7.

6.1K 369 191
                                    

,,Jsi domluvený s klukama?" zeptala se ho Gemma, když už vystoupili z auta a rozešli se směrem ke škole.

,,Jo, měli by čekat u toho stromu." řekl Harry a volnou rukou, ve které za sebou netáhl kufr, ukázal na vysoký smrk na školním pozemku.

,,Čekat? Oni? Určitě sis dal sraz s Liamem a se Zaynem?" zasmála se jeho starší sestra.

,,No, dobře. Tak tedy my budeme čekat u toho stromu." s úšklebkem protočil očima.

,,To už je přesnější." umála se na něj Gemma a jiskřičky v jejích hnědých očích byly doslova nepřehlédnutelné.

Co se to s ní sakra dělo?

Aha, Harry by málem zapomněl, dnes vlastně odjížděl pryč z domu její o rok mladší bratr, kterého potom čtrnáct dní neuvidí.

,,Nazdar Harry!" pozdravil ho Liam po jejich zhruba čtvrt hodinovém čekání na místě určení.

,,Čau Li." oplatil mu kudrnatý, který nad jeho opožděním musel jen zakroutit hlavou.

,,Ahoj Gemmo, tak co? Jdeš se naposledy rozloučit se svým bratrem, kterého pak budeš celé dva týdny oplakávat?" usmál se hnědovlasý na jeho sestru a kdyby Harry nevěděl, že holky pro něj nejsou to pravé ořechové, pravděpodobně už by Liamovi jedna přiletěla.

,,No jistě, nic lepšího nebudu mít na práci." zasmála se Gemma a dala svému bráchovi jednu ruku kolem ramen.

,,Notak, sakra přestaň! Tohle je trapný, nikdo jiný tady sestru nemá!" vyprostil se Harry z jejího objetí a radši od ní o krok poodstoupil, jelikož chtěl mít jistotu, že už to nebude moci neudělat znovu.

,,Dovoluji si nesouhlasit!" ozval se dívčí hlas za jeho zády.

,,Ahoj vy dva!" pozdravili všichni Wali a Zayna, kteří se připojili k jejich skupince.

,,Čau kluci," řekl Zayn ,,a-ahoj Gemmo. To jsme se neviděli tak dlouho?" nadzvedl lehce obočí a poukázal na její peroxidem vybělené vlasy.

,,Asi jo, když z toho Gemma až zšedivěla." zasmála se Wali a Harry s Liamem museli s ní.

Bylo fajn, že si prostě všichni dělali legraci úplně ze všeho, Harrymu to tak vyhovovalo. Vznikaly z toho vážně vtipné situace a hlášky, jako byla například právě tahle.

Wali prostě vždycky věděla, co má říct... narozdíl od jejího bratra.

,,Ne-ne... sakra, Waliyho! Ehm, já... takhle jsem to... takhle jsem to n-nemyslel! Chci tím říct, že... sluší ti to, opravdu moc, tedy... ne, že by ti ty předtím neslušely, ehm... tedy..." blekotal Zayn a Harry měl co dělat, aby se nerozesmál nanovo.

Jeho kamarád možná vypadal jako badboy, kterému bylo všechno někde a prostě si jel svoje, o to zábavnější však byly situace, do kterých ho vlastně nejčastěji dostávala právě jeho sestra, ve kterých Zayn působil naopak úplně zmateně a naprosto bezradně.

,,Ehm... no, děkuji." vypadlo z Gemmy, která očividně byla stejně vykolejená jako Zayn.

To už nikdo ze zbylé trojice nevydržel a všichni se prostě museli začít znovu smát.
Černovlasý totiž zrudnul a jak díky následující konverzaci zjistili, podle Liama byl jako rajče, i když by Wali dala ruku do ohně za to, že její bratr vypadal jako rak.

,,To je on?" zeptala se hnědovlasá žena za volantem svého syna.

,,Kdo?" nadzvedl modrooký nechápavě obočí.

,,No, ten kluk, o kterém jsme včera mluvili. Ten kudrnatý, co stojí támhle v té skupince, nejvyšší z nich." upřesnila s pohledem na zmiňovaného vysokého kudrnáče, který si právě s úsměvem plácnul s o dvě hlavy nižší černovláskou.

Rivals (Larry) | CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat