Prosím všechny, aby si přečetli text na konci kapitoly. Děkuji. :D
Louis čekal mnohé, ale Stylesova reakce to všechno předčila, byla totiž naprosto delikátní.
S Eleanour se vlastně ani moc neznal, věděl o ní jen to, jak se jmenuje, že s ním chodí do třídy a je z jeho strany. Teď mu vlastně nevědomky pomohla docílit toho, že Stylese naštval.
Ale proč vlastně chtěl, aby zelenookému začaly rupat nervy?
Jednoduché.
Za prvé proto, že to byl Styles.
Za druhé mu tím vlastně oplácel jeho narážky ohledně čtení a dalších věcí tomu podobných.
A za třetí, co vlastně bylo tak špatného na tom, že Louise zkrátka a dobře baví svému protivníkovi dělat naschvály?
V hloubi duše ale věděl, co je špatně. On Stylesovi nedělal naschvály, on ho provokoval. Snažil se ho vytočit kvůli vlastní potřebě a nepopsatelnému chtíči znovu pocítit to vzrušující napětí z přílišné blízkosti kudrnáče.
A i když Louis moc dobře věděl, jak moc špatně je se takhle cítit v přítomnosti kluka a navíc ještě k tomu všemu Stylese, nemohl přestat. Čímž vlastně nakonec přeci jen docílil toho, po čem tak moc toužil.
V zelených očích vzplály plameny zuřivosti. Ostře řezané čelisti se semkly k sobě. Svaly na velkých rukách pokrytých několika tetováními, které Louis upřímně řečeno zatím nikdy podrobně nezkoumal, se zatnuly a každá buňka v těle tohoto Einsteina jako by tiše řvala v němém výkřiku, že tento člověk se právě chystá někoho zabít.
,,Ale ale, tady je někdo rajčátko!" ozval se vedle Louise, který dosud mohl jen užasle zírat, jeho kamarád Stan.
,,Drž hubu." procedil Harry skrz zuby, jen tak tak se držíc od naprostého výbuchu.
Proč jen ho zrovna dneska musí věčně někdo štvát?
,,Ale notak, někdo se nám tady naučil první sprosté slovíčko, které hned musí vyzkoušet?" zasmál se Stan, který Stylesovu agresi ještě stupňoval.
Louis nevěděl, co by měl říct. Absolutně netušil. Tak nějak se totiž nedokázal rozhodnout, jestli má do kudrnáče taky začít rýt a nebo ne. Měl jakýsi zvláštní pocit, že vlastně nechce, aby byl Styles naštvaný na něj nebo minimálně ne tak moc. Malé pošťuchování ho bavilo, ale nebylo tohle už moc? Jak hned v zápěstí zjistil, tohle očividně ještě nic nebylo.
,,Povídám ti," zvednul se Harry ze země ,,drž hubu nebo ti kurva zlomim i tu druhou levou." přešel blíž k tomu až přihlouple troufalému invalidovi.
V ten moment si Stan taktéž stoupnul a i když vypadal, že by příspěvek do této poměrně nepřátelsky vedené konverzace přidal více než potěšen, Niall byl taky na nohách a stihnul ho předběhnout.
,,Tak hele, zase klídek." přeměřil si oba dva chlapce pohledem.
,,Ty drž taky hubu Horane, tebe se nikdo na nic neptal!" zakřičel na Ira Malik tak hlasitě, že sebou Eleanour vylekaně trhla.
Tuto chvíli Louis využil k tomu, aby svou ruku z jejího těla nenápadně sundal a následně se i trošku odsunul.
Řekl si, že jejich hádce zatím nechá volný příběh a nijak zasahovat nebude. I kdyby ale chtěl, Styles mu stejně nevěnoval pozornost, tak proč by pořád měl být Eleanour tak blízko?
Počkat, co? Tohle si musel ujasnit.
Proč sakra jako kluk ve svých sedmnácti letech nejevil zájem o to, sedět těsně vedle holky? Navíc, když ta holka byla Eleanour, spoustu kluků z jeho strany ji chtělo. Nadbíhali jí, kde jenom mohli a Louis nad tím vždy jenom převracel oči. Proč ji ale teď nechtěl klofnout on, když měl příležitost?
ČTEŠ
Rivals (Larry) | CZ ✅
FanfictionKaždý věděl o rivalitě mezi Stylesem a Tomlinsonem a nikdo už ani nedoufal, že by nenávist mezi těmi dvěma někdy mohla skončit. To ovšem neplatilo pro ředitelku školy, která se rozhodla udělat jednu zásadní změnu. Jak to všechno mezi kapitánem fotba...