10.

6.1K 393 738
                                    

Místností se rozhostilo ticho, které přerušilo až zaklepání na dveře. Louis si rychle setřel slzy, zatímco Harry odložil knížku vedle sebe sebe a šel otevřít.

,,Ahoj, mám vyřídit od Bendla, že... ehm, Harry? Jsi v pohodě?" zamračil se Liam ve dveřích.

,,Jo, jsem proboha," protočil Harry oči a rychle si do trička usušil kapky slané vody ,,co říkal?"

,,Vzkazuje, že za chvilku bude večeře. Prý mám oběhnout celou chatovou osadu a všechny poslat do jídelny." vychrlil hnědooký.

,,Jídelny? A to je kde?" podivil se Harry.

,,To je v té budově vzadu, když půjdeš tam tudy po cestě." ukázal Liam za sebe na cestičku mezi stromy.

,,Díky a ehm, jen... jak je na tom Niall?" ozval se zezadu Tomlinson.

,,Už je to docela v pohodě nebo... minimálně to není tak hrozné jako před tím." podrbal se brunet na zátylku.

Kudrnáč na něj sice hodil nechápavý pohled, protože sakra, o žádném problému s Horanem nevěděl, Liam nad tím ale jenom mávnul rukou s tím, že to svému kamarádovi vysvětlí později.

,,Tak já už půjdu." usmál se na ně.

Zelenooký už málem dveře dovřel, když se Liam ještě otočil.

,,A Harry?"

,,Hmm?" nadzvednul jmenovaný obočí.

,,Stejně vím, že si brečel." založil si Liam ruce na hrudi.

,,Ale cool způsobem." zasmál se Harry.

***

Na večeři došli zvlášť, Louis trval na tom, že půjde s Niallem. Měl totiž hroznou potřebu ho vyzpovídat.

,,Už je všechno dobrý?" zeptal se, když vycházeli z chatky blonďáka.

,,Snad jo. Ale víš, neber to špatně, jen... jen se teď asi tak nějak moc nebudu bavit se Stanem. Je to fajn kamarád a všechno, ale já prostě nevím. Nedokážu to." posmutněl Ir.

,,Já to chápu. Choval se jako blbec, ale... myslím si, že kdyby to věděl, tak tohle určitě neříká, minimálně ne před tebou." podotkl Louis.

,,Takhle alespoň vím, co si o tom myslí doopravdy. Podle mě by to prostě nedokázal přijmout." pokrčil Niall rameny a zadíval se do země.

,,Co mu aspoň dát šanci?" nadzvednul Louis obočí.

,,Ty máš co říkat. Ty bys jí třeba Stylesovi dal?" ušklíbl se brankář fotbalového týmu.

Nad tím se Louis musel zamyslet.

Dal by mu ji?

Vlastně... proč by neměl?

Ah a jo vlastně, on by málem zapomněl.

Byl to Styles.

On by Louisovi přeci taky šanci nedal.

Nebo snad ano?

Ne, rozhodně ne.

Poslední dobou byl ale méně otravný, než kdy před tím.

Ale pořád to byl ten stejný idiot.

Ale brečeli spolu u knížky.

Ale byl to Styles, jeho úhlavní nepřítel.

,,A ty Paynovi?" nadzvednul kapitán obočí.

Na to Niall celý zrudnul a pohled zabodnul do země.

,,N-není to t-tak, jak si myslíš..." zahuhlal potichu.

Rivals (Larry) | CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat