmi dvěma dělat. Tomlinson i Styles jsou oba tvrdohlaví a celá škola se kvůli tomu může zbláznit. Dva roky, dva roky jsme jim to museli trpět! Já už vážně nevím, jak dál." rozčilovala se ředitelka nad chováním svých žáků.
Zběsile gestikulovala, až jí veliké brýle, ve kterých vypadala jako moucha, málem z nosu padaly a hlavou při svých slovech trhala tak prudce, že bylo až s podivem, že skřipec dokázal všechny její blonďaté vlasy udržet.,,A co kdybychom jim za ty jejich lumpárny dali těžší tresty? To by si pak hned dvakrát rozmysleli, co udělají nebo neudělají." navrhovala učitelka přírodopisu, která byla pro absenci jakékoliv smyslu pro humor jednou z nejnenáviděnějších kantor celé školy.
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanfictionKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...